Resume from May 20, 2024 File

Тетяна

Бухгалтер із заробітної плати, інспектор з кадрів

Age:
43 years
City:
Malyn

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

РЕЗЮМЕ
МИХАЙЛЕНКО ТЕТЯНА ОЛЕКСАНДРІВНА
Домашня адреса:
Житомирська область, м. Малин, вул. Гагаріна, 31
Контактний телефон:
[open contact info](look above in the "contact info" section)
Дата народження:
19.08.1980 р.
Сімейний стан:
Незаміжня
Діти:
Донька 10 років
Навчання та освіта:
1997 – Малинська середня школа № 4.
1998 - Головинське професійно-технічне училище № 2, бухгалтер, оператор ЕВМ.
2003 - Київський авіаційний технікум, «Економіка підприємства», економіст
2006 - Сумський національний аграрний університет, «Фінанси», економіст-фінансист.
Знання мов:
Українська
Особисті якості:
Відповідальна, врівноважена.
Вмію аналізувати та логічно мислити.
Трудова діяльність та досвід роботи:
З травня 2012 р. по грудень 2013 р. ТОВ «Малин Енергоінвест»- спеціаліст з питань кадрової роботи;
З 05.10.2015 р. по 07.10.2016 р. ТОВ «Малин Енергоінвест» - економіст;
З 03 травня 2017 р. по 27.04.2021 р. ТОВ «Малинська швейна фабрика «Ельфа» - інспектор з кадрів.
З 28 квітня 2021 р. по даний час сільськогосподарське підприємство ТОВ «Агрофірма Малинівська» - інспектор з кадрів (фахівець з кадрового адміністрування), бухгалтер з нарахування заробітної плати.
Обов'язки, які виконувались на попередніх місцях роботи:
- оформлення прийому, переведення і звільнення працівників;
- формування і ведення особових справ працівників;
- ведення обліку надання відпусток працівникам;
- нарахування відпускних і компенсації відпустки;
- ведення табельного обліку на всіх працівників та складання табелів в 1С;
- оформлення листків непрацездатності, внесення в 1-С, їх нарахування;
- складання встановленої звітності та поточної інформації про роботу з кадрами;
- підготовка проектів наказів;
- розроблення посадових інструкцій;
- укладання договорів цивільно-правового характеру;
- складання штатного розкладу;
- ведення військового обліку;
- видача працівникам необхідних довідок за місцем роботи;
- оформлення відряджень.
• - нарахування заробітної плати працівникам підприємства;
• - нарахування усіх видів оплат по середній: лікарняні, відпускні, компенсації при звільненні та ін.;
• - підготовка відомостей на виплату заробітної плати;
• - консолідація табелів обліку робочого часу
Вміння та навички:
Комп'ютерні навички. MsWord, Excel, 1С 8.3 "Бухгалтерія для України", BAS
Володіння оргтехнікою: (факс, сканер, копіювальне обладнання)

Готова навчатись іншим професіям

Бажано з п’ятиденним графіком роботи з 8-00 до 17-00 год.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: