Resume from May 11, 2024 PRO

Олеся

Direct-менеджер

Age:
22 years
City of residence:
Bolhrad
Ready to work:
Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Direct-менеджер

from 05.2022 to 04.2024 (1 year 11 months)
Yooung.way, Дистанційно (Роздрібна торгівля)

- швидкі відповіді на повідомлення та коментарі в direct;
- консультування, допомога з вибором розміру/моделі/кольору товару та доведення до продажу клієнтів в direct, пропонування додаткових позицій;
- оформлення замовлень та робота з CRM системою;
- швидке та клієнтоорієнтовне обслуговування, вирішення конфліктних ситуацій;
- робота з запереченнями;
- проведення стажування нових співробітників;
- робота з Google таблицями.

Education

Національний університет «Одеська Політехніка»

Інститут економіки та менеджменту, спеціальність Маркетинг, Одеса
Higher, from 2019 to 2023 (4 years)

Additional education and certificates

Медіаграмотність для освітян

2021, 60 годин

Knowledge and skills

Комунікабельність Дисциплінованість Уміння швидко засвоювати нову інформацію Урегулювання конфліктів Чесність Зосередженість Доброзичливість Відповідальність Грамотна усна та письмова мова Швидкий набір тексту Здатність до навчання Ведення CRM Стресостійкість

Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • Russian — fluent
  • English — beginner
  • Bulgarian — advanced

Additional information

Вітаю! Я Леся і я обожнюю комунікувати з людьми та бути корисною для них. Вважаю себе щирою, доброзичливою та дуже відповідальною людиною, яка мріє стати частинкою дружньої команди заради отримання найкращих результатів в роботі.
Одна з моїх переваг — це вміння якісно доносити цінність продукту, вміння переконати клієнта, що йому потрібна саме ця річ і саме зараз, вміння знаходити його біль.
В 2023 році отримала диплом (з відзнакою) за спеціальністю Маркетинг, в процесі навчання вивчала багато дисциплін, повʼязаних з комунікацією та психологією споживача, тож ці знання допомагають мені в якісній комунікації з клієнтами та доведення їх до покупки.
Вважаю, що якісний сервіс — це один з найважливіших факторів бренду, бо сервіс — його обличчя. Багато клієнтів звертаються та повертаються знов і знов не тільки через якість речей, а й через якісне та приємне обслуговування.

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: