Resume from June 6, 2024 File

Альона

Адміністративний директор, фінансовий контролер, менеджер

Age:
43 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

РЕЗЮМЕ
Шапаренко Альона Сергіївна

Бажана посада: Адміністративний директор,
фінансовий контролер, економіст,
помічник бухгалтера

Контактний телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)
E-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Сімейний стан: заміжня, син

ДОСВІТ РОБОТИ:
25.04.2023-……. Керівник магазину
Lodka5
1.Організація роботи магазину.
2.Підбір та навчання персоналу.
3.Нарахування та виплата ЗП.
4.Досвід ведення телефонних переговорів.
5.Перевірка кас, робота з банками, ведення терміналу.
6.Робота з договорами, контроль термінів та умов.
7.Проведення щомісячної інвентаризації в магазині та складі.
8.Праця з орендодавцями, контроль та перевірка рахунків для оплати комунальних та додаткових послуг.
9.Приймання участі в оптимізації і автоматизації процесів в компанії (введення фінансового контролю, адресного зберігання на складі, покращення логістики тощо).
10.Робота в CRM,продаж товару та консультація клієнтів.
11.Перевірка взаєморозрахунків з покупцями.
09.08.2021
- 24.04.2023 Менеджер з адміністративної діяльності
Алкалоід Київ
(Македонська компанія)

1.Супровід відряджень по компанії (накази, готелі, авіа та ж/д квитки).
2.Оформлення нових співробітників(договори,трудові книжки),видача та закупівля ТМЦ, машин тощо.
3.Введення закупівель по компанії для підтримки життєдіяльності (хозтовари, меблі, продукти тощо),списання; проведення тендерів.
4.Ведення підключень по «спорту» співробітників (договори,картки).
5.Ведення «страхового» підключення по співробітникам(підбір та аналіз страхових програм).
6.Організація заходів різного рівня.
7.Ведення охорони праці.
8.Ведення пожарної безпеки.
9.Участь у проведенні інвентаризацій по компанії.
10.Адміністрування офісу (вхідна група, співпраця з орендодавцями, охороною, контроль за прибиральницями та завхозом, електриком).
11.Введення архіву компанії, робота з документами.
12.Виконання функцій помічника директора компанії.
13.Робота з мобільними операторами.
14.Складання та контроль адміністративного бюджету.

05.2016 – 15.07.2021
Фахівець з фінансового контролю
TEAM247
1.Планування і контроль Сash Flow.
2.Перевірка заявок в программі 1С ПРОФ на щоденній основі.
3.Перевірка документів (договорів, довідок, листів, додаткових угод).
4.Контроль умов по договорам замовників і підрядників, своєчасне інформування про необхідні зміни.
5.Складання плану платежів на місяць.
6.Приймання участі в оптимізації і автоматизації звітних процесів.
7.Звірка бюджетів по проєктах на щомісячній основі.
8.Ведення бюджетів, контроль витратної і доходної частини.
9.Ведення бази договорів і контроль за внесенням всіх необхідних документів в программу 1С ПРОФ.

11.2014 – 05.2016
Економіст з бухг. обліку
та аналіза господарської діяльності
Ком-Сервіс

1. Веденя табелю робочого часу (600-700 співробітників).
2. Перевірка та контроль табелів Ф2.
3. Робота з бухгалтерією по нарахуванню ЗП Ф1 та Ф2.
4. Підготовка та введення тендерів.
5. Виплата готівкової части. Работа з банками.
6. Ведение документації ввіділу фізичної охорони.

ОСВІТА:
2003 - 2004

2001 - 2003
Київський Національний Економічний Університет
Специальність «Менеджмент підприємницької діяльності» (магістр)
Київський Національний Економічний Університет
Специальність «Економіка підприємства» (фахівець)
ДОДАТКОВА ІНФОРМАЦІЯ: ПК на рівні впевненого користувача, робота в програмі « 1С:Предприятие 7.7»,ПАРУС,CRM,ВЧАСНО, Водійські права – категорія «В». Володію основами бухгалтерського обліку.
ЗНАННИЯ МОВ: Український, російський – вільно; английский – базовий.
Особисті ЯКОСТІ: Гарні організаторські здібності, відсутність зайвих амбіцій, непогана пам’ять, високий рівень дисципліни, здатність виконувати задачі чітко в строк, вміння спілкуватися з людьми, відповідальна та стресостійка.
РЕКОМЕНДАЦІЇ ЗА ВИМОГОЮ

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: