Resume from May 14, 2024 File

Анатолій

Головний інженер

Age:
64 years
City:
Odesa

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

The file contains 6 more pages.

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Головний інженер підприємства
Латипов Анатолій Ноєлійович
Вік 64 роки. Одружений, двоє дітей
Адреса проживання
м. Одеса вул. Балтська дорога 32
квартира 15. Телефон [open contact info](look above in the "contact info" section)
e-mail [open contact info](look above in the "contact info" section)
Графік роботи – повна зайнятість.
Мета.
Застосування свого професійного досвіду,
навичок та знань, а також вивчення нових
можливостей конструкторської та управлінської
роботи.

Досвід роботи.
В даний момент працюю на фірмі «Інтерїер+» на посаді головного інженера- головного конструктора. Працювати на фірмі почав у 2002 році в якості монтажника воротно-ролетного напрямку. Займався встановленням та налагодженням автоматики відкатних, орних, секційних воріт, ролет, та зварювальними роботами пов’язаними з їх монтажем. Через півтора року став керівником воротно-ролетного напрямку. Через три роки був переведен на посаду головного інженера фірми.
На даній посаді займався і займаюсь:
• забезпеченням працездатності основного та допоміжного обладнання
• підготовкою нових монтажників воротно-ролєтного напрямку
• удосконаленням технологічних процесів продукцїі, що випускається
• організацією інструментальної ділянки з метою забезпечення виробництва ремонтними роботами з обслуговування устаткування, що експлуатується у нас, для чого мною були знайдені та з дозволу керівництва підприємства придбані два токарних верстата, один плоско шліфувальний верстат, два фрезерних верстата, вертикально- свердлильний верстат та муфельна піч.
• забезпеченням інструментальної ділянки необхідними інструментами та запчастинами для підтримання підприємства у робочому стані
• конструкторською разробкою та виготовленням технологічного обладнання такого як столи для порізки тканин холодним та ультразвуковим ножем, різні підйомники для перевірки зібраних систем, у тому числі підйомники висотою та шириною до7 м. для перевірки та налагодження Маркиз та Ковшей, верстат для термічного рівняння залежалих у рулоні тканин, самохідний напівавтомат на магнітній подвісці для термічної підрізування плісованих тканин.
Усі електричні, пневматичні, та механічні вузли проектованого мною обладнання, розроблював також сам.
Останні передвоєнні 4 роки, окрім обов’язків головного інженера почав виконувати обов’язкі керівника конструкторського бюро (КБ). За цей час мною, та керованими мною інженерами були спроектовані такі системи як пергола А600 з ПВХ покриттям , ламельна пергола VISION та система Ассоль. Окрім розробки нових систем, у обов’язкі інженерів КБ, також входили обов’язкі розробки різного технологічного обладнання, необхідного для виготовлення продукції фірми.
У перший же день початку війни, на відстані у 130м. від мого підприємства було влучення імовірно балістичної ракети ескандер, в наслідок чого два двоповерхових корпуса, та велике складське приміщення отримали руйнування, які не дозволили подальше їх використовування. Підприємство на декілька місяців припинило свою працю. Після оновлення працездатності підприємства роботи стало на багато менше ніж до війни і крім того усі проектні роботи були припинені. Через необхідність матеріального забезпечення навчання мого сина на останньому курсі нашого медичного інституту, та подальшого проходження інтернатури, був змушений шукати додаткове джерело заробітку, в наслідок чого працю на фірмі Интерьер+ , протягом останніх 18 місяців поєдную з працею за сумісництвом на підприємстві «СФЕРА», де займаюсь розробкою технологічного обладнання.
Праця на інших підприємствах:
• слюсар інструментальник третього розряду на фабриці «Іграшок» 1 рік
• майстер механічної ділянки у військовому цеху на заводі «Продмаш» - 1,5 років
• інженер будівник у інституті «Оргєнєргобуд» де два роки працював на реконструкції заводу «Червоний котельник» у місці Таганрог
• ведучій інженер на заводі «Легмаш» - 5 років
• на літніх студентських канікулах – токар третього розряду на заводі «Будгідравлика» та ВОХР на заводі «Радіально свердлильних верстатів».
Освіта:
• технікум «Промислової автоматиці» вечерне відділення, факультет «під’емно транспортні машини» один навчальний рік. Технікум не закінчив через вступ до інституту
• Одеський політехнічний інститут, механіко технологічний факультет, спеціальність – проектування станків та інструментів, інженер конструктор – інженер механік.
Впевнений користувач ПК, Мs. Word, Ехel, Компас 3D, Solsdwjrks.
Додаткова інформація.
Иніциативний, комунікабельний, доброзичливий, цілеспрямований, без шкідливих звичок. У вільний час до війни займався підводним плаванням, польотами на параплані, будівництвом радіо керованих літаків. Зараз після основної праці займаюсь розробкой не дорогих та легко виготовляемих корпусів квадрокоптерів «камікадзє» та « бомбардир», сам розроблюю 3D моделі спроектованих мною деталей, сам друкую їх на власному 3D прінтері, сам виготовляю діючи зразки своїх розробок. Знаю схемотехніку FPV дронів, вмію акуратно проводити пайку та єлєктромонтаж єлєктронних компонентів дронів. Маю 8 часів нальоту на одномоторних літаках «Скіф19» та « Аєропракт», також являюсь радіоаматором. Маю досвід переробки радянського двомісного планера «Бланік» у одномоторний двомісний літак. Працював техніком по обслуговуванню літака «Скіф19», займався самостійною розробкою та виготовленням безколекторних двигунів для моделей літаків, квадрокоптерів та парапланів.
Маю третій розряд токаря, третій розряд слюсаря інструментальника, розбираюсь у єлектротєхниці, гідравліці, пневматиці, 3D друку, технології лиття у силіконові форми, можу варити метал.

Відкритий для вивчення нової інформації, та набуття нових навичок. Маю водійське посвідчення категорії «А» та «В». Стаж водіння за категоріею «В» – 27років, за категоріею «А» більше 36 років. Зараз продовжую користуватись і автомобілем і мотоциклом.
10,05,2024 Латипов А.Н.

Фотографії спроектованого мною та діючого обладнання. Усю механічну, пневматичну та електричну частини обладнання розроблював самостійно.

Верстат для термічного рівняння залежалих у рулоні тканин.

Підйомник для налаштування роботи рулонних систем завширшки до 6м та высотою до 7м.
Кондуктор для свердління тканин каталогов.

Підйомно - відкидний стенд для збирання та налагодження систем плиссе.

Пристосування для термічного підрізування плісованих тканин складних систем плиссе. Електронну схему блока живлення розроблював та паяв сам. Пристрій працюе без поломок вже більше 10 років.

Підйомний стенд для сбирання та налагодження працездатності Маркиз та Ковшей шириною до7м. и выльотом до 4м.

Стіл для збирання рулонних штор.

Стіл для ультразвукового різання тканин.

Спроектовані мною зовнішні сонце захисні системи. Зверху раздвіжна система Ассоль. Знизу ламельна пергола с поворотними ламелями.

Зразок моїх креслень для дронів

Зразок компоновки єлектроніки у 3D моделі нижній частині корпуса мого дрона

Зразок механізма скида снарядів ВОГ25 та ВОГ17

Нижня частина корпуса дрона виготовлена за розробленою мною технологією

Зразок моїх розробок бесколекторних двигунів для парапланів.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: