Resume from May 15, 2024 File

Personal information hidden

This job seeker decided to hide his personal information and contact info, but you can send a message to him or suggest a job to him.

This job seeker has chosen to hide his personal information and contact info. You can contact him using this page: https://www.work.ua/resumes/10687076

Економіст

City:
Sumy

Contact information

This job seeker has hidden his personal information, but you can send him a message or suggest a job to him if you open his contact info.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

The file contains 9 more pages.

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

ХІРУРГІЧНІ ОПЕРАЦІЇ ДОРОСЛИМ ТА ДІТЯМ У СТАЦІОНАРНИХ УМОВАХ
Обсяг медичних послуг, який надавач зобов’язується надавати за договором відповідно до медичних потреб пацієнта/пацієнтки (специфікація)
1. Первинний огляд пацієнта/пацієнтки лікарем з визначенням його/її маршрутизації.
2. Проведення лабораторних обстежень, зокрема:
a. розгорнутий клінічний аналіз крові;
b. визначення групи крові і резус-фактора;
c. біохімічний аналіз крові (загальний білок, альфа-амілаза, аспартатамінотрансфераза (АсАТ), аланінамінотрансфераза (АлАТ), білірубін і його фракції (загальний, прямий, непрямий), креатинін, прокальцитонін (кількісне визначення), сечовина, сечова кислота, електроліти (натрій, калій, магній, кальцій, хлор));
d. коагуляційний гемостаз (тромбіновий час, активований частковий (парціальний) тромбопластиновий час (АЧТЧ, АПТЧ), міжнародне нормалізоване відношення (МНВ), Д-димер);
e. глюкоза в цільній крові або сироватці крові;
f. С-реактивний білок (CРБ, кількісне визначення);
g. дослідження спинномозкової рідини;
h. тестування на гепатити, ВІЛ відповідно до галузевих стандартів;
i. загальний аналіз сечі;
j. бактеріологічні дослідження з визначенням якісного і кількісного складу мікроорганізмів та їх чутливість до антимікробних препаратів;
k. гістологічні дослідження;
l. цитологічні дослідження;
m. патоморфологічні дослідження;
n. інші лабораторні дослідження відповідно до галузевих стандартів.
3. Проведення інструментальних обстежень, зокрема:
a. електрокардіографія (ЕКГ);
b. ультразвукові дослідження, зокрема, із проведенням доплерографії та ехокардіографії;
c. ендоскопічні дослідження;
d. рентгенологічні дослідження;
e. комп’ютерна томографія (зокрема, з внутрішньовенним контрастуванням);
f. магнітно-резонансна томографія (зокрема, з внутрішньовенним контрастуванням);
g. інші інструментальні дослідження відповідно до галузевих стандартів.
4. Передопераційний огляд пацієнта/пацієнтки лікарем-анестезіологом або лікарем-анестезіологом дитячим (за умови надання допомоги дітям).
5. Проведення хірургічних операцій.
6. Своєчасне знеболення, анестезіологічне забезпечення, за необхідності – процедурна седація, на всіх етапах діагностики та лікування, цілодобовий доступ до ненаркотичних та наркотичних знеболювальних засобів. Забезпечення анестезії та анестезіологічного моніторингу під час проведення хірургічних операцій та обстежень.
7. Проведення інтенсивної терапії пацієнту/пацієнтці у випадку виникнення у нього/неї загрозливих для життя станів.
8. Забезпечення післяопераційного моніторингу та подальшої медикаментозної терапії.
9. Наявність рішення мультидисциплінарної онкологічної групи спеціалістів (лікаря-радіолога або лікаря з променевої терапії, лікаря-онколога, лікаря-хірурга-онколога або лікаря-онкогінеколога або лікаря-уролога відповідно до локалізації захворювання) (консиліуму) щодо планового оперативного втручання через злоякісне новоутворення. У випадку виявлення новоутворення під час ургентного або планового оперативного втручання – проведення забору гістологічного матеріалу та гістологічного дослідження та направлення пацієнта/пацієнтки з підозрою на онкологічне захворювання з висновками гістологічного дослідження на мультидисциплінарний (онкологічний) консиліум (групу спеціалістів).
10. Забезпечення лікарськими засобами, постачання яких здійснюється шляхом централізованих закупівель МОЗ, за рахунок інших програм центрального та місцевого бюджетів, а також лікарськими засобами, визначеними Національним переліком основних лікарських засобів, необхідними медичними виробами та витратними матеріалами відповідно до галузевих стандартів у сфері охорони здоров’я та медико-технологічних документів.
11. Забезпечення цілодобового лікарського спостереження та медсестринського догляду за пацієнтом/пацієнткою.
12. Проведення консультацій лікарями інших спеціальностей.
13. Надання пацієнтам послуг з реабілітації в гострому періоді реабілітації (за відсутності протипоказань) в стаціонарних умовах та направлення пацієнта/пацієнтки для отримання реабілітаційної допомоги у післягострому та довготривалому періодах реабілітації.
14. Направлення пацієнта/пацієнтки при наявності показань в інші заклади охорони здоров'я (ЗОЗ)/підрозділи для надання їм спеціалізованої та паліативної медичної допомоги.
15. Проведення заходів із профілактики захворювань.
16. Забезпечення харчуванням в умовах стаціонару.
17. Забезпечення надання медичної допомоги телемедичними засобами (телеконсультування/телевідеоконсультування у режимі реального або відкладеного часу, теледіагностики, спостереження у режимі віддаленого моніторингу, телеметрії).
18. Дотримання принципів безбар’єрності та інклюзії при наданні медичної та/або реабілітаційної допомоги, у тому числі з використанням методів і засобів телемедицини відповідно до нормативно-правових актів.

Додаткові вимоги до обсягу медичних послуг, який надавач зобов’язується надавати за договором відповідно до медичних потреб пацієнта/пацієнтки (специфікація) (для надання медичної допомоги дорослим):
1. Проведення необхідних інструментальних обстежень відповідно до галузевих стандартів у сфері охорони здоров’я, зокрема:
a. Цілодобове проведення комп’ютерної томографії та/або магнітно-резонансної томографії (зокрема, з внутрішньовенним контрастуванням);
b. Цілодобове проведення ангіографічних дослідженнь;
c. СКТ ангіографія.
2. Цілодобове проведення інструментальних ендоскопічних досліджень в умовах стаціонару.
3. Цілодобове проведення лабораторних досліджень у ЗОЗ.

Додатковий обсяг медичних послуг, який надавач зобов’язується надавати за договором відповідно до медичних потреб пацієнта/пацієнтки (специфікація) (для надання медичної допомоги дітям):
1. Проведення необхідних інструментальних обстежень відповідно до галузевих стандартів у сфері охорони здоров’я, зокрема комп’ютерної томографії (зокрема, з внутрішньовенним контрастуванням) із забезпеченням цілодобового доступу.
2. Цілодобове проведення інструментальних ендоскопічних досліджень в умовах стаціонару.
3. Цілодобове проведення лабораторних досліджень у ЗОЗ.
4. Проведення хірургічних втручань новонародженим.
5. Надання медичної допомоги при опіках всіх ступенів тяжкості у дітей у повному обсязі відповідно до галузевих стандартів у сфері охорони здоров’я.
6. Надання медичної допомоги при травмах всіх ступенів тяжкості та локалізації ушкоджень у дітей у повному обсязі відповідно до галузевих стандартів у сфері охорони здоров’я.
7. Надання медичної допомоги дітям у випадку отруєнь та інтоксикацій усіх ступенів тяжкості у повному обсязі відповідно до галузевих стандартів у сфері охорони здоров’я.
8. Надання медичної допомоги дітям у випадках виявлення сторонніх тіл в органах чуття, травної системи, системи органів дихання тощо у повному обсязі відповідно до галузевих стандартів у сфері охорони здоров’я.
9. Проведення хірургічних втручань на очах відповідно до галузевих стандартів у сфері охорони здоров’я.

ХІРУРГІЧНІ ОПЕРАЦІЇ ДОРОСЛИМ ТА ДІТЯМ У СТАЦІОНАРНИХ УМОВАХ

Умови закупівлі медичних послуг
Умови надання послуги: стаціонарно.

Підстави надання послуги:
● направлення лікаря з надання ПМД, якого обрано за декларацією про вибір лікаря;
● направлення лікуючого лікаря;
● доставлення бригадою екстреної (швидкої) медичної допомоги;
● переведення з іншого ЗОЗ/клінічного підрозділу ЗОЗ;
● самозвернення у невідкладному стані.

Вимоги до організації надання послуги:
1. Наявність приймального відділення з приймально-оглядовим боксом або відділення екстреної (невідкладної) медичної допомоги, обладнаних відповідно до табелю матеріально-технічного оснащення.
2. Наявність відділення/палати інтенсивної терапії для проведення цілодобової інтенсивної терапії та моніторингу, обладнаних відповідно до табелю матеріально-технічного оснащення.
3. Наявність операційного блоку, обладнаного відповідно до табелю матеріально-технічного оснащення.
4. Забезпечення проведення лабораторних досліджень, визначених специфікаціями, у ЗОЗ або на умовах договору підряду.
5. Забезпечення проведення інструментальних досліджень, визначених специфікаціями, у ЗОЗ, на умовах оренди, підряду та інших умов користування відповідного обладнання.
6. Забезпечення проведення медичної підготовки пацієнтів до діагностичного, лікувально-діагностичного втручання або оперативного лікування, яке не може бути проведеним в амбулаторних умовах.
7. Організація забезпечення компонентами та препаратами крові.
8. Наявність рішення мультидисциплінарної (онкологічної) групи спеціалістів (лікаря-радіолога, лікаря-онколога, лікаря-хірурга-онколога) (консиліуму) для проведення планових оперативних втручань через злоякісне новоутворення.
9. Забезпечення проведення гістологічного дослідження у закладі охорони здоров’я (ЗОЗ) або на умовах договору підряду.
10. Внесення даних до регіонального Канцер-реєстру у випадку виявлення та проведення хірургічного втручання через новоутворення.
11. Забезпечення права пацієнтів, які перебувають на лікуванні у відділенні інтенсивної терапії, на допуск до них відвідувачів 24 години на добу в будь-який день тижня згідно з правилами, визначеними чинними нормативно-правовими актами.
12. Взаємодія з іншими надавачами медичних послуг для своєчасного та ефективного надання медичної допомоги пацієнтам.
13. Забезпечення надання пацієнтам послуг з реабілітації в гострому періоді реабілітації (за відсутності протипоказань) в стаціонарних умовах та направлення пацієнта/пацієнтки для отримання реабілітаційної допомоги у післягострому та довготривалому періодах реабілітації.
14. Обов’язкове інформування пацієнтів щодо можливості отримання інших необхідних медичних послуг безоплатно за рахунок коштів програми медичних гарантій.
15. Інформування пацієнтів щодо можливостей профілактики та лікування, залучення до ухвалення рішень щодо їх здоров'я, узгодження плану лікування з пацієнтами відповідно до їх очікувань та можливостей.
16. Наявність затвердженої програми з інфекційного контролю, зокрема стандартів операційних процедур із запобігання інфекціям, пов’язаних із наданням медичної допомоги (вентилятор-асоційованої пневмонії, катетер-асоційованої інфекції кровотоку, катетер-асоційованої інфекції сечових шляхів, інфекції шкіри та м’яких тканин поблизу ділянки оперативного втручання, захворювання, спричинене Clostridium difficile), а також з адміністрування призначення антибактеріальних та антифунгальних препаратів з лікувальною або профілактичною метою.
17. Забезпечення, з 1 червня 2024 року, кондиціонуванням не менше 30% від загальної кількості палат/приміщень перебування пацієнтів (окрім надавачів медичних послуг, які розташовані на територіях активних бойових дій, включених до переліку територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих Російською Федерацією, затвердженим наказом Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій від 22 грудня 2022 р. № 309, для яких не визначена дата завершення бойових дій).
18. Наявність локальних документів з інфекційного контролю за особливо небезпечними інфекційними хворобами (ОНІХ) та запобігання їх розповсюдженню з обов’язково відпрацьованим сценарієм щодо впровадження протиепідемічного режиму у ЗОЗ та його суворого дотримання в організації роботи та наданні медичної допомоги в умовах виникнення пандемії, а також у випадку виникнення осередку інфікування ОНІХ.
19. Наявність внутрішньої системи управління і контролю якості та безпеки медичної діяльності з дотриманням вимог до їх організації і проведення відповідно до чинного законодавства із здійсненням безперервного моніторингу індикаторів оцінки та критеріїв доступності, якості, безпеки надання медичної допомоги за напрямом її надання, ефективного контролю та управління якістю ЗОЗ для забезпечення прав пацієнтів на отримання медичної допомоги необхідного обсягу та належної якості.
20. Здійснення закупівлі лікарських засобів, визначених Національним переліком основних лікарських засобів, медичних виробів та витратних матеріалів, необхідних для надання медичної допомоги відповідно до галузевих стандартів у сфері охорони здоров’я.
21. Організація ефективного управління запасами лікарських засобів, медичних виробів та витратних матеріалів, закуплених ЗОЗ або отриманих шляхом централізованих закупівель МОЗ. Використання та збереження залишків лікарських засобів та медичних виробів, необхідних для лікування пацієнтів, зокрема, після закінчення дії договору з НСЗУ.
22. Дотримання вимог законодавства у сфері протидії насильству, зокрема, виявлення ознак насильства у пацієнтів та повідомлення відповідних служб згідно із затвердженим законодавством.
23. Дотримання прав людини надавачем медичних послуг відповідно до рекомендацій Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини та положень Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод, Конвенції про права осіб з інвалідністю, Конвенції про права дитини та інших міжнародних договорів, ратифікованих Україною.
24. Забезпечення проведення консультацій, зокрема телемедичними засобами (телеконсультування у режимі реального часу) з обов’язковим заповненням облікових форм № 001/тм та № 002тм та внесенням інформації в «Журнал обліку телемедичних консультацій» (форма №003/тм).
25. Забезпечення дотримання принципів безбар’єрності та інклюзії при наданні медичної та/або реабілітаційної допомоги, у тому числі з використанням методів і засобів телемедицини відповідно до нормативно-правових актів.

Додаткові вимоги до організації надання послуги (для надання медичної допомоги дорослим):

1. Наявність відділення анестезіології та інтенсивної терапії та/або відділення інтенсивної терапії загального профілю для дорослих (щонайменше 12 ліжок).
2. Наявність відділення екстреної (невідкладної) медичної допомоги із забезпеченням перебування пацієнтів у цьому відділенні до 24 годин.
3. Забезпечення цілодобового проведення лабораторних та інструментальних досліджень у ЗОЗ.
4. Забезпечення проведення рентгенівської комп'ютерної томографії та/або магнітно-резонансної томографії та/або СКТ-ангіографії у ЗОЗ або на умовах оренди, підряду та інших ум…

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: