Resume from May 29, 2024 File

Вікторія

Керівник відділу постачання

Age:
44 years
City of residence:
Zaporizhzhia
Ready to work:
Dnipro, Kropyvnytskyi, Kyiv, Lviv, Odesa, Uman, Vinnytsia, Zaporizhzhia

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Бондаренко Вікторія Василівна
Адреса: м. Запоріжжя
Контактні телефони: моб: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Дата народження: 17 вересня 1979р.
Сімейний стан: незаміжня
Освіта: вища
2006р. Запорізький національний університет
Спеціальність: Прикладна математика,
Кваліфікація: Математик

Займані посади: Начальник відділу постачання (закупівель)
Готова змінити сферу діяльності, готова до переїзду в інше місто

Графік роботи: Повна зайнятість
Бажана заробітна плата: від 35 000 грн., залежить від обсягу роботи та функціоналу.

Досвід:
• ТОВ «Торговий дім «СІГМА»
червень 2017р. – травень 2024р.
Посада: начальник відділу постачання (закупівель) (дистрибуція, продукти харчування) (у підпорядкуванні 8 осіб)
Обов'язки:
– 5+ років досвіду роботи в дистриб’юторській торговій компанії з галузевою структурою. Покриття дистрибуції по трьох регіонах, забезпечення запасами 7 (семи) складів;
– управління базою постачальників (35 – 40) та асортиментною матрицею ( >2 500 SKU);
– контроль за своєчасним і достатнім товарним залишком;
– аналіз товарообігу, вилучення з асортименту мало оборотних SKU;
– контроль за ціноутворенням на продукцію, дотримання комерційної політики постачальників;
– оптимізація та побудова ефективної системи закупівель та логістики (переміщення продукції між робочими складами), зниження витрат;
– бюджетування, управління витратами;
– контроль поточних платежів і планування розрахунків з постачальниками;
– ведення переговорів з ключовими постачальниками, контроль за дотриманням договірних зобов’язань;
– відновлення штату співробітників відділу закупівель практично з «нуля»;
– організація, планування, постановка завдань співробітникам, мотивація, контроль. Контроль за виконанням KPI відділом закупівель;
– складання графіку виходу працівників відділу, прийняття на роботу та звільнення працівників відділу;
– проведення навчання співробітників відділу та оцінювання знань за результатами навчання (атестація на підвищення категорії);

• ТОВ «Торговий дім «СІГМА»
квітень 2012р. – травень 2017р.
Посада: менеджер відділу закупівель
Обов’язки:
– контроль за своєчасними та достатніми запасами;
– формування замовлень з урахуванням продажів;
– управління товарними залишками;
– вирішення спорів з постачальниками;
– встановлення цін у базі даних та контроль за дотриманням комерційної політики постачальників;
– ведення бази даних, складання необхідних звітів про результати діяльності;

• ТОВ «ЗФ ТПГ «Рейнфорд»
листопад 2007р. – жовтень 2011р.
Посада: товарознавець (відділ гастрономії) (у підпорядкуванні 16 – 19 осіб)
Обов’язки:
– контроль за своєчасними та достатніми запасами;
– формування замовлень з урахуванням продажів, управління товарними залишками;
– аналіз динаміки продажів і прибутковості по кожній довіреній категорії товару;
– моніторинг асортименту, цін конкурентів;
– вирішення спорів між торговою точкою та постачальником;
– ведення бази даних, складання необхідних звітів про результати діяльності;
– ведення та забезпечення своєчасного документообігу всередині компанії та з постачальниками;
– контроль за дотриманням схем викладки товарів;
– дотримання обов’язкових вимог і норм, встановлених корпоративними стандартами, санітарних, ветеринарних, протипожежних правил;

• ТОВ «Торговий Будинок «Амстор»
грудень 2005р. – жовтень 2007р.
Посада: начальник відділу (відділ сиру) (у підпорядкуванні 10 осіб)
Обов’язки:
– досвід відкриття гіпермаркету з «нуля»;
– контроль за своєчасними та достатніми запасами;
– формування замовлень з урахуванням продажів, управління товарними залишками;
– аналіз динаміки продажів і прибутковості по кожній довіреній категорії товару;
– моніторинг асортименту, цін конкурентів;
– вирішення спорів з постачальниками;
– ведення бази даних, складання необхідних звітів про результати діяльності;
– ведення та забезпечення своєчасного документообігу всередині компанії та з постачальниками;
– контроль за дотриманням схем викладки товарів;
– планування виходу працівників відділу, закриття табеля обліку робочого часу, прийняття на роботу та звільнення працівників відділу;
– проведення навчання співробітників відділу технологіям роботи за функціональними напрямками своєї діяльності згідно з затвердженими внутрішніми регламентами та оцінка знань за результатами проведення навчання;
– дотримання обов’язкових вимог і норм, встановлених корпоративними стандартами, санітарних, ветеринарних, протипожежних правил;

Додаткова інформація:
Маю навички роботи в програмах Outlook, MS Office, Word, MS Excel, Power Point, 1С8.

Професійні якості:
– високий рівень працездатності, відповідальності, дисциплінованості, акуратності;
– здатність до аналізу, здатність приймати рішення та нести відповідальність за їх реалізацію та досягнення результатів, стратегічне мислення, вміння організовувати команду та працювати разом для досягнення цілей.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: