Personal information hidden
This job seeker has chosen to hide his personal information and contact info. You can contact him using this page: https://www.work.ua/resumes/10688278
Бухгалтер
- City of residence:
- Kyiv
- Ready to work:
- Remote
Contact information
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
Uploaded file
This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.
Дата народження: 14.08.1988 р. (35 років)
Проживання: м. Київ, Оболонський р-н
Контактна інформація:
тел.. [
е-mail: [
Ціль:
Заміщення вакантної посади бухгалтера (віддалено).
Освіта: вища
2011-2014, Житомирський політехнічний університет, факультет «Облік і аудит», спеціальність «Бухгалтер», диплом спеціаліста (заочна форма навчання).
2004-2007, Малинський лісотехнічний коледж, факультет «Облік і аудит», спеціальність «Бухгалтер» (денна форма навчання).
Кваліфікація:
Досвід роботи бухгалтером з 2013 року. Знання всіх ділянок бухгалтерського обліку. Маю досвід роботи як єдиним бухгалтером на підприємствах малого бізнесу так і керівництво бухгалтерією підприємства. Знання чинного законодавства України, кадрового діловодства, ПДВ. Маю досвід ведення обліку на кількох підприємствах одночасно та облік ФОП (загальна та спрощена системи оподаткування).
Досвід роботи:
2022 – 2024 Головний бухгалтер, (повна зайнятість)
ТОВ - (каналізаційні послуги, будівництво, логістичні послуги) загальна система оподаткування, платник ПДВ, штат 20 чол.
Організація ведення бухгалтерського та податкового обліку юридичних осіб та ФОП на єдиному податку гр.3 - 5% :
- здійснення банківських операцій в системі клієнт-банк, РРО;
- операції ЗЕД;
- контроль дебіторської та кредиторської заборгованості;
- контроль обліку ТМЦ, витрат, касових та банківських операцій, нарахування зарплати;
- фінансове та податкове планування;
- розблокування податкових накладних;
- робота в програмі Finmap, підготовка звіту P&L;
- складання і здача всієї податкової, бухгалтерської та статистичної звітності (Фін.звіт ф.1-м, 2-м, декларація з податку на прибуток, декларація ПДВ, об’єднаний звіт з ПДФО та ЄСВ, декларація по єдиному податку, тощо);
- взаємодія з податковими органами та зовнішніми аудиторами;
- керівництво відділом бухгалтерії (2 чол.).
2017 – 2022 (5 років) Головний бухгалтер (з виконанням обов’язків фінансового директора), (повна зайнятість)
ТОВ - (логістичні послуги, будівництво, складське господарство), загальна система оподаткування, платник ПДВ, штат 150 чол.
м. Київ, вул. Кемерівська
Організація ведення бухгалтерского та податкового обліку: 2 юридична особа та 6 ФОП на єдиному податку гр.3 - 5% :
- здійснення банківських операцій в системі клієнт-банк;
- надання оперативної інформації по залишках, контроль своєчасності платежів;
- контроль дебіторської та кредиторської заборгованості;
- контроль обліку ТМЦ, витрат, касових та банківських операцій, нарахування зарплати;
- організація автоматизації бухгалтерського обліку в 1с;
- складання і здача всієї податкової, бухгалтерської та статистичної звітності (Фін.звіт ф.1-м, 2-м,
декларація з податку на прибуток, декларація ПДВ, об’єднаний звіт з ПДФО та ЄСВ, декларація по єдиному податку, декларація з податку на землю, тощо);
- фінансове та податкове планування;
- підготовка звітів P&L та CashFlow;
- взаємодія з податковими органами; та зовнішніми аудиторами;
- керівництво відділом бухгалтерії (5 чол.).
2013-2017 ( 4 роки) – Бухгалтер (єдиний), (повна зайнятість)
ТОВ - (повірка лічильників, технічне обслуговування/реконструкція вузлів обліку газу, проектні роботи, будівельні роботи), загальна система оподаткування.
м. Київ, вул. Бережанська, 2
Ведення бухгалтерського та податкового обліку в повному обсязі 2 юридичні особи (ТОВ) на загальній системі оподаткування та ведення 2 ФОП на єдиному податку гр.3 - 5% .
- прийом, контроль і обробка первинної документації;
- укладання договорів;
- ведення операцій по руху ТМЦ;
- формування документації по списанню матеріалів;
- участь в проведенні інвентаризації;
- контроль дебіторської/кредиторської заборгованості;
- нарахування заробітної плати;
- складання і здача всієї податкової, бухгалтерської та статистичної звітності.
2009-2013 (4 роки) - Спеціаліст відділу кадрів/Начальник відділу кадрів
ПАТ «ЖИТОМИРГАЗ»
м. Малин, Житомирська обл.
Облік особового складу, приймання, переведення, звільнення працівників, формування та проведення особових справ, складання та ведення табелю обліку робочого часу співробітників, заповнення та облік трудових книжок, оформлення та облік усіх видів відпусток, видача довідок з місця роботи за запитом, підготовка та подання звітів до держорганів, забезпечення ведення обліку військовозобов’язаних, складання графіку відпусток, а також штатного розкладу, підбір персоналу на сайтах по вакансіях.
Професійні навички:
- володію комп’ютером (Знання MS Office (MS Word, MS Exel);
- бухгалтерські програми: 1С:8.3 Бухгалтерія, електронна звітність в системі М.Е.Doc;
- системи Клієнт-Банк, електронний кабінет;
- навички управління персоналом;
- грамотна письмова і усна мова.
Особисті якості:
Відповідальність, комунікабельність, уважність до деталей, дисциплінованість, психологічна та фізична стійкість, уміння виконувати декілька задач одночасно, слухати співрозмовника, умію працювати як в команді так і самостійно.
Додаткова інформація:
Знання мов: українська — вільно (рідна), англйська - Elementary
Сімейний стан: заміжня.
Діти: донька-17 р.
Similar candidates
Бухгалтер з первинної документації
Remote
Бухгалтер
Remote
Ведущий бухгалтер, экономист
Remote, Kyiv, Poltava
Бухгалтер (єдиний)
Remote
Бухгалтер, помічник керівника
15000 UAH, Remote, Chernivtsi
Бухгалтер
16000 UAH, Remote, Kharkiv