Resume from May 31, 2024 File

Анастасія

Юрист

Age:
22 years
City of residence:
Khmelnytskyi
Ready to work:
Chernivtsi, Khmelnytskyi, Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Бобріна Анастасія Ярославівна

Дата народження: 15.12.2001 рік (22 роки)
Місце проживання: м. Кам’янець-Подільський, вул.Матросова 4/4, кв.23 / м.Хмельницький, вул. Озерна 4 ,кв. 66.
Контактний номер телефону: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Адреса електронної пошти: [open contact info](look above in the "contact info" section)

Ціль:
• обійняти вакантну посаду ;
• зайнятість: повний робочий день.

Досвід роботи:
• червень 2020 року- серпень 2020 року (3 місяці). Посада: помічник секретаря «прокуратура Кам’янець-Подільського району».
• червень 2021 року- серпень 2021 року (3 місяці). Посада: помічник адвоката, у адвоката Худий Ігор Анатолійович.
• травень 2022 року – вересень 2022 року (5 місяців). Посада: помічник юриста, приватне підприємство «СТРУМ».
• лютий 2023 року – квітень 2024 року (15 місяців). Посада: офіс-менеджер, приватне підприємство «СТРУМ».

Функціональні обов’язки:
1. своєчасно та якісно виконувати доручення ;
2. дотримуватися строків підготовки документів та виконання доручень;
3. постійно підвищувати свій професійний рівень та кваліфікацію;
4. дбайливо ставитись до майна ;
5. не допускати порушень прав і свобод людини та громадянина;
6. дотримуватись норм професійної етики;
7. зберігати комерційну таємницю;
8. дотримуватись строків виконання завдань.
9. координація та організація зустрічей з клієнтами, органами державної влади.
10. консультування внутрішньо переміщених осіб.
11. відслідковування змін та аналіз норм чинного законодавства України.

Освіта:
Вересень 2018 року- липень 2023 року – Національна академія внутрішніх справ, факультет «Право», ступінь бакалавра.

Вересень 2023 року- березень 2024 року –Харківський національний університет внутрішніх справ .

Додаткові тренінги та семінари:
1. Липень 2022 Навчання PSEA «Запобігання сексуальній експлуатації та насиллю».
2. Листопад 2022 «Проблематика гендерно -зумовленого та домашнього насильства: співвідношення понять , гендерний аналіз і динаміка насильства щодо жінок».
3. Березень 2023 оналайн-навчання "Протимінна діяльність в Україні" від організації The HALO trust.

Професійні навички:
1. Знання законодавства;
2. Ведення договірної роботи;
3. Складання документів процесуального характеру: позови, відзиви, апеляційні скарги, касаційні скарги , скарги на бездіяльність державних органів та посадових осіб;
4. Вміння швидко виконувати поставлені завдання;
5. Організаторські здібності;
6. Уміння вирішувати конфліктні ситуації;
7. Навички ведення переговорів та ділової переписки;
8. Уміння мотивувати персонал;
9. Координація роботи всіх офісних служб (секретарів, кур’єрів, адміністраторів, водіїв тощо);
10. Опрацювання вхідної/вихідної кореспонденції;
11. Розподіл дзвінків;
12. Адміністративного-господарська підтримка всіх співробітників офісу;
13. Підготовка накладних, рахунків-фактур, актів, списання матеріалів;
14. Ведення діловодства, підготовка звітів різного типу;
15. Ведення платіжного документообігу;
16. Організація корпоративних заходів(тренінгів, круглих столів, семінарів, конференцій);
17. Договірна робота (аналіз основних видів діючих договорів);
18. Ведення та контроль графіка відпусток працівників;
19. Організація та закупівля товарів;
20. Підготовка претензій та позовних заяв, участь у судових засіданнях загальної юрисдикції;
21. Ведення звітності щодо претензійно позовної роботи;
22. Розгляд та надання відповіді на письмі звернення громадян, звернень та запитів народних депутатів України, юридичних осіб.
23. Підготовка документів з правових питань, які виникають в процесі діяльності;
24. Системний аналіз нормативно-правових актів;
25. Підготовка листів та відповідей на запити боржників;
26. Консультація працівників установи з питань чинного законодавства.

Особисті якості: пунктуальність, відповідальність, уважність, комунікабельність, старанність, ініціативність, доброзичливість.

Додаткова інформація:
Володіння мовами: українська, російська, англійська- рівень А2.

Навчики: MS Word, MS Excel, MS Power Point, Zoom, Google Meet, Google Forms, Google Documents.

Сімейний стан: незаміжня, дітей не маю.
Посвідчення водія: наявне, категорія В, дійсне до 25.01.2052 року.

Інтереси: спорт, малювання, вокал.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: