Resume from May 29, 2024 File

Надія

Інспектор відділу кадрів, заступник керуючого магазином

Age:
41 years
City:
Ternopil

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

ТОМАШЕВСЬКА Надія Миронівна
Дата народження: 06/02/1983р.
Місто: Тернопіль
Моб. телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)
E-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Освіта: вересень 2000р. – липень 2005р. – Тернопільський державний технічний університет ім. І. Пулюя, кваліфікація, спеціальність «електронні апарати», диплом бакалавра.
Досвід роботи:
Продавець- консультант
квітень 2002р. – квітень 2004р. ДП «Торговий Світ», м. Тернопіль

Товарознавець
березень 2005р. – серпень 2018р. ТЗОВ «Аріол», м. Тернопіль
Функціональні обов’язки:
 контроль надходження та наявність товару на складі;
 ведення обліку товарів;
 проведення інвентаризації;
 оформлення документації на відвантаження та надходження товару.

Провідний фахівець ( інспектор з кадрів)
квітень 2019р. – липень 2022р. Тернопільська філія ДУ «Інститут охорони ґрунтів України»
Функціональні обов’язки:
 робота з вхідною/вихідною кореспонденцією;
 організація роботи офісу;
 оформлення кадрової документації: прийом, переведення, звільнення;
 заповнення, облік та зберігання трудових книжок;
 ведення особових справ працівників;
 ведення табелю обліку робочого часу;
 оформлення відпусток всіх видів + графік відпусток;
 формування звітів.
Заступник керуючого магазином по роботі з персоналом
липень 2022р. – по сьогодні ТОВ «Новус Україна»
Функціональні обов’язки:
 пошук та підбір персоналу;
 проведення співбесід з кандидатами;
 адаптація на робочому місці нових працівників;
 ведення обліку особового складу;
 оформлення кадрової документації: прийом, переведення, звільнення;
 оформлення всіх видів відпусток, складання графіку відпусток;
 ведення табелю обліку робочого часу;
 проведення первинних інструктажів з ОП та ТБ;
 підготовка необхідних матеріалів для атестаційної, кваліфікаційної та тарифікаційної комісій.
Професійні навички:
 ПК на рівні досвідченого користувача ( Microsoft Word, Microsoft Excel, Internet);
 підготовка, складання документів;
 уміння працювати в команді;
 грамотна письмова і усна мова;
 знання мов: українська- рідна.

Особисті якості:
Відповідальність, комунікабельність, уважність до деталей, дисциплінованість.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: