• PRO

Наталія

Керівник магазину, готельного комплексу, операційний директор, начальник сектору оренди, 30 000 UAH

Employment type:
full-time
Age:
44 years
City:
Poltava

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email and address.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Адміністратор

from 05.2018 to 12.2018 (7 months)
ТРЦ "Київ" ТОВ Nicmas, Полтава (Торгово- розважальний)

Будучи адміністраторам , виконувала такі обов'язки:
- контроль за дотриманням порядку та чистоти в торговому центрі,
- спілкування та вирішення проблем с орендарями,
- контроль роботи клінінгової компанії,
- робота з кореспонденцією ,
- вирішення конфліктних ситуацій в центрі,
- робота з документацією та звітністю та інше

Оператор

from 08.2017 to 11.2017 (3 months)
Аутсортингова компанія Simply Contact, Полтава (Аутсортинг)

Консультувала та обробляла заявки на банківські послуги , виконувала поставлені плани по банківських кредитам та депозитам, приймала участь навчальних тренінгах , змаганнях.

Управляющий магазином

from 12.2007 to 07.2017 (9 years 7 months)
магазин "Триумф" магазин "Diva", Полтава (розничная торговля непродовольственных товаров(текстильная и трикотаж ))

Управление персоналом , переговоры и заключение договоров с поставщиками ,бухгалтерский учет , отчетность . контроль и инвентаризация товаров, медтчендайзер ,привлечение клиентов

Кассир ,операционист , экономист, специалист 1 категор

from 04.2001 to 03.2007 (5 years 11 months)
Полтава банк Укрсиббанк, Гадяч (Финансы, банки, страхование)

управление магазином , отчетность , заключение договоров поставщиками, медчендайзер ,контроль персоналом

Education

ПКУЭТ ПАКУиП

Финансы и кредит, полтава
Higher, from 1996 to 2003 (6 years 8 months)

Защитила диплом бакалавра и специалиста по специальности Финансы и кредит ,получила огромные знания ссфере финансов економики и тд

Knowledge and skills

  • Управління командою
  • Ведення CRM
  • 1С:Підприємство
  • Організаторські здібності
  • Уміння планувати
  • Оптимізація витрат
  • Управління магазином
  • Навики 1С
  • Тайм-менеджмент
  • MS Excel
  • Управління товарними запасами
  • Уміння аналізувати
  • Ведення переговорів з постачальниками
  • Самостійне прийняття рішень
  • Закупівля будівельних матеріалів
  • Уміння працювати в режимі багатозадачності

Language proficiencies

English — average

Additional information

Я люблю свою работу , люблю общаться с людьми , я считаю в своей работе нужно быть активным и креативным ,каждый день искать что-то новое ,я думаю я внимательна ,трудолюбива , в нужных ситуациях стессоустойчива ,быть продуктивным ,быть профессионалом своего дела ,вежливость и корректность- неотъемлимая часть моей работы ,быть пунктуальным и аккуратным ,быстро усваиваю новую информацию

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: