• PRO

Наталія

Операційний менеджер бізнес-центру, готелю, торгового залу, офісу, фахівець відділу, помічник керівника, 22 000 UAH

Employment:
Full-time.
Age:
44 years
City:
Poltava

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email and address.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Фахівець відділу оренди

from 06.2024 to now (8 months)
Група компаній КМ, Полтава (Нерухомість)

-організація підтримки орендарів;
-оформлення та контрль договорів оренди ,
-оформлення звітності в 1 с;
-адаптування та навчання підлеглих до робочого процесу;
-проведення навчальних тренінгів для персоналу;
-організація внутрішньої комунікації і координація з орендарями компанії;
-оформлення та перевірка первинних документів ;
-контроль за дебеторською заборгованістю постачальників та орендарів;
-організація переглядів та просування обєктів нерухомості компанії;
-вирішення складних питань ;
-виконання доручень керівника відділу ;
-ведення табелювання підлеглого персоналу ;
-організація підготовки обєктів нерухомості до заїзду;
-контроль та занесення показників комунальних послуг в звіт;
-контроль та підготовка до презентацій оєктів нерухомості;
-взаємодія з потенційними орендарями , оформлення комерційних пропозицій та переговорів з клієнтами компанії.

Менеджер адміністративно-господарській діяльності

from 11.2019 to 05.2024 (4 years 6 months)
бізнес-центр, Полтава (Нерухомість)

-виконувала пошук потенційних орендарів. проводила переговори по укладанню угод;
-організовувала та контролювала сервіс орендарям бізнес-центру;
-проводила контроль загального та технічного стану бізнес-центру;
-контролювала ремонтні роботи по підготовці приміщень для здачі;

-контролювала загальний та технічний стан БЦ шляхом обходу офісних приміщень та загальних територій бізнес-центру близько 11 тис. кв м;
-проводила контроль та управління служб охорони , технічного відділу БЦ;
-проводила щомісячне надсилання рахунків, актів виконаних робіт та інших інформаційних листів орендарям;
-проводила контроль , управління додатковим сервісом в БЦ орендарям ( клінінг-сервіс, конференц-зал, поштова скринька , доставка води , забезпечення інтернетом , реклама тощо);
-проводила управління , облік , набір персоналу клінінгу в БЦ;
-розробляла посадові інструкції підрозділу клінінгу;
-організовувала перегляди з потенціними орендарями;
-виконувала плани продажів орендованих площ;
-забезпечувала високий рівень сервісу для орендарів та відвідувачів БЦ;
-організовувала виїзди /заїзди орендарів ;
-вирішувала складні спірні питання;
-проводила пошук , укладання договорів з постачальниками;
-проводила моніторинг ринку комерційноі нерухомості;
-проводила взаємодію з контролючими органами ;
-виконувала звіти згідно запиту керівника;
-проводила щоденний контроль за якістю обслуговування орендарів та відвідувачів;
-проводила рішення всіх адміністративних питань та контроль за дотримання всіх норм та дозволів орендарями;
-приймала участь у розробці розвитку об`єкта щодо додаткових послуг, формування нових послуг тощо;
-проводила облік та управління клінінгової служби ( 15 працівників);
-контролювала та забезпечувала запаси для клінінгової служби;
-розробляла технологічний процес клінінгової служби,
-вела комунікацію в соц.мережах;
-організовувала івенти для працівників компанії бізнес-центру.

Адміністратор медичної клініки

from 04.2019 to 11.2019 (7 months)
стоматклініка, Полтава (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

організовувала високий рівень гостинності та сервісу клініки;
проводила прийом вхідних та вихідних дзвінків;

проводила облік та контроль робочого табелю персоналу клініки;
організовувала процеси прийому пацієнтів;
проводила облік медкарт пацієнтів;
вирішувала спірних та складні питання клініки;
зустріч пацієнтів клініки ;
взаємодія з контролючими органами ;
проводила контроль за порядком та технічним станом клініки ;
організовувала рекламні заходи клініки .

Адміністратор

from 05.2018 to 12.2018 (7 months)
ТРЦ "Київ" ТОВ Nicmas, Полтава (Готельно-ресторанний бізнес)

-забезпечувала високий рівень обслуговування відвідувачів ТРЦ;
-проводила роботу з орендарями ТРЦ;
-проводила переговори та зустрічі з потенційними орендарями . підрядними організаціями;
-вирішувала всі адміністративні питання та контролювала дотримання всіх норм та дозволів орендарями;
-проводиоа контроль та управління службами ТРЦ ( клінінгова служба, служба охорони, технічний відділ);
-проводила контроль загального стану ТРЦ шляхом обходу торгових галерей та технічних площ близько 9 тис кв м;
-узгоджувала різного роду робітз орендарями за ідповідним регламентом;
-виконувалал щомісячне надсилання рахунків , актів виконаних робіт і інших інформаційних листів ;
-проводила контроль та управління дебеторської заборгованості;
- контролювала дотримання порядку та норм пожежної , охоронної безпеки , чистоти та режиму роботи ТРЦ.Також контролювала роботу клінінгової компанії, вирішувала конфліктні питання в торговому центрі , виконувала звітність, ,
організовувала комфорт для відвідувачів ТРЦ,
брала участь в організації рекламних заходів в торговому центрі

Оператор

from 08.2017 to 11.2017 (3 months)
Аутсортингова компанія Simply Contact, Полтава (Аутсортинг)

Будучи на посаді оператора , я консультувала по банківським послугам та обробляла замовлення , виконувала поставлені плани продажів, виконувала звітність , приймала участь в навчальних тренінгах та змаганнях.

Управляючий магазином

from 03.2008 to 06.2017 (9 years 3 months)
магазин "Тріумф", магазин "Діва", Полтава (Роздрібна торгівля)

-організовувала відкриття магазинів ;
проводила супровід , пошук , потенційних постачальників та оформлення договорів;
проводила взаєморозрахунки з постачальниками;
-розробляла стратегію бізнес-процесів магазинів,
-проводила переговори з постачальниками,
-контролювала та організовувала порядок в торгових точок;
-розробляла маркетингові заходи в магазинах ,
-проводила фінансову , бухгалтерську , податкову звітність;
-проводила інвентаризацію товарних запасів магазинів;
-проводила набір , навчання ,адаптацію та мотивацію персоналу магазинів;
-взаємодіяла з контролючими органами ;
-вирішувала спірні питання в торгових точках;
-проводила моніторинг конкурентів на ринку;
-ведення сторінок соціальних мереж;
-контроль та навчання персоналу;
-проводити закупівлю товару;
-проводити інвентарзацію товару;
- організовувати рекламу;
-залучувати кількість клієнтів;
-вести фінансову ,бухгалтерську ,податкову звітності;
- вести моніторинг товару;
-виконувати план продажу товарів;
- оформлювати вітрини...тощо

Касир, Оператор, економіст депозитного сектору , фахівець 1 категорії фахівець

from 03.2001 to 05.2006 (5 years 2 months)
ВАТ Полтавабанк Укрсиббанк, Гадяч (Фінанси, банки, страхування)

1.Залучати клієнтів,
2.Обслуговування та консультація фізичних та юридичних осіб банку
3 Проводити перекази в Кліент-банк, Western union
4 вести супроводжуючі документи, проводити фінансову звітність
5 виконувати план продажів
6 формувати кредитних портфель банку,
7 вести касову дисципліну.

Education

Полтавський університет економіки та торгівля,

Фінанси та кредит, Полтава
Higher, from 1999 to 2003 (3 years 8 months)

Additional education and certificates

Rapidskiils сервіси та процеси в готельному господарстві

1.5

Knowledge and skills

  • Управління командою
  • Ведення CRM
  • 1С:Підприємство
  • Організаторські здібності
  • Уміння планувати
  • Оптимізація витрат
  • Управління магазином
  • Навики 1С
  • Тайм-менеджмент
  • MS Excel
  • Управління товарними запасами
  • Уміння аналізувати
  • Ведення переговорів з постачальниками
  • Самостійне прийняття рішень
  • Закупівля будівельних матеріалів
  • Уміння працювати в режимі багатозадачності

Language proficiencies

  • English — average
  • Ukrainian — fluent
  • Russian — fluent

References

Шпильова Валентина

Шпильова Валентина

Адміністративний менеджер, ПРООН

Contact details are hidden

Additional information

мої захоплення :
-мандри навколишній світ;
-дизайн інтер`єру ;
-класична поп музика;
-латино-американські танці;
-легка атлетика , футбол.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: