Resume from May 17, 2024 PRO

Яніна

Фахівець з документообігу, 20 000 UAH

Employment:
Full-time, part-time.
Age:
25 years
City of residence:
Kharkiv
Ready to work:
Kharkiv, Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Керівник колл-центру, координатор, волонтер

from 07.2022 to now (1 year 11 months)
ГО "Єдині", Дистанційно (Освіта, наука)

Використання програм для обробки, зберігання та ведення записів і звітності.
Формування звітності для грантодавців.
Ведення бази учасників.
Ведення ділового листування та телефонної комунікації
Вирішення проблем, пов'язаних з обробкою документів, забезпечення безперебійного процесу документообігу.
Співпраця з колегами для досягнення спільних цілей, обмін інформацією
Планування робочого часу, забезпечення вчасного виконання завдань.
Координація модераторів в м. Дніпро та Харківській області
Створення mind-map поширення української мови в м. Харків
Організовано співпрацю на проведення курсу з української мови для парнерів більше ніж на 50 осіб.
Побудовано роботу колл-центру з 0

Фахівець з документообігу (на сезон)

from 10.2021 to 12.2021 (2 months)
AB InBev Efes, Харків (Харчова промисловість)

Проєктна зайнятість на сезон, робота з базою даних, в архіві
Перевірка та оформлення документів
Сортування документів до папок за призначенням та датами
Ведення реєстру договорів, маю досвід роботи із функціями і зведеними таблицями Excel
Підтвердження актів прийому-передачі в програмі SAP
Ведення архіву документів

Education

НТУ "ХПІ"

Менеджменту та оподаткування, менеджмент організацій та адміністрування, Харків
Higher, from 2020 to 2021 (1 year)

ХНЕУ ім. С. Кузнеця

Менеджменту і маркетингу, менеджмент інноваційної діяльності, Харків
Higher, from 2016 to 2020 (4 years)

НТУ "ХПІ"

Ділової іноземної мови, Германські мови та літератури (переклад включно), Харків
Higher, from 2016 to 2020 (4 years)

Knowledge and skills

MS Excel Google Docs Email client Ведення документації Відповідальність Уважність Уміння аналізувати Ведення архіву документів MS Office Робота з великим обсягом інформації Робота в команді Ведення звітності Уміння працювати в режимі багатозадачності Оформлення документації Комунікабельність Контроль документообігу MS Word Формування зведених таблиць Здатність до навчання MS Outlook Ведення CRM Figma Time management

Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • English — average

Additional information

Навички
Організація документообігу: систематизація, зберігання, архівування.
Технічні навички: Microsoft Office, Google Workspace.
Комунікативні навички: ефективне спілкування з колегами та іншими відділами.
Увага до деталей: перевірка точності та повноти документів.
Тайм-менеджмент: планування та пріоритизація завдань.
Вміння пояснювати складні процедури зрозумілою мовою.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: