Resume from May 25, 2024 File

Алла

Головний бухгалтер

Age:
53 years
City of residence:
Kyiv
Ready to work:
Lviv, Sofiivska Borshchahivka, Uzhhorod

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Алла Володимирівна Носарєва

Особисті дані
Дата та місце народження: 29.03.1971, Україна, Кіровоградська область, м. Мала Виска Національність: Українка; сімейний стан: розлучена
Місце реєстрації: Київська область Софіївська Борщаговка, Проспект Героїв небесної сотні буд.18/5
моб. тел.. [open contact info](look above in the "contact info" section)

Досвід роботи

АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «ІНСТИТУТ ТРАНСПОРТУ НАФТИ» М. КИЇВ
з 29.08.2012 - по сьогоднішний день Головний бухгалтер:
• організація виконання всіх функцій, покладених на Бухгалтерію відповідно до «Положення про Бухгалтерію»;
• забезпечення контролю ведення бухгалтерського та податкового обліку, дотримання єдиних методологічних принципів бухгалтерського та податкового обліку відповідно до законодавства України та врахування специфіки діяльності підприємства а саме проектна діяльність та надання послуг у сфері інжинірингу нафтогазової промисловості;
• складання щомісячних фінансових планів підприємства, контроль за виконанням фінансових планів та руху грошових кошів;
• контроль за дотриманням платіжно-фінансової дисципліни;
• ведення контрактів ЗЕД;
• робота з банками, відкриття та закриття рахунків, робота з клент-банками різних банків;
• підготовка документів для отримання банківськіх гарантій за вимогами тендерної документації;
• складання фінансової звітності за національними та міжнародними стандартами бухгалтерського обліку
• робота з контролюючими органами ДПІ Шевченківського району, органами Пенсійного Фонду України, Державними аудиторськими службами України, Держпраці з перевіки дотримання норм тудового законодатва та правильності обчислення заробітної плати.
з 25.04.2012 до 29.08.2012 Заступник головного бухгалтера відділу бухгалтерії

ДЕРЖАВНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЧОРНОБИЛЬСКИЙ СПЕЦКОМБІНАТ» М. ЧОРНОБИЛЬ
з 01.07.2011 по 24.04.2012 - Заступник головного бухгалтера з фінансів та заробітної плати:
• організація ведення бухгалтерського та податкового обліку господарських операцій руху грошових коштів, касових та банківських операцій, операцій із довгостроковими фінансовими інвестиціями, іншими грошовими коштами та їх еквівалентами, перерахуванням коштів з оплати праці персоналу, податків, оплата рахунків та актів виконаних робіт постачальників та підрядників відповідно до укладених договорів;
• організація ведення бухгалтерського та податкового обліку господарських операцій з оплати праці, розрахунків із Пенсійним фондом;
• організація роботи з органами Державного казначейства України щодо реєстрації бюджетних зобов'язань при здійсненні розрахунків за рахунок бюджетних коштів підприємства;
• організація ведення оперативного обліку касового виконання «Планів використання бюджетних коштів» підприємства;
• керівництво відділами обліку коштів та нарахування заробітної плати.
з 06.04.2011 по 30.06.2011 - начальник відділу методології, зведеної звітності та контролю:
• розробка єдиної облікової політики підприємства;
• визначення єдиної методології бухгалтерського обліку після злиття 6 підприємств шляхом їх реорганізації та приєднання;
• формування зведеної фінансової звітності та зведеної податкової звітності;
• створення робочого плану рахунків бухгалтерського обліку відповідно до напрямів діяльності підприємства;
• розробка концепції роздільного ведення обліку за джерелами фінансування (бюджет, прибуткова діяльність підприємства, фінансування міжнародних грантів);
• розробка концепції обліку витрат на формування собівартості реалізованих послуг (робіт) товарів;
• підготовка окремих положень, наказів, розпоряджень по підприємству, які визначають порядок обліку, взаємопідпорядкованість та розмежування відповідальності між структурними підрозділами при здійсненні господарських операцій.

ДЕРЖАВНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЕКОЦЕНТР» М. ЧОРНОБИЛЬ
з 15.06.2010 по 06.04.2011 – начальник відділу бухгалтерського обліку, звітності та контролю з обов'язками Головного бухгалтера:
• організація та ведення всіх ділянок бухгалтерського та податкового обліку;
• розробка облікової політики;
• контроль і планування роботи виробничого підприємства;
• складання балансу, звіту про прибутки та збитки, звіту про рух грошових коштів, податкове планування, контроль фінансових потоків;
• складання податкової звітності;
• підготовка звітності в електронному вигляді засобами системи «Бест-звіт»;
• «розрахунки з дебіторами та кредиторами;
• контроль договорів;
• на проходження комплексних перевірок податкових інспекцій, інших контролюючих органів;
• досвід роботи з договорами в будівництві (Замовник);
• робота із системою «Клієнт-банк», проведення банківських операцій;
• ведення кадрової документації;
• контроль документації контрагентів;
• аналіз поточного бухгалтерського та податкового законодавства;
• підготовка листів, запитів до податкової інспекції щодо надання роз'яснень окремих норм податкового законодавства;
• юридична грамотність у питаннях господарського, цивільного та трудового права.
• упевнена взаємодія з державними структурами, що перевіряють.
• організація автоматизації обліку, використання програми 1С;
• відновлення обліку, постановка завдань під час впровадження 1С;
• керівництво відділом бухгалтерії 8 осіб.

ДЕРЖАВНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЧОРНОБИЛЬСКЬКА АТОМНА ЕЛЕКТРОСТАНЦІЯ»
з 23.02.2005 по 02.06.2008 - Заступник головного бухгалтера з обліку розрахунків та капітального будівництва:
• організація та ведення бухгалтерського та податкового обліку за напрямами:
◦ облік незавершеного капітального будівництва по об'єктах будівництва та у розрізі джерел фінансування (бюджетні кошти, кошти грантів міжнародної технічної допомоги, власні кошти підприємства), інвентаризація;
◦ облік дебіторської та кредиторської заборгованості, розрахунки з постачальниками та підрядниками, розрахунки за претензіями, інвентаризація розрахунків;
• цільового фінансування (бюджет, міжнародна технічна допомога);
◦ облік розрахунків із заробітної плати (виплати, нарахування, утримання);
◦ облік витрат операційної діяльності.
• безпосереднє керівництво відділами бухгалтерії: «Розрахунків та капітального будівництва», «Розрахунків заробітної плати» (22 особи);
• постійна взаємодія зі службами матеріально-технічного постачання, кошторисно-договірним відділом, управлінням капітального будівництва, економічними та юридичними службами, відділом кадрів;
• візування договорів підприємства на стадії їх укладання;
• член тендерного комітету.
з 01.03.2002 по 22.02.2005 - заступник головного бухгалтера із заборгованості та забезпечення зобов'язань:
• організація та ведення бухгалтерського та податкового обліку за напрямами:
◦ облік запасів товарно-матеріальних цінностей на центральних складах та в цехових коморах (надходження, видача зі складу, списання), інвентаризація;
◦ облік основних засобів та інших необоротних активів на складах та при передачі в експлуатацію, інвентаризація;
◦ облік нематеріальних активів, інвентаризація;
◦ облік розрахунків щодо реалізації послуг, товарів, оренди майна;
◦ облік розрахунків із підзвітними особами;
◦ облік незавершеного капітального будівництва по об'єктах будівництва та у розрізі джерел фінансування (бюджетні кошти, грантові кошти міжнародної технічної допомоги, власні кошти підприємства), інвентаризація;
◦ облік дебіторської та кредиторської заборгованості, розрахунки з постачальниками та підрядниками, покупцями, розрахунки за претензіями, інвентаризація розрахунків;
• облік використання коштів цільового фінансування (бюджет, міжнародна технічна допомога);
• облік витрат операційної діяльності.
• безпосереднє керівництво відділами бухгалтерії: «Обліку матеріальних ресурсів», «Дебіторської та кредиторської заборгованості» (20 осіб);
• постійна взаємодія зі службами матеріально-технічного постачання, кошторисно-договірним відділом, управлінням капітального будівництва, економічними та юридичними
службами; у візування договорів підприємства на стадії їх укладання; член тендерного комітету.
з 01.07.2001 по 28.02.2002 - Заступник головного бухгалтера по собівартості та капітальному будівництву:
• організація та ведення бухгалтерського та податкового обліку за напрямами:
◦ облік розрахунків з реалізації послуг;
◦ облік розрахунків із підзвітними особами;
◦ облік незавершеного капітального будівництва по об'єктах будівництва та у розрізі джерел фінансування (бюджетні кошти, грантові кошти міжнародної технічної допомоги, власні кошти підприємства), інвентаризація;
◦ облік дебіторської та кредиторської заборгованості, розрахунки з постачальниками та підрядниками, покупцями, розрахунки за претензіями, інвентаризація розрахунків;
◦ облік використання коштів цільового фінансування (бюджет, міжнародна технічна допомога);
◦ облік витрат операційної діяльності.
• безпосереднє керівництво виробничим відділом;
• постійна взаємодія зі службами матеріально-технічного постачання, кошторисно-договірним відділом, управлінням капітального будівництва, економічними та юридичними службами;
• візування договорів підприємства на стадії їх укладання.
з 24.02.1993 по 30.06.2001 - бухгалтер матеріального відділу:
• ведення бухгалтерського та податкового обліку за напрямами:
◦ облік запасів товарно-матеріальних цінностей на центральних складах та в цехових коморах (надходження, видача зі складу, списання), інвентаризація;
◦ облік основних засобів та інших необоротних активів на складах та при передачі в експлуатацію, інвентаризація;
◦ облік нематеріальних активів, інвентаризація.
• постійна взаємодія із службами матеріально-технічного постачання.
Освіта: виша юридична, вища економічна
2002 – 2006 Київський університет права Національної академії наук України
Диплом спеціаліста з відзнакою за спеціальністю «Правознавство», кваліфікація юрист.
1999 – 2000 Академія праці та соціальних відносин (м. Київ)
Диплом фахівця з відзнакою за спеціальністю «Фінанси»,кваліфікація економіст.
1995 -1999 Академія праці та соціальних відносин (м. Київ)
Диплом бакалавра з відзнакою за спеціальністю «Фінанси та кредит».

Додаткова освіта:
2013 Institute of Financial Accountants м. Київ
Міжнародні стандарти фінансової звітності
2007 Український університет фінансів та права при Тендерній палаті України
Державні закупівлі в Україні.
2006 Британський будівельний центр (Росія, Санкт-Петербург)
Міжнародні типові будівельні контракти ФІДІК - принципи, зміст, аналіз основних статей.
Адміністрування контрактних відносин при виконанні будівельного проекту звикористанням міжнародних типових будівельних контрактів ФІДІК.
Аналіз та контроль контрактних ризиків. Стандарти керування проектами.
2004 Британський будівельний центр (Росія, Санкт-Петербург)
Управління фінансовою частиною та іншими аспектами інвестиційно-будівельного проекту,
виконується за контрактом ФІДІК.
2002 Українська економічна студія
Формування собівартості будівельно-монтажних работ. Бухгалтерський облік, Складні та неврегульовані питання оподаткування.

Інші навички
• Досвід роботи у системі «1-С Бухгалтерія 8 Торгове підприємство»
• Досвід роботи в системі бухгалтерської, фінансової, податкової та статистичної звітності «MEDOK»
• Досвід роботи кінцевого користувача системи SAP R/3,
• Член проектних груп з впровадження функціональності FI, AM, MM, HR при модернізації та розширення системи SAP R/3 на ЧАЕС, здатність чітко формулювати технічні завдання на проектування та розробку систем формування звітності у SAP R/3.
• Доскональне знання трудового законодавства, великий досвід роботи із законодавчими та нормативно-правовими актами, досвід організації та ведення претензійно-позовної роботи.
• Досвід керівництва великим колективом на державному підприємстві.
• Упевнений користувач ПК, офісних додатків.
• Доскональне знання ділової української мови, великий досвід ведення листування з юридичними та фізичними особами.
• Досвід роботи з Національним банком України щодо отримання валютних ліцензій підприємства на розміщення валютних рахунків за кордоном та валютного контролю.
• Великий досвід роботи з перевірками на підприємстві:
- Рахункова палата при Верховній Раді України (неодноразово комплексні перевірки);
- Генеральна прокуратура (неодноразово);
- головне контрольно-ревізійне управління (неодноразово, комплексні перевірки);
- головне КРУ у Київській області (неодноразово, комплексні перевірки);
- Податкова інспекція м. Київ (неодноразово комплексні планові та позапланові перевірки).
• Англійська мова – базовий рівень – «Runov School».

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: