Resume from May 18, 2024 File

Ірина

Головний спеціаліст фінансового відділу

Age:
42 years
City of residence:
Vyshneve (Kyiv Region)
Ready to work:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

ЯЦЕНКО ІРИНА АНАТОЛІЇВНА

Вік:
41 роки
Місце проживання:
м.Вишневе, вул.Піонерська .
Телефони:
/068/ 670-35-87, /063/ 851-65-05
e-mail:
[open contact info](look above in the "contact info" section)
Посада:
Старший спеціаліст
Мета:
реалізація своїх знань та навиків у сфері бухгалтерського обліку та аудиту, професійний розвиток.

Досвід роботи:

З 01.04.2002 р. по 19.03.2010 р. - Кредитна спілка «Турбота» - бухгалтер

Основні обов’язки:
• проведення поточного обліку бухгалтерської діяльності;
• проведення відображення на рахунках бухобліку вcix господарських операцій;
• ведення касових книг;
• підписання документів, що є підставою для приймання коштів;
• подавання в установленому порядку бухгалтерської звітності;
• ведення банківських операцій (клієнт-банк);
• дотримання ліміту каси установленого наказом Голови Правління КС «Турбота»;
• проведення відповідної роз'яснювальної роботи з питань діяльності Кредитної спілки;
• приймання заяв про вступ до членів Кредитної спілки та про вихід із членів Кредитної спілки;
• збір інформації, визначеної внутрішніми положеннями Кредитної спілки, яка необхідна для прийняття рішення про надання кредиту;
• здійснення контролю за достовірністю інформації, поданої членами Кредитної спілки.
• підготовка необхідних документів для прийняття рішення про надання кредиту;
• здійснення контролю за виконанням зобов'язань за кредитними договорами.

З 20.04.2010 р. по 30.06.2011 р. - ТОВ «Технотрейд» - бухгалтер

Основні обов’язки:
• проведення поточного обліку бухгалтерської діяльності;
• ведення первинної документації (рахунки, видаткові/прибуткові накладні, акти виконаних робіт, довіреність, податкові накладні);
• звірка взаєморозрахунків з постачальниками та покупцями;
• рознесення, коректування даних в обліковій системі 1С;
• робота з клієнт-банками.
З 21.03.2012 р. по 30.04.2014 ПАТ «ІМЕКСБАНК» – головний економіст кредитного відділу

Основні обов’язки:
• кредитування клієнтів - фізичних осіб, а також КЕШ-кредитування;
• розгляд та надання консультації по питанням в межах своєї компетенції;
• підготовка листів та відповідей, які надходять до кредитного відділу по питанням кредитування;
• проведення експертизи та моніторингу кредитних проектів, які включають: підготовку та аналіз пакета документів для розгляду можливостей надання кредиту спільно з іншими службами банку, оцінку кредитоспроможності позичальників, розгляд на кредитній комісії банку та формування заявок на Кредитний комітет Головного банку;
• складання кредитних договорів на кожний кредит та надання кредиту;
• проведення спільно з юридичним відділом оформлення забезпечення по кредитам, у тому числі іпотечним, перевірка заставного майна;
• облік своєчасності надходження платежів по зобов'язанням клієнтів;
• проведення нарахування процентів по кредитним операціям банку.

З 19.09.2014р. По 14.08.2017 ПАТ «Перший Інвестиційний Банк» - спеціаліст відділу клієнтської підтримки управління клієнтської політики

Основні обов’язки:
• спілкування з клієнтами для з'ясування питань із створення «гарячої лінії»;
• реагування на скарги, зауваження та пропозиції клієнтів із створення «гарячої лінії», з приводу роботи «гарячої лінії», прослуховування розмов операторів, передача начальнику відділу скарг з метою проведення додаткових заходів для поліпшення роботи відділу;
• підготовка звітної таблиці по дзвінках від громадян та від клієнтів за місяць;
• контроль за своєчасним і коректним запуском «гарячих ліній»;
• консультація клієнтів (при необхідності) із складних специфічних питань;
• забезпечення режиму збереження комерційної таємниці клієнтів;
• надання необхідної інформації клієнтам по тарифам, послугам Банку;
• обслуговування, прийом вхідних та вихідних дзвінків від громадян;
• проведення опитування (прозвон) клієнтів з метою отримання інформації (анкетування).

З 04.11.2017 р. по сьогоднішній день АТ «СК АРКС» - старший спеціаліст відділу розноски платежів.

Основні обов’язки:
• Обробка вхідних листів та запитів на уточнення інформації, надання деталізованої історії виплат та наявності нерознесених оплат на авансах на вимогу відповідальної особи, рознесення платежів згідно з листами. Переадресація запитів, що вимагають залучення інших спеціалістів, подальший супровід та допомога.
• Позачергове надання відповідей на термінові запити від клієнтів/при врегулюванні страхових подій, оперативний супровід при контролі оплат.
• Відновлення договорів, контроль надходження недоплати.
• Звірка актів, сформованих клієнтами самостійно та надання нашого варіанту у разі розбіжності даних.
• Проведення перезаліків та повернень коштів за розірваними договорами страхування відповідно до наданих заяв чи додаткових угод.
• Контроль наявності повного пакету документів, запит на надання документів, яких не вистачає. Контроль недоплат/переплат, запит по доплаті/уточнення по залишку за потреби. Перевірка можливості проведення транзакції, коректності розірвання згідно з заявою, наявності погодження андерайтерів/дозволу для перезаліку на договори співробітників.
• Перевірка авансових платежів та зарахування таких платежів у зв'язку з внесенням договорів страхування та додаткових угод до них.
• Аналіз та обробка вхідних платежів з некоректним призначенням. Ідентифікація таких платежів за допомогою унікального ідентифікатора клієнта, звірка та розпізнавання платежу у разі збігу даних. Запит на підтвердження зарахування у відповідальної особи та коригування на вимогу.
• Формування загального списку нерознесених платежів, зарахування ідентифікованих системою оплат, подальший розподіл для обробки та обробка списку платежів до рознесення.
• Зарахування поточних страхових платежів на договори страхування, за можливості ідентифікація платежів, призначення яких вказано некоректно. Запит на надання реєстру/рахунку для рознесення платежів за потреби.
• Обробка реєстрових платежів, запит на вивантаження відсутніх договорів за потреби. Створення та закриття технічних рахунків по договорам страхування.
• Перевірка неідентифікованих платежів та виставлення задач на регіональні підрозділи.
• Обробка задач після виконання відповідальним співробітником регіонального підрозділу, рознесення платежів згідно з листами у вкладеннях. Переадресація запитів, що вимагають залучення інших спеціалістів, подальший супровід та допомога.
• Аналіз платежів, що надійшли та формування статистики по відповідним зрізам даних для подальшої аналітики.
• Вивантаження та обробка звіту по дебіторській заборгованості для формування файлів по дирекціям. Формування файлів для розсилки в розрізі відповідних підрозділів, що займаються продажем.
• Розсилка даних та подальша обробка відповідей, внесення необхідних коригувань.
• Вивантаження та обробка файлу нерознесених поточних та авансових платежів, консолідація даних та формування загального файлу для розсилки на підрозділи продажів. Формування файлів для розсилки в розрізі відповідних підрозділів, що займаються продажем.
• Формування звіту по отриманим страховим платежам
• Аналіз та обробка вхідних платежів з некоректним призначенням. Ідентифікація таких платежів за допомогою унікального ідентифікатора клієнта, звірка та розпізнавання платежу у разі збігу даних. Запит на підтвердження зарахування у відповідальної особи та коригування на вимогу.Вивантаження на робота зі звітом неоплачених договорів, звірка даних з наявними нерознесеними оплатами, оплата договорів
• Формування актів звірки по договорам та клієнтам за закритий період.
• Звірка актів, сформованих клієнтами самостійно та надання нашого варіанту у разі розбіжності даних.
• Обробка вхідних листів та запитів на уточнення інформації, надання деталізованої історії виплат та наявності нерознесених оплат на авансах на вимогу відповідальної особи, рознесення платежів згідно з листами. Переадресація запитів, що вимагають залучення інших спеціалістів, подальший супровід та допомога.Позачергове надання відповідей на термінові запити від клієнтів/при врегулюванні страхових подій, оперативний супровід при контролі оплат. Відновлення договорів, контроль надходження недоплати.
• Перевірка авансових платежів та зарахування таких платежів у зв'язку з внесенням договорів страхування та додаткових угод до них.
• Аналіз та обробка вхідних платежів з некоректним призначенням. Ідентифікація таких платежів за допомогою унікального ідентифікатора клієнта, звірка та розпізнавання платежу у разі збігу даних. Запит на підтвердження зарахування у відповідальної особи та коригування на вимогу.
• Формування загального списку нерознесених платежів, зарахування ідентифікованих системою оплат, подальший розподіл для обробки та обробка списку платежів до рознесення.
• Обробка реєстрових платежів, запит на вивантаження відсутніх договорів за потреби. Створення та закриття технічних рахунків по договорам страхування.
• Перевірка неідентифікованих платежів та виставлення задач на регіональні підрозділи.
• Обробка задач після виконання відповідальним співробітником регіонального підрозділу, рознесення платежів згідно з листами у вкладеннях. Переадресація запитів, що вимагають залучення інших спеціалістів, подальший супровід та допомога.
• Аналіз та обробка вхідних платежів з некоректним призначенням. Ідентифікація таких платежів за допомогою унікального ідентифікатора клієнта, звірка та розпізнавання платежу у разі збігу даних. Запит на підтвердження зарахування у відповідальної особи та коригування на вимогу.Вивантаження на робота зі звітом неоплачених договорів, звірка даних з наявними нерознесеними оплатами, оплата договорів
• Формування актів звірки по договорам та клієнтам за закритий період.
• Звірка актів, сформованих клієнтами самостійно та надання нашого варіанту у разі розбіжності даних.



Освіта:
Назва навчального закладу
• Ірпінський економічний коледж
Національного Аграрного Університету
Спеціальність
• Бухгалтерський облік
Форма навчання
• Денна
Дата початку/закінчення навчання
• 01.09.1997-26.06.2000

Назва навчального закладу
• Національний Аграрний Університет
Факультет
• Економічний
Спеціальність
• Облік і аудит, (магістр з обліку і аудиту)
Форма навчання
• Заочна
Дата початку/закінчення навчання
• 01.09.2000-27.03.2006

Особисті дані:
Народилась 12.05.1982 року.
Сімейний стан: заміжня.

Додаткова інформація:
знання ПК в об’ємі впевненого користувача (Word, Excel, MS Office, Інтернет, Liga – закон, Рада, 1-С , e-mail и т. д), офісна техніка.

Знання мов:
українська, російська – вільно, англійська - зі словником;

Морально – ділові якості та особисті якості:
• ініціативність, відповідальність, пунктуальність; комунікабельність, охайність, уважність, стресостійкість, організаторські здібності;
• уміння працювати як в команді так і самостійно;
• вміння організовувати свій робочий день та працювати на результат;
• швидке освоєння нових напрямків роботи (навчання новому), наполегливість в досягненні своєї мети;
• аналітичний склад розуму;
• уміння виділяти головні моменти в інформації;
• уміння швидко переходити з одного інформаційного приводу на інший;
• знання ділового етикету.

Similar candidates

All similar candidates

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: