Resume from May 26, 2024 File

Діана

Менеджер по роботі з клієнтами

Age:
26 years
City:
Ivano-Frankivsk

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email and Instagram.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Сайт пошуку роботи №1 в Україні

Резюме від 18 травня 2024

Чорній Діана
Адміністратор, 20 000 грн
Повна зайнятість.
Вік: 26 років
Місто: Івано-Франківськ

Контактна інформація
Телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Ел. пошта: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Соціальні мережі:
[open contact info](look above in the "contact info" section)

Досвід роботи
Адміністратор
з 08.2023 по нині (9 місяців)
ІФПЗЛ «ВС СКУЛ», Івано-Франківськ (Освіта, наука)

Секретар
з 05.2023 по 08.2023 (3 місяці)
Католицький ліцей, Івано-Франківськ (Освіта, наука)
Приватний ліцей «Католицький ліцей св. Василія Великого», Івано-Франківськ (Освіта,
наука)
1. Ведення документації: вхідна/вихідна, довідок та листів.
2. Ведення книги руху учнів; алфавітної книги.
3. Робота з Курс.школа та E-school.
4. Ведення сторінок ФБ та Інст. (фото, відео, написання постів, оформлення сторінок,
відповідь на коментарі та повідомлення)
5. Здійснення замовлення усіх необхідних матеріалів для потреб школи.
6. Ведення усіх наявних ел.таблиць.
7. Робота з клієнтами: телефонні дзвінки, надання інформації про послуги в ліцеї. 8.
Виконання різноманітних доручень керівника.

Адміністратор
з 05.2021 по 03.2023 (1 рік 10 місяців)
Приватний ліцей «Астор», Івано-Франківськ (Освіта, наука)
1. Ведення сторінок ФБ та Інст. (фото, відео, написання постів, оформлення сторінок,
відповідь на коментарі та повідомлення)
2. Здійснення замовлення усіх необхідних матеріалів для потреб школи. 3. Створення та
контроль заявок.
4. Ведення усіх наявних таблиць: відвідуваність, журнал договорів, клієнтська база та інші.
5. Проведення екскурсій та підписання договорів, заяв.
6. Ведення CRM системи.
7. Зйомка різних заходів та монтаж відеороликів.
8. Перевірка чистоти в кабінетах на початку та вкінці дня (щоб усе було на своїх місцях:
канцелярія, робочі місця учнів...)
9. Робота з клієнтами: телефонні дзвінки, надання інформації про послуги в ліцеї, запис на
екскурсії.
10. Допомога бухгалтерії: продзвони та смс боржникам по харчуванні та навчанні.
11. Вирішення конфліктних ситуацій (батьки) (в телефонному режимі) 12. Підміна охорони,
коли його немає на місці.
12. Заповнення вхідної та вихідної документації.
13. Підрахунок кількості дітей попереднього запису дітей на харчування. Контроль заяв по
харчування та робота з батьками щодо харчування: розповідь по меню, узгодження
кількості разів харчування дітей, телефонне спілкування з батьками на рахунок
харчування, погодження написання заяв.

Помічник керівника
з 09.2019 по 09.2020 (1 рік)
ЦРР «Мудрик», Дистанційно (Освіта, наука)
1. виконання доручень керівника ЦРР
2. перевірка звітності усіх ЦРР по мережі
3. контроль та перевірка соц.мереж по мережі
ведення бази клієнтів
4.прийом вхідних дзвінків (м.Калуш, м.Івано-Франківськ)
5.написання постів для соц.мереж
6.проведення онлайн-табору (під час карантину)
7.методична робота: написання сценаріїв для тематичних свят, розробка програм для
курсів "Мама+Я", "Підготовка до школи" та "Мудрики"
Освіта
ПНУ ім. Василя Стефаника
Дошкільна освіта, Івано-Франківськ
Вища, з 2015 по 2021 (6 років)

Знання і навички
InShot, Canva, Наполегливість, Самостійність, Сумлінність, Надійність, Продуктивність,
Microsoft 365, Цілеспрямованість, Комунікабельність, Здатність до навчання, Ведення
документації, Ведення CRM

Резюме кандидата розміщено за адресою: https://www.work.ua/resumes/10696370/

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: