Resume from May 19, 2024 File

Ірина

Менеджер ЗЕД

Age:
45 years
City of residence:
Dnipro
Ready to work:
Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email and Facebook.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Менеджер Зовнішньоекономічної діяльності

Головня Ірина Володимирівна
Дата народження: 11.06.1978
Дійсне місце проживання: Hvidovre (Denmark)
Місце проживання в Україні: м. Дніпро
Мобільний телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Viber: [open contact info](look above in the "contact info" section), e-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)

ОСВІТА

2005-2007 – Спеціальність: "Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності".
Дніпропетровський національний університет
1995-2000 – Спеціальність: "Технологія фармацевтичних препаратів". Український
державний хіміко-технологічний університет

Професійні навички: Англійська мова (рівень Upper-Intermediate).
Досвід роботи з програмним забезпеченням: 1С версія 8 (8 років), MS Word, Excel (20 років),
Photoshop (7 років) etc., сліпий набір (23 роки).
Ділові якості: гарні аналітичні здібності, відповідальність, вміння працювати в команді,
вміння розставляти пріоритети для ефективного вирішення завдань.
Особисті якості: наполегливість, уважність до деталів, доброзичливість, здатність будувати
добрі стосунки з людьми.

РЕЛЕВАНТНИЙ ДОСВІД РОБОТИ:

Провідний менеджер зовнішньоекономічної діяльності лютий 2014 – листопад 2022
ТОВ «Отіс Тарда» (м. Дніпро, хімічне виробництво)
Посадові обов'язки:
- Керування закупівельним відділом з 6 співробітників для забезпечення сировиною та
обладнанням 9 виробничих підрозділів.
- Підтримка системи управління якістю ISO 9001:2015, складання щомісячних звітів.
- Розробка та удосконалення програми диверсифікації постачальників сировини.
- Організація процессу закупівлі сировини, матеріалів та обладнання для власного
виробництва (з Європи, СНД, Азії):
- Розрахунок щомісячної потреби в сировині на основі плану продажу/виробництва.
- Пошук та вибір альтернативних постачальників, аналіз їх цінової політики.
- Ведення перемов що до умов постачання. Узгодження, підписання та повний
супровід контрактів.
- Логістика, контроль за доставкою, підготовка документів для митного очищення.
- Cкладання бюджету із зовнішньоекономічних операцій.
- Направлення претензій до постачальників при порушенні ними договірних
зобов'язань, складання розрахунків за цими претензіями, узгодження з постачальника-
ми зміни умов укладених договорів.
- Технічная організація експорту готової продукції до Європи (логістика, підготовка
контракту та документів на відвантаження.

Начальник відділу постачання лютий 2012 – лютий 2014
ТОВ «Отіс Тарда» (м. Дніпро, хімічне виробництво)
Посадові обов'язки: Керівництво відділом закупівель (4 співробітника). Розробка
комплексних заходів щодо впровадження 1С на підприємстві щодо планування закупівель,
обліку складських залишків тощо. Керування складом. Робота із ключовими постачальниками
сировини, аналіз. Організація закупівлі сировини, матеріалів та обладнання з Європи та Азії
(аналіз потреби сировини, пошук та аналіз постачальників, перемовини, логістика, подготовка
для розмитнення тощо, претензійна робота з постачальниками).

Менеджер ЗЕД серпень 2010 – грудень 2011
ТОВ «Міропласт» (міжнародний виробник профілю ПВХ)
Посадові обов'язки: Організація закупівлі сировини, матеріалів та обладнання з Європи та
Азії (аналіз потреби сировини, пошук та аналіз постачальників, перемовини, логістика,
подготовка для розмитнення, претензійна робота з постачальниками).

Менеджер ЗЕД серпень 2009 – липень 2010
ПП «Профіт ЮА» (м. Дніпро, імпорт обладнання для ресторанного бізнесу)
Посадові обов'язки: Закупівля харчового обладнання з Європи (пошук, аналіз, вибір,
перемови, логістика, подготовка для розмитнення тощо). Створення каталогу товару, участь у
майстер-класах.

Заступник директора з комерційних питань квітень 2007 – квітень 2008
ТОВ «Отіс Тарда» (м. Дніпро, хімічне виробництво)
Посадові обов'язки: Контроль за організацією зовнішньоекономічної діяльності підприємства
(імпорт сировини, матеріалів та обладнання для власного виробництва (з Європи, Росії,
Китаю, Тайваню), а також експорт готової продукції до стран СНД. Організація взаємодії між
структурними підрозділами підприємства (відділ продаж, виробництво, відділ закупівель,
склад, фінансовий відділ).

Начальник відділу договорів та зовнішньоекономічної діяльності 2005 – 2007
ТОВ «Отіс Тарда» (виробник деталей для автомобільної промисловості)
Посадові обов'язки: Створення та організація роботи відділу (у підпорядкуванні 3 особи).
Організація імпорту сировини, матеріалів та обладнання для власного виробництва (з Європи,
Росії, Китаю, Тайваню), та продажу готової продукції в Україні та странах СНД. Розробка
договорів продажу, закупівлі та послуг підприємства.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: