Resume from May 20, 2024 File

Людмила

Адміністратор, бухгалтер

City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

ПАДАЛКА ЛЮДМИЛА СЕРГІЇВНА
Дата нарождення: 29 червня 1978
Телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)
[open contact info](look above in the "contact info" section)

Сімейний стан: Заміжня, двоє дітей (26 і 16 років)
Освіта:
1995-2000рр: Запорізька державна інженерна академія.
Факультет "Промисловий менеджмент".
Спеціальність "Менеджмент у промисловій сфері".
Кваліфікація "Економіст-менеджмент".
2011 р. курс Программа «1С бухгалтерия».
2021 р. курс бухгалтерія «ПДВ»
2023 р. курс бухгалтерія «Заробітна плата»
Досвід роботи:

1. 2000-2002рр : КБ "Приватбанк".
Посада: Економіст відділу неторгових операцій Департаменту обслуговування фізичних осіб.

2. 02.09.2002г-06.10.2003рр: ТОВ «Імекс»
З 02.09.2002 - 01.07.2009 посада економіста фінансового відділу.
З 01.07.2009 - 30.11.2009 посада керівника сектора з обліку матеріалів та реалізації продукції відділу головної бухгалтерії підприємства.

3. 01.12.2003-01.05.2012рр: Приватний підприємець
Магазин мобільних телефонів. Більярдна м. Запоріжжя.

4. 15.05.2012-15.01.2013рр: ТОВ «ФОЗЗИ-ФУД»
Посада: Заступник директора магазину.

5. 16.01.2013 р: Громадська спілка «Запорізька обласна асоціація футболу».
Посада: Фінансовий директор.

2019 рік Член окружної виборчої комісії м. Запоріжжя. Здобула віддяку від Центральної Виборчої дільниці за сумлінне виконання своїх обов'язків. Постанова №69 від 03.03.2019 року.

2021 рік
Член територіальної виборчої комісії Запорізької області.
Професійні навички та знання:
1) Бухгалтерський облік.
2) Впевнений користувач ПК: УТП 1С , МЕДок, Клієнт-банк, MS Office (Excel, Word)
3) Вміння вести переговори, будувати довгострокові відносини з клієнтами та постачальниками.
4) Знання ділового етикету, діловодства.
5) Вміння працювати з великим обсягом інформації.
6) Вміння працювати в команді.

Особисті якості: цілеспрямованість, відповідальність , комунікабельність, ініціативність, прагнення до розвитку та професійного зростання.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: