Егор
Супервізор
- Employment:
- Full-time.
- Age:
- 24 years
- City:
- Dnipro
Contact information
The job seeker has entered a email.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/10698951
Work experience
Керівник групи
from 11.2021 to now
(2 years 7 months)
Vodafone Україна, Дніпро (Телекомунікації, зв'язок)
Обов'язки:
1. Контроль виконання поставлених КРІ та дотримання трудової дисципліни підлеглими співробітниками
2. Аналіз поточних процесів та процедур контакт центру. При необхідності ініціація та участь у їх перегляді для покращення клієнтського досвіду
3. Аналіз факторів, що негативно впливають на клієнтський досвід та виконання поставлених
КРІ. Своєчасне інформування зацікавлених про виявлені проблематики та участь у розробці заходів по їх усуненню, або мінімізації
4. Вичітка та аналіз інформаційних документів та регламентів, передача пропозицій по їх покращенню
5. Підготовка звітності по виконанню поставлених КРІ та презентація результатів
6. Інформаційна підтримка, мотивація та надання зворотнього звʼязку підлеглим співробітникам для покращення якості роботи та виконання поставлених КРІ
7. Створення заходів націлених на покращення ефективності роботи співробітників
8. Проведення відбору та навчання нових співробітників
9. Складання розкладу роботи підлеглих співробітників для ефективного покриття навантаження
10. Створення кадрового резерву для
спеціалізованих напрямків контакт центру
11. Організація командотворчих заходів
Досягнення:
1. Створення нових майстер класів націлених на покращення якості роботи співробітників
2. Реформат поточної системи навчання персоналу
3. Організація гібридного формату роботи співробітників в умовах частих повітряних тривог для ефективного покриття навантаження
4. Створення excel файлів для автоматизації певного пулу системних задач, що потребували великої кількості ручних дій, за рахунок чого вдалось більш ніж втричі скоротити час, що був необхідний на їх виконання
5. Запуск нового напрямку роботы контакт центру
Education
Національний технічний університет "Дніпровська політехніка"
Факультет інформаційних технологій, Дніпро
Higher, from 2017 to 2021 (4 years)
Knowledge and skills
Similar candidates
Супервайзер
30000 UAH, Dnipro
Супервайзер кол-центру
Dnipro, Kyiv
,
more 3 cities
Территориальный менеджер, супервайзер
30000 UAH, Dnipro
Супервайзер call-центру (медична діяльність), напрямку, проєкту
Dnipro, Zaporizhzhia
,
more 4 cities
Супервайзер
Dnipro, Remote
Региональный менеджер по продажам, супервайзер
50000 UAH, Dnipro