Анна
Бухгалтер
- Age:
- 29 years
- City:
- Mykolaiv
Contact information
The job seeker has entered a phone number .
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/10700506
Uploaded file
This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.
Ключова інформація
Знання комп'ютера на рівні досвідченого користувача: програми 1С, M.E.Doc, MS Office (Word, Excel). Робота з оргтехнікою - друк / копіювання / сканування документів, діагностика.Робота з даними - аналітика, обробка, розрахунок, управління базою даних.
Отриманий досвід: управління продажами, організації робочого дня, робота з первинною документацією (рахунок, акт, прибуткова/видаткова накладна),РРО та касова дисціпліна.
Досвід роботи
Нет опыта работы
Фахівець із роботи з клієнтами у відділенні KastaPost
Листопад 2019- Липень 2021
ТОВ "Табата" логістичний напрям группи компаній Kasta
(Kasta e-commerce)
Обов'язки:
• обслуговування клієнтів у власних центрах видачі замовлень;
• Здійснення видачі замовлень клієнтам;
• Оформлення документів на видані замовлення та їх облік у базі даних;
• Консультування клієнтів з послуг відділення (оплата замовлень у терміналі, часткове повернення);
• Проведення інвентаризації у відділенні.
Директор магазину Золота Країна—Ювелірна мережа
Грудень 2022- Червень 2023
ФОП Перерва
Обов'язки:
Управління торговим процесом магазину:
• участь у формуванні асортиментної та цінової політики;
• організація подання товару в торговому залі;
• облік ТМЦ, контроль наявності асортименту, якості товару, обов'язкових супроводжуючих документів;
• проведення переоцінок, контроль правильності цін на товари;
• участь в організації та проведенні інвентаризацій в магазині;
• контроль дотримання стандартів обслуговування, касової дисципліни;
• контроль оформлення залу;
• забезпечення виконання планів реалізації (місячного, квартального, річного);
адміністративна діяльність:
• координація та виконання нормативів з охорони праці та протипожежної безпеки, врегулювання питань з контролюючими органами;
• взаємодія з орендодавцями;
• взаємодія з центральним офісом;
управління персоналом:
• підбір, адаптація, мотивація, навчання персоналу, контроль виконання поставлених завдань;
• складання графіків роботи та ведення табелів робочого часу;
аналітика та звітність:
• аналіз фінансових та інших показників: обсяг продажів, товарообіг, середній чек і т.д.;
• розробка заходів, спрямованих на підвищення ефективності роботи магазину;
• ведення звітності.Освіта
Чорноморський Національний Університет імені Петра Могили (Миколаїв)
Рік закінчення 2021
Соціальна праця
Володіння мовами
Англійська- базовий
Російська- вільно
Українська- вільно
Додаткова інформація
Особисті якості
• комунікабельність, цілеспрямованість, наполегливість, бажання рости професійно, стійкість до емоційного стресу та напруги, уміння вирішувати конфліктні ситуації.
Similar candidates
Бухгалтер
Mykolaiv
Бухгалтер
Mykolaiv
Бухгалтер
Mykolaiv, Remote
Головний бухгалтер
Mykolaiv, Snihurivka, Remote
Бухгалтер
20000 UAH, Mykolaiv
Преподаватель "1С Бухгалтерия"
10000 UAH, Mykolaiv, Remote