Resume from May 20, 2024 File

Юлія

Керівник відділу по роботі з клієнтами

Age:
34 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Юлія Васянович
Маю досвід роботи керівником відділу по роботі з клієнтами протягом 10 років, в практичному
досвіді організація кол-центру з "0", реорганізація та автоматизація працюючого контакт
центру, впровадження нового програмного забезпечення і запуск нових каналів
обслуговування для клієнтів, організація контакт центра в філіалах компанії Молдови і
Узбекистану. Шукаю роботу керівника відділу по роботі з клієнтами де зможу стикнутися з
цікавими задачами та викликами. Розгляну компанії в яких зможу, завдяки своєму досвіду,
Особисті дані підвищити якість і побудувати ефективну роботу підрозділів з обслуговування клієнтів.​

Досвід роботи
Ім'я
Юлія Васянович
Адреса Керівник відділу по роботі з клієнтами чер 2018 - теп. час
Київ Zakaz.ua, Київ
Номер телефону Реорганізація контакт центра і виведення на стандарти обслуговування;
[open contact info](look above in the "contact info" section)
Розробка системи мотивації та адаптація при зміні ринку;
Email Відкриття філій КЦ в Молдові та Узбекистані;
[open contact info](look above in the "contact info" section)
Контроль виконання KPI основним КЦ і філіями;
Розробка системи навчання та адаптації для нових співробітників (оператор і супервайзер);
Інтереси Запровадження нових каналів звернень для клієнтів (чат, месенджери, пряма вхідна);
Впровадження та організацію підрозділу по роботи зі скаргами (формування задач, набір
Відмова від сидячого способу персоналу, розробка інструкцій);
життя, люблю займатися Пошук, оцінку і впровадження нового ПО Zendesk для роботи зі зверненнями клієнтів;
спортом, прогулянки пішки, Постійний аналіз процесів з метою оптимізації та автоматизації, впровадження змін на
йога, кататися верхи.
основі аналізу і тим самим зменшення витрат.

Мови HR-менеджер жов 2017 - тра 2018
ТОВ АйКом, Київ
Українська Рідна мова Підбір та формування команди відділу продажів;
Російска Вільно Підбір кандидатів на вакансії компанії;
Англійська A2 Проведення повного циклу підбору персоналу (розміщення вакансій в мережі/холодний
пошук, проведення співбесіди, формування job offer, оформлення);
Адаптація нових співробітників та координація проходження випробувального терміну;
Зміна на впровадження нової організаційної структури компанії з описом посади та
функціональних обовʼязків;
Організація кадрового обліку (табелювання, відпустки, документообіг);
Організація корпоративних заходів (тренінги, корпоратив).

Керівник контакт центру та в.о керівника департаменту тра 2015 - вер 2017
підтримки і розвиток клієнтського сервісу.
Интернет магазин ModnaKasta, Київ
Запуск роботи контакт центру з нуля (підбір, навчання, адаптація);
Побудова сценарію розмови та схем обслуговування;
Організація безперебійної роботи підрозділу;
Формування звітності за результатами роботи;
Контроль виконання KPI;
Систематизація та аналіз звернень клієнтів, виявлення "вузьких місць" в процесах обслуговуванн
Організація роботи в суміжних підрозділах департаменту (центр обслуговування клієнтів,
відділ з повернення коштів клієнтам).

Освіта і кваліфікації

Спеціаліст вер 2007 - чер 2012
Европейский университет, Житомир
Факультет – Менеджмент ЗЄД.

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: