Resume from May 30, 2024 File

Олена

Секретар, друкарка, кадровик, діловод, адміністратор, завідувач канцелярії, заступник директора

Age:
47 years
City:
Uman

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Р Е З Ю М Е
КУЗЬМЕНКО ОЛЕНА ВОЛОДИМИРІВНА
Мобільний телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Дата народження: 25.09.1976 р.
Сімейний стан: одружена, маю сина 22 роки
Домашня адреса: м. Умань, вул. Успенська 182/42
Освіта: вища (Уманський державний аграрний університет (2004 р.); курси секретар-діловода (1994 р.); водійські права категорії «В»)
ПРАЦЮВАЛА:
• секретар-друкарка (Уманський завод пиво-безалкогольних напоїв);
• секретар-друкарка І категорії (Уманський краєзнавчий музей);
• секретар (Уманський краєзнавчий музей);
• завідувач канцелярії (Уманський краєзнавчий музей);

• З 2021 року працюю заступником директора з адміністративно-господарчої роботи Уманського краєзнавчого музею.

ВОЛОДІЮ ПОСАДАМИ:
- секретар;
- друкарка;
- кадровик;
- діловод;
- адміністратор;
- завідувач канцелярії;
- заступник директора з адміністративно-господарчої роботи.

Досвід роботи за професією у службі діловодства 27 років.

ПЕРЕЛІК ОСНОВНИХ ОБОВ’ЯЗКІВ, ЯКИМИ ВОЛОДІЮ:
• Веду діловодство, організовую та проводжу роботу з реєстрації, обліку документів поточного діловодства, у тому числі наказів і розпоряджень керівництва.
• Друкую, за вказівкою директора, службові матеріали, необхідні для його роботи, опрацьовую необхідну інформацію для прийняття рішень.
• Володію ПК та комп’ютерними технологіями у межах, необхідних для своєї роботи.
• Проводжу сканування та ксерокопіювання документів, друкування і розмножування службових документів.
• Проводжу оформлення документації при прийомі на роботу та при звільненні: (особові картки, особові листи, договори про матеріальну відповідальність, трудові книжки, заяви про застосування податкової соціальної пільги, дозвіл-заяви на застосування та нерозголошення персональних даних і т.д.) на працівників.
• Веду особові справи працівників + форма П-2.
• Подаю звітності до центру зайнятості, податкової та бухгалтерії управління освіти.
• Складаю графіки роботи на працівників та складаю графіки відпусток, обідньої перерви працівників і т.п.
• Складаю табель обліку робочого часу на працівників.
• Веду журнал реєстрації військовозобов’язаних.
• Веду журнал реєстрації трудових книжок та трудові книжки.
• Оформляю періодичні видання.
• Оформляю та веду документацію що стосуються господарської роботи (акти, відомості, протоколи і т.п.) Проводжу інвентаризацію майна, списання непридатних матеріальних цінностей, і т.п.
• Проводжу, збираю та вношу щотижневий моніторинг показників споживання енергоносіїв, тепла, водопостачання, газопостачання у музеї та його відділах через мережу Інтернет до програмного продукту «Система щоденного моніторингу споживання енергоносіїв «Енергосвіт».
• Є матеріально-відповідальною особою, організовую контроль за раціональним використанням, зберіганням матеріальних цінностей.
• За виробничої необхідності виконую вказівки адміністрації.
• За відсутності директора доводжу отримую поточну інформацію та організовую доведення прийнятих розпоряджень та рішень до відповідних виконавців. Спрямовую і координую роботу підпорядкованого персоналу.
• В межах своєї компетенції заміщаю директора та приймаю управлінські рішення.
• Готувала проекти: посадових інструкцій працівників, положення про платні послуги, та ін.
• Проводила реєстрацію земельних ділянок.
• Була головою первинної профспілкової організації з 2011 - 2021 рр.
• За час роботи: відповідальна, старанна, комунікабельна, стресостійка, акуратна, пунктуальна.
• Постійно стараюся набувати нові знання та навички, практично застосовувати їх у повсякденному житті та професійній діяльності (прагну до розвитку).
МАЮ НАГОРОДЖЕННЯ:
• 2008 р. почесна грамота від начальника відділу культури.
• 2011 р. подяка від в.о. директора Уманського краєзнавчого музею.
• 2017 р. почесна грамота від міського голови.
• 2021 р. подяка від в.о. директора Уманського краєзнавчого музею.
• 2023 р. подяка від міського голови.
• 2023 р. подяка від в.о. директора Уманського краєзнавчого музею.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: