Аліна
Інспектор відділу кадрів
- Age:
- 36 years
- City of residence:
- Rakhiv
- Ready to work:
- Remote
Contact information
The job seeker has entered a phone number .
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/10704520
Uploaded file
This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.
Прізвище, ім’я, по-батькові: Ковальська Аліна Вікторівна
Дата і місце народження: 04 лютого1988 року, м. Миронівка, Миронівський район, Київської обл.
Місце проживання: Закарпатська обл., м. Рахів
Телефон: [
Освіта повна вища, в 2010 році - Київський національний університет
будівництва і архітектури, спеціальність – еколог;
ТРУДОВА ДІЯЛЬНІСТЬ
09.2005 - 07.2010
- студент Національного університету будівництва і
архітектури;
12.2010 - 03.2011
- фахівець-еколог ФДЕА «Центр екологічного аудиту та сертифікації»;
03.2011 - 01.2012
- оператор з оброблення документів ПП «Агрофірма
«Вільхівська»
03.2012 - 08.2012
- головний спеціаліст – державний інспектор відділу
екологічного контролю Державної екологічної інспекції у
м. Києві;
08.2012 - 10.2018
- головний спеціаліст – державний інспектор відділу
екологічного контролю земельних ресурсів, за поводженням з відходами та небезпечними хімічними речовинами Державної екологічної інспекції у м. Києві;
10.2018 - 09.2019
- завідувач сектору організаційного забезпечення
Бориспільського управління ГУ ДФС у Київській області;
09.2019 - 07.2020
- завідувач сектору забезпечення роботи Бориспільського управління ГУ ДПС у Київській області;
07.2020 - 03.2021
03.2021 -12.2022
01.2023 по теперішній час
- заступник начальника відділу адміністративного
забезпечення ГУ ДФС у Київській області;
• начальник відділу забезпечення діяльності Служби
ГУ ДФС у Київській області
інспектор з кадрів ТОВ «Готіс»
Професійні навички та знання: впевнене користування ПК та базовими програми пакету MS Office, офісною технікою.
Проведення екологічного аудиту суб’єктів господарювання на наявність дозвільних документів щодо дотримання вимог природоохоронного законодавства.
Проведення перевірок суб’єктів господарювання щодо дотримання вимог природоохоронного законодавства, а саме: з питань щодо охорони атмосферного повітря; охорони і раціонального використання вод та відтворення водних ресурсів; охорони земельних ресурсів; поводження з відходами та небезпечними хімічними речовинами, природно – заповідного фонду.
Робота в АІС «Управління документами», складання планів роботи структурних підрозділів ГУ ДФС та звітів про їх виконання, розробка положень про структурні підрозділи та посадових інструкцій працівників, контроль за виконанням функціональних повноважень структурними підрозділами, комунікаційний напрямок (взаємодія із ЗМІ, громадськістю, тощо), розробка розпорядчих документів.
Проведення пошуку, відбору персоналу та розміщення вакансій на онлайн-порталах з пошуку роботи. Ведення кадрового діловодства в повному обсязі (здійснення прийомів, переведення, звільнення співробітників). Проведення відпусток, робота з електронними лікарняними. Ведення військового обліку на підприємстві.
Ділові та особисті якості: комунікабельність, пунктуальність, відповідальність, цілеспрямованість, вміння працювати в команді, прагнення до професійного розвитку, здатність розв’язувати складні професійні задачі та практичні проблеми.
Similar candidates
HR manager, Recruitment Lead, менеджер з персоналу, інспектор відділу кадрів
Remote, Kyiv
Начальник відділу, інспектор з кадрів, менеджер з персоналу, рекрутер
Remote, Zhytomyr
HR-менеджер, рекрутер, інспектор відділу кадрів
35000 UAH, Remote
Менеджер з персоналу, рекрутер, керівник відділу кадрів (HR)
Remote, Kyiv
HR-manager, інспектор з кадрів, рекрутер, менеджер з підбору персоналу, юрист
Remote, Rohatyn
Інспектор відділу кадрів, бухгалтер, HR-менеджер
14000 UAH, Remote, Dnipro, Kamianske