Олександра
Державний виконавець, помічником нотаріуса, секретар суду, помічник приватного детектива, інспектор
- Age:
- 32 years
- City:
- Kyiv
Contact information
The job seeker has entered a phone number .
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/10706810
Uploaded file
This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.
Загородня Олександра Романівна
Дата народження: 23.10.1991р.
Адреса проживання: м. Київ, Святошинський район, вул.Корольова
Поштовий індекс: 03148
Телефон: [
Електронна адреса: [
Ціль: отримати роботу.
Досвід роботи:
Серпень 2013 - Жовтень 2013 торговий представник у ТОВ "Л.К.О"
Посадові обов'язки:
- обхід торгових точок за маршрутом;
- приймання замовлень;
- ведення переговорыв та укладання контрактів;
- відкриття нових торгових точок;
- виконання плану у продажах;
- аналіз продажу;
- виконання переобліків;
- закриття торгових точок;
Липень 2014р. - Лютий 2018р. бариста-адміністратор ФОП "Борисенок". Сфера діяльності: громадське харчування.
Посадові обов'язки:
- організація роботи зали;
- організація роботи бару;
- ведення звітності;
- робота над позитивним іміджем закладу;
- організація, навчання та контроль роботи персоналу;
- робота з персоналом (контроль стажування нових співробітників, навчання, мотивація та контроль персоналу;
- координація робочого процесу;
- взаємодія з Гостями закладу (вирішення конфліктних ситуацій) та підтримка їх лояльності;
- участь в оптимізації всіх основних процесів усередині закладу;
- формування замовлень, прийом товару;
- складання графіків роботи персоналу;
- проведення переобліку;
- контроль кассової дисципліни, проводила інкасацію кас;
Червень 2018р. - Березень 2019р. власник пабу ''РУФ'', працювала сама на себе.
Освіта:
Повна середня освіта закінчила у 2009 році;
Закінчила курси перукаря-модельєра та оператора - комп'ютерного набору
у 2010 році;
Навчаюсь в інституті права імені князя Володимира Великого (МАУП),
3 курс, заочна форма навчання;
Професійні навички:
- Досвідчений користувач ПК: MsWord, Excel, Power Point;
- Навички оперативного пошуку інформації у мережі Інтернет;
- Знання принципів документознавства;
- Навички спілкування з клієнтами;
- Навички організаторської роботи;
- Знання касової дисципліни;
- Навички управління персоналом;
- Вміння швидко приймати рішення;
- Навички планування та організації процесу праці;
- Вміння вирішувати конфліктні ситуації;
- Навички ведення переговорів та ділового листування;
- Навички управління персоналом, підбору кадрів;
- Вміння мотивувати персонал;
Особисті якості:
Аналітичний склад розуму, швидко навчаюсь, ініціативність, виконавчість,
уважність, відповідальність, порядність, добросовісність, комунікабельність, організаторські здібності, вміння швидко реагувати у нестандартних ситуаціях, вміння працювати в команді.
Додатково про себе:
Сімейний стан: одружена
Володіє мовами: російська-вільно, українська-вільно, англійська-початкова
Similar candidates
Адміністратор, офіс-менеджер, секретар, помічник директора
30000 UAH, Kyiv
Помічник керівника, інспектор з кадрів, секретар-референт
Kyiv
Офіс-менеджер, адміністратор офісу, помічник, асистент директора
18000 UAH, Kyiv
Адміністратор, офіс-менеджер, Personal assistant, асистент менеджера з реєстрації лікарських засобів
50000 UAH, Kyiv
Администратор, офис-менеджер, помощник руководителя, секретарь
17000 UAH, Kyiv