Resume from May 23, 2024 File

Evgeny

Адміністратор

Age:
39 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and address.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

The file contains 1 more page.

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Ткаченко Євген Вадимович
Місто проживання : м. Київ
Дата народження: 18.08.1984
Стать : чоловіча
Сімейний стан : не одружений
Контактна інформація : e-mail : [open contact info](look above in the "contact info" section)
Моб.тел. [open contact info](look above in the "contact info" section)

Освіта:
2001р. – 2005р.
Національний Економічний Університет.
Факультет – бухгалтерський облік і аудит,
спеціальність - бухгалтерський облік і аудит, диплом бакалавра

Досвід роти:
05.2023р. – по теперішній час
АТ «ОЩАДБАНК»
Посада : провідний економіст відділу супроводження операцій РКО в національній валюті управління супроводження рахунків корпоративного і ММСБ департаменту бек-офісу
• Перевірка та контроль за виконанням платіжних інструкцій клієнтами ММСБ, та дотримання норм законодавства.
• Контроль за виконанням умов Податкового кодексу України при сплаті податків при зарахуванні заробітних плат
• Перевірка та контроль платежів на виконання умов фінансового моніторингу
• Робота в програмному комплексі АБС ММФО, CardManager, АСКОД, Omnitracker

10.2022р. – 05.2023р.
АТ «ОЩАДБАНК»
Посада : провідний економіст відділу мікро, малого та середнього бізнесу ТВБВ «10026/0533 2-го типу
• Пошук та залучення на обслуговування потенційних клієнтів мікро, малого та середнього бізнесу;
• Моніторинг клієнтської бази установи з метою здійснення крос-продажів банківських продуктів;
• Забезпечення розрахункового обслуговування юридичних осіб – клієнтів за операціями, сплату комісійної винагороди баку ;
• Ідентифікація та вивчення клієнтів з метою долучення до нових банківських продуктів.
• Робота в програмному комплексі АБС ММФО, CardManager, АСКОД

10.2021р. – 10.2022р.
АТ «ОЩАДБАНК»
Посада : головний економіст відділу мікро, малого та середнього бізнесу ТВБВ «10026/0104 1-А типу
• Пошук та залучення на обслуговування потенційних клієнтів мікро, малого та середнього бізнесу;
• Моніторинг клієнтської бази установи з метою здійснення крос-продажів банківських продуктів;
• Забезпечення розрахункового обслуговування юридичних осіб – клієнтів за операціями, сплату комісійної винагороди баку ;
• Ідентифікація та вивчення клієнтів з метою долучення до нових банківських продуктів.

02.2020р. -10.2021р.
АТ «ОЩАДБАНК»
Посада : головний економіст відділу з організації продажів ТВБВ «10026/0104 1-А типу
• Продаж продуктів роздрібного бізнесу;
• Розширення клієнтської бази та збільшення обсягів операцій;
• Збір, аналіз та консолідація та відправка файлів управлінської звітності за продуктами;
• Робота щодо забезпечення виконання державних програм.

09.2018 р. – 11.2019р.
ТОВ «ФК «Мега Кредит»
Посада-Менеджер із надання кредитів :
• Оформлення кредитних договорів (лізинг, нотаріальне оформлення);
• Презентація клієнтам пропозиції компанії;
• Звітність роботи відділу (дзвінки, оформлення договорів);
• Оцінка рухомого майна, для можливості надання кредиту.

01.2017р. – 02.2018р.
ТОВ «ГУРУ Союшнз»
09.2017р. – 02.2018р.
Посада - Керівник компанії :
• Розподіл баз даних, доведення планів та задач відділам продажу;
• Координація роботи відділу HR;
• Контроль за виконанням поставлених цілей;
• Управлінська звітність щодо роботи компанії .

06.2017р. – 09.2017р.
Посада - Помічник керівника компанії:
• Координація роботи відділу HR;
• Розподіл обов’язків та функцій між відділами, відповідно до напрямків (російський, англійський, німецький);
• Розподіл баз даних, доведення планів;
• Проведення тренінгів для нових співробітників, підвищення кваліфікації діючого персоналу;
• Структурування роботи компанії;
• Звітність щодо ефективності роботи компаній, та виконання поставлених цілей.

04.2017р. – 06.2017р.
Посада- Менеджер
• Робота з пошуку нових баз;
• Слідкування за швидкістю та ефективністю опрацювання баз;
• Виставлення планів в залежності від якості баз;
• Розподіл баз між менеджерами.

01.2017р. – 03.2017р.
Посада:-Керівник російського напрямку відділу продаж:
• Доведення та контроль планів продажу;
• Підвищення якості навиків співробітників;
• Проведення тренінгів для нових співробітників, підвищення кваліфікації діючого персоналу;
• Ведення звітності щодо роботи відділу.

05.2015р. – 01.2017р.
ТОВ «МІГ Шивук» Юкрейн
02.2016 р.– 01.2017р.
Посада: -Контролер відділу продаж:
• Прослуховування та оцінювання менеджерів з консультаційних послуг;
• Звітність щодо ефективності роботи, та покращення навичок співробітників;
• Організація та проведення тренінгів щодо поліпшення навичок продажу.
09.2015р. – 02.2016р.
Посада:- Керівник відділу предпродаж (Presales)
• Вдосконалення навичок працівників;
• Доведення планів та контроль за їх виконанням;
• Ведення звітності щодо вдосконалення роботи відділу;
• Проведення тренінгів для нових співробітників.
07.2015р. – 09.2015р.
Посада: -Контролер відділу предпродаж (Presales)
• Прослуховування розмов менеджерів, на надання професійної підтримки для поліпшення розмов;
• Оцінка та контроль за розмовами, та перевірка коректності ведення системи CRM;
• Ведення звітності щодо флективності праці відділу.
05.2015р. - 07.2015р.
Посада: - Менеджер з надання консультаційних послуг відділу предпродаж (Presales);
- надання консультацій потенційним клієнтам;
- якісне опрацювання баз даних;
- виконання поставлених планів робіт.

12.2013р. – 05.2015р.
ПАТ КБ «АККОРДБАНК»
Посада : головний економіст Управління розвитку карткового бізнесу, відділ супроводження клієнтів.
• планування, координація і забезпечення повного комплексу заходів з обслуговування клієнтів по відкриттю карткових рахунків та видачі карток;
• забезпечення методологічної та консультаційної підтримки підрозділів Банку з питань роботи з клієнтами;
• контроль здійснення фінансового моніторингу по операціям з картковими рахунками, ідентифікація клієнтів;
• повний комплекс заходів по бухгалтерському супроводженню операцій здійснених з використанням платіжних карток;
• впровадження тарифів по операціях з платіжними картками;
• щомісячна та щоквартальна звітність, по картковим операціям.

04.2010 р.– 12.2013р.
АТ «АСТРА БАНК»
Посада: менеджер Управління супроводу платіжних карток операційного департаменту
• операційне супроводження та відображення в бухгалтерському обліку операцій із застосуванням платіжних карток;
• надання практичної та консультаційної допомоги співробітникам структурних підрозділів, відділень Банку з питань роботи з платіжними картками;
• відправка платіжних карток на філії та відділення;
• забезпечення функціонування карткової системи банку на рівні банку, філії;
• робота з Процесинговим Центром по файлам персоналізації платіжних карток;

10.2007 р. – 04.2010р.
ВАТ «ВТБ» Банк
Посада: спеціаліст управління супроводження операцій з платіжними картками.
• відправка платіжних карток на філії та відділення;
• виготовлення платіжних карток;
• забезпечення функціонування карткової системи банку на рівні банку, філії;
• робота з Процесинговим Центром по файлам персоналізації платіжних карток;

07.2007р. – 10.2007р.
Міжнародний Іпотечний Банк
Посада: головний спеціаліст супроводження операцій з платіжними картками управління супроводження банківських операцій.
• проведення розрахунків по операціях із використанням платіжних карток;
• обробка неуспішних/збійних операцій;
• забезпечення функціонування карткової системи банку на рівні банку, філії
• розгляд звернень юридичних і фізичних осіб щодо спірних транзакцій;
• моніторинг мережі банкоматів філії, підготовка заявок на їх інкасацію.

06.2006р. – 07.2007р.
АТ «Індекс-банк»
Посада : головний спеціаліст відділу супроводження карткових операцій департамент КРУ.
• відкриття, супроводження, закриття карткових рахунків;
• обслуговування зарплатних проектів, індивідуальних, кредитних і корпоративних карток;
• зарахування коштів на карткові рахунки, утримання комісій;
• моніторинг мережі банкоматів філії, підготовка заявок на їх інкасацію.

10.2005р. – 06.2006р.
АТ «Індекс-банк»,
Посада : провідний спеціаліст відділення №1 департамент КРУ.
• відкриття поточних та депозитних рахунків;
• операції з переводу грошових коштів по системам Western Union ;
• відкриття рахунків для юридичних осіб;
• відкриття та ведення карткових рахунків;

02.2004р. – 10.2005р.
АТ «Індекс-банк»,
Посада : економіст , відділення №13, департамент КРУ
• відкриття карткових , поточних та депозитних рахунків рахунків;
• операції з переводу грошових коштів по системам Western Union ;
• відкриття рахунків для юридичних осіб;

Навички:
• MS Word, MS Excel, FAR;
• АБС Б2 – навички роботи з даною програмою більше 5 років;
• SRBANK – навички роботі з даною програмою близько пів року;
• IS-card - навички роботи з даною програмою більше 6 років;
• Англійський – зі словником;
• Українська, російська – вільно.

Особливі якості:
Відповідальний, працьовитий, привітний, цілеспрямований, легко і з задоволенням здобуваю нові знання й навички, швидко знаходжу порозуміння з людьми, направлений на результат.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: