Resume from June 18, 2024 File

Василь

Директор підприємства

Age:
44 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

The file contains 2 more pages.

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

​ Мельніковський Василь
​ Директор /Заcт. Директора/
​ повна зайнятість

Дата народження: 04 січня 1980 (44 років)
Бажане місто роботи: Київ, Житомир, Дніпро, Одеса, Миколаїв
Телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Ел. пошта: [open contact info](look above in the "contact info" section)
​ Досвід роботи
​ Директор, заступник директора – група компаній ТОВ Юкрейн Холдинг Центр ,ТОВ Національна Промислова Компанія
з 2024.03 по теперішній час
Зони відповідальності:
• Власне виробництво металоконструкцій, виробництво запчастин до техніки МТЛБ,М113А1,М113А2,М113А3,VAB,HUMMER,SPARTAN.
• Ремонт техніки МТЛБ,М113А1,М113А2,М113А3,VAB,HUMMER,SPARTAN
• організація замовлень, співпраця з КСЛ
• Співпраця з ВЧ
• Своєчасне виконання замовлень та їх здача до ВЧ

​ Директор з соціальних питань ДП НВКГ «Зоря» - «Машпроект» УКРОБОРОНПРОМ.
з 2021.05 р -2024.02
Зони відповідальності:
• здійснення керівництва з технічно-господарського обслуговування підприємства.
• управління активами підприємства (бази відпочинку, дитячі навчальні заклади, та інші об’єкти невиробничого призначення).
• управління відділом громадського харчування.
• управління та організація роботи медико-санітарної частини.
• організація роботи та здійснення контрою за роботою Управління будівництва та архітектури підприємства та ремонтних цехів (виконання поточних ремонтів усіх видів складності, виконання робіт з благоустрою території, складання проектно-кошторисної документації).

​ заступник директора з технічних питань КУ «ЦЕНТР ЕКСТРЕННОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДЕЦИНИ КАТАСТРОФ» Житомирської обласної ради.
з 2020.10 р - 2021.03
Зони відповідальності:
• здійснення керівництва з технічно-господарського обслуговування підприємства.
•організація роботи по забезпеченню підприємства всіма необхідними матеріальними ресурсами та раціональним їх використанням.
• забезпечення безперебійної роботи систем теплопостачання, енергозабезпечення та зв’язку підприємства.
• контроль роботи автомобільно-експлуатаційного відділу та господарсько-технічного відділу.

​ Керівник відділу закупівлі
з.2020.07 - 2020.09
Державне підприємство “Житомерський бронетанковий завод” УКРОБОРОНПРОМ
Зони відповідальності:
• Здійснював керівництво процесом закупівель .
• Організував систему та механізм контролю закупівельних цін.
• Оптимізував процес забезпечення підприємства усіма необхідними матеріальними ресурсами, які вимагають якості та їх раціонального використання.
• Керівництво над розробкою проектів річних та місячних планів матеріально - технічного забезпечення (ВЗ) виробництва за принципом «Бережливого виробництва».
• Організував процес вхідного контролю якості комплектуючих виробів, які постачаються для підприємств та їх складського зберігання .
• Контроль взаєморозрахунків з постачальниками / контрагентами.
• Контроль дотримання графіка документообігу та внутрішньої звітності підприємства.
• Співпраця з підрядними організаціями,спів виконавцями ДК Укроборонпрому.
• Організував ефективний процес підготовки документів для подачі в тендерний комітет.
• Організація та підготовка договорів, специфікацій .
Робота з програмою IT Enterprise,1C

​ В.о заступник директора з технічних питань КУ «ЦЕНТР ЕКСТРЕННОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДЕЦИНИ КАТАСТРОФ» Житомирської обласної ради.
з 2020.04 р - 2020.07
Зони відповідальності:
• здійснення керівництва з технічно-господарського обслуговування підприємства.
•організація роботи по забезпеченню підприємства всіма необхідними матеріальними ресурсами та раціональним їх використанням.
• забезпечення безперебійної роботи систем теплопостачання, енергозабезпечення та зв’язку підприємства.
• контроль роботи автомобільно-експлуатаційного відділу та господарсько-технічного відділу.


​ Керівник відділу МТЗ
з 2015.11 р. - 2020.04 р.
Херсонський державний завод «Палада» УКРОБОРОНПРОМ

Зони відповідальності:

Керівництво закупівельною діяльністю

• Реструктуризував процес закупівель в умовах обмеженого фінансування.
• Організував систему та механізм контролю закупівельних цін.
• Оптимізував процес забезпечення підприємства усіма необхідними матеріальними ресурсами, які вимагають якості та їх раціонального використання.
• Керівництво над розробкою проектів річних та місячних планів матеріально - технічного забезпечення (МТЗ) виробництва за принципом «Бережливого виробництва».
• Організував процес вхідного контролю якості комплектуючих виробів, які постачаються для підприємств та їх складського зберігання .
• Контроль взаєморозрахунків з постачальниками / контрагентами.
• Контроль дотримання графіка документообігу та внутрішньої звітності.
• Співпраця з підрядними організаціями.
• Організував ефективний процес підготовки документів для подачі в тендерний комітет.
• Організація та підготовка договорів.
• Розробив алгоритм аналізу заявок на закупівлю матеріалів.
. Система закупівель ProZorro
• Дотримання контролю за графіком постачання
Інноваційна діяльність
• В розробці системи Канбан (метизна група та витратні матеріали).

Суперінтендант
з 2013.11 р. - 2015.11 р.
Dilineshipping Ltd (морські/річкові перевезення)
Зони відповідальності та досягнення:
• 72 працівника.

Експлуатація суден
«Ріка-море» - Тип Омський проект 17431; Тип Волга - Дон, проект М1565; Тип Сормовський, проект 1557; Тип Волга - Балтійський Проект 791

• Організував систему ПТС суднообладнання (власними силами екіпажу)
• Організував систему проведення планових та аварійних робіт на суднах
• Організував систему ТР и ППР (силами екіпажу, аутсорсинг судноремонтних заводів)
• Організував систему встановлення суден на КР з попереднім розрахунком кошторису (розрахунок матеріалу та працезатрат)
• Організував систему контролю та обліку об’ємів виконаних робіт під час судноремонту
• Організував систему претензійної роботи з компенсацією рекламацій та непередбачуваних простоїв монетарно (з розрахунку недоотриманого прибутку).

Контрольно-ревізійна

• Проводив аудиторські перевірки правильності ведення та збереження судно-технічної документації.
• Контролював усунення попередньо виявлених недоліків технічного стану та технічної експлуатації суден.
• Контролював забезпечення безаварійної роботи суден компанії.
• Член постійно діючої комісії по дослідженню та виявленню технічних аварій, інцидентів та пошкодження.

Технічне навчання

• Започаткував циклічну програму підвищення кваліфікації тех. персоналу на суднах компанії.
• Започаткував систему перевірки отриманих знань (квартальна атестація).

Технічний консультант
з 2011р. - 2013р.

ДП Dilineshipping (морські/річкові перевезення)
Проектна робота в рамках організації процесу роботи службою «Суперінтендант»
• Декомпозиція існуючих процесів
• Пошук вузьких місць
• Виявлення причин виникнення вузьких місць
• Підготовка покрокової стратегії оптимізації служби
• Пілотне запровадження стратегії (2 судна Тип Волго - Дон, проект М1565)

Керівник відділу технічного супроводу та аудиту
з 2008р. - 2011р.

ДП Судосервіс (судноремонтне підприємство)

Зони відповідальності та досягнення

Планово - технічний супровід

• Організував технологічну послідовність терміну виконання робіт субпідрядними організаціями.
• Розробив та започаткував процес супроводу замовника за допомогою діаграми Ганта при проведенні ремонтних робіт.
• Організував процес складання дефектних відомостей, актів на додаткові роботи та розробки коопераційних рішень.
• Організував процес закриття актів виконаних робіт з субпідрядниками (не більше 3-х календарних днів з моменту подання).
• Здійснював контроль за своєчасним забезпеченням замовника кошторисною документацією.
• Здійснював контроль за дотриманням технічних регламентів, введення в експлуатацію в установлений термін.
• Здійснював термін відповідності робочих креслень з об’ємами в кошторисній документації.
• Керівництво ремонтними роботами.

Керівництво ВМТЗ

• Сформував систему альтернативних пропозицій по товарно-матеріальним цінностям для переузгодження заміни на більш якісні або нові матеріали (якщо є необхідність), погодження цін на закупівлю.

Керівництво тех. аудитом

• Організував процес контролю списання ТМЦ матеріально відповідальними особами.
• Організував систему контролю розрахунків об’ємів для складання договірних цін та їх облік.

Керівництво працівниками відділу (12 осіб).
​ Освіта
​ Вища
Національна академія державного управління при Президентові України. Кафедра національної безпеки.2017-2020 рік.
-
Національного університету кораблебудування суднобудівництва ім. Адмірала Макарова кафедра морської логістики Магістр. з 2016р.- 2018 рік. ХФ

-
Національного університету кораблебудування ім. Адмірала Макарова, суднобудівництва та Океанотехніка, Системи енергетичних установок, 2014 - 2017 рік ХФ.

-
Херсонський державний аграрний університет. Промислово цивільне будівництво. Інженер-будівельник 2005 - 2011рік
​ Додаткова освіта
Apple Consulting «Мисленнєві процеси ТОС, як метод розробки проривних рішень в бізнесі»
«Тренінг з організації короткострокового торгового фінансування під гарантії агентств страхування експорту»
«Загальний менеджмент», «Стратегічний менеджмент», КИБиТ, професор Панченко Ю.Г.
Торгово Промислова Палата - Публічні закупівлі ПРОЗОРО.
​ Професійні навики
Навики роботи з комп’ютером
Володію усім необхідним програмним пакетом в рамках компетенції
​ Володіння мовами
Англійський (проходжу інтенсивне навчання )-elementary — початковий
Молдовська – вільне володіння , Румунська – вільне володіння.
​ Додаткова інформація
​ Готовий до відряджень ( біометричний закордонний паспорт, в наявності американська віза )
​ Посвідчення водія (кат. А,В,С,Д )

Ключові навички та знання:
Лідерські якості, вміння вести за собою людей і брати відповідальність, орієнтація на результат, вміння працювати в команді, вміння приймати рішення в складних ситуаціях, ефективне ведення переговорів за принципом Win-Win, медіація, впровадження нових проектів і бізнес- систем..
Особисті якості:
Високий ККД і особиста ефективність, порядність, врівноваженість, стресостійкість і високий EQ.
Маю великий досвід у формуванні та роботі у команді, спрямованих на досягнення максимальних показників.
Швидко навчаюсь.

Захоплення: Спорт, подорожі автомобілем, читання.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: