Resume from May 23, 2024 File

Ірина

Адміністратор

Age:
41 years
City:
Rivne

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

БЕРЕЗОВСЬКА
ірина петрівна
[open contact info](look above in the "contact info" section)
[open contact info](look above in the "contact info" section)
Розглядаю пропозиції від 27000 грн.

МЕТА

Отримати посаду головного економіста / менеджера / заступника керівника відділу
Бажана сфера діяльності – сфера продажу послуг або товарів
Бути корисною для роботодавця як працівник, який ефективно використовує наявні знання та навички, успішний досвід в активних продажах
ДОСЯГНЕННЯ
У 2017 році приймала участь в Конкурсі з продажу інтернет-банкінгу для фізичних осіб, стала однією із 20 найкращих менеджерів по Україні; у червні 2018 році зайняла перше місце по Україні по оформленим кредитам по програмі IQ Energy; участь в різних корпоративних заходах банку (адреналін пікніки, «Французька весна», велопробіги, вболівальниця з футболу і т.д.)
ПРОФЕСІЙНІ НАВИЧКИ
Володіння організаторськими здібностями, ґрунтовні знання з продажів

ДОСВІД РОБОТИ

ДОСВІД РОБОТИ

ТОВ «Рівнетеплоенерго» у м.Рівне
19.09.2022р. – по сьогоднішній день провідний економіст сектору аналітичних розрахунків. Основні обов’язки: підготовка таблиць у форматі Ексель для зведення даних по оборотам та залишкам по банкам, надання інформації по дебіторській та кредиторській заборгованості по контрагентам, проведення аналізу даних, ведення реєстру платежів, зведення та надання звітності по розрахунках з населенням, бюджетними організаціями та іншими підприємствами та по нарахуванню та оплаті за газ.
25.07.2022р. – 18.09.2022р. – начальник відділу по розрахунках з юридичними особами. Основні обов’язки: комунікація з юридичними особами, контроль роботи працівників відділу, підготовка та надання звітності.
01.09.2021р. – 24.07.2022р. – заступник начальника відділу матеріально-технічного забезпечення. Основні обов’язки: перевірка належно оформлених документів на оплату за матеріали та за наданні послуги, внесення заявок на витрачання коштів в 1С Бухгалтерія (1с8), ведення реєстру платежів, контроль за оплатою платежів, оформлення договорів.
01.02.2021р.–31.08.2021р.- інженер виробничо-технічної служби. Основні обов’яз-ки: оформлення та супроводження договорів підряду та внутрішньо-будинкових систем, комунікація з юридичними особами, контроль за оплатою за наданні послуги відповідно до договорів, розрахунок земельного податку та орендної плати за землю, занесення даних в ПК «Медок» та відправка даних в податкову міста.
Регіональне відділення у м. Рівне АТ „ КРЕДІ АГРІКОЛЬ БАНК”
17.02.2020р. – 31.01.2021р. - експерт з обслуговування клієнтів мікробізнесу. Основні обов’язки: обслуговування юридичних осіб та ФОПів, аналіз фінансового стану клієнтів, відкриття поточних рахунків. Формування кредитних заявок, залучення нових клієнтів, проведення презентацій.
20.12.2012р. – 16.02.2020р. головний спеціаліст відділу з продажу та обслуговування клієнтів роздрібного бізнесу: Основні обов’язки: аналіз фінансового стану клієнта, оформлення договорів (кредитних, поруки, застави) фізичних осіб по споживчому кредитуванню, автокредитуванню, формування кредитних, депозитних, карткових справ фізичних осіб, залучення та обдзвони клієнтів, комунікація з автосалонами, обслуговування фізичних осіб.
Відділення «Рівненське РУ» ВАТ «РОДОВІД БАНК»
23.06.2008р. - 30.12.2011р. начальник відділу супроводження операцій з фізичними особами. Основні обов’язки: контроль за правильністю проведення операційної і касової роботи Відділення «Рівненське РУ» та підпорядкованих йому відділень, контроль відповідності фактичних залишків готівкових коштів та інших цінностей даним бухгалтерського обліку, перевірка ідентифікації клієнтів, перевірка справ по кредитам фізичних осіб, депозитних та карткових справ, введення в систему платежів по господарським витратам та закриття дебіторської заборгованості.
16.08.2007р – 22.06.2008р. – головний економіст відділу роздрібного кредитування. Основні обов’язки: формування пакету документів по автокредитуванню, аналіз фінансового стану клієнта, видача та супроводження кредитів, оформлення договорів (кредитних, поруки, застави) фізичних осіб, робота з автосалонами, агентствами нерухомості, перевірка заставного майна, бухгалтерський облік операцій пов’язаних із кредитуванням, моніторинг кредитного портфеля, навчання нових співробітників по кредитуванню фізичних осіб.
11.07.2007р. – 15.08.2007р. – головний економіст відділу по роботі з фізичними особами.
Філія „Рівненська дирекція” АТ „Індекс-банк”
23.05.2007р. – 10.07.2007р. – головний спеціаліст кредитного центру філії. Основні обов’язки: аналіз фінансового стану клієнта, оформлення договорів (кредитних, поруки, застави) фізичних осіб по споживчому кредитуванню, автокредитуванню, іпотеці, формування звітності, бухгалтерський облік операцій пов’язаних із кредитуванням, боротьба з простроченою заборгованістю.
15.03.2006р. – 22.05.2007р. – головний спеціаліст відділу кредитування фізичних осіб.
01.08.2005р. – 14.03.2006р. - провідний спеціаліст відділу кредитування фізичних осіб.
Працювала за суміщенням двох посад:
* 05.08.2008 р. - 01.09.2008 р. за суміщенням начальник Рівненського відділення № 4 ВАТ «РОДОВІД БАНК» на час пошуку кандидата на посаду начальника
* 14.12.2009 р. – 10.02.2010 р. суміщення посади заступника начальника з операційної роботи Відділення «Рівненське РУ» АТ «РОДОВІД БАНК» на час декретної відпустки
ОСВІТА

Національний університет водного господарства та природокористування (м. Рівне) 2000 – 2005 роки
Базова вища освіта, спеціальність «Облік і аудит», диплом з відзнакою (стаціонар)
2004 р. - диплом бакалавра з відзнакою
2005 р. - диплом спеціаліста з відзнакою
ОСОБИСТІ ЯКОСТІ

Комунікабельна, відповідальна, рішуча, уважна, організована, пунктуальна, аналітичний склад розуму, завжди присутнє бажання вдосконалюватися та розвиватися, орієнтована на результат, вміння працювати в команді

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: