• File

Personal information hidden

This job seeker decided to hide his personal information and contact info, but you can send a message to him or suggest a job to him.

This job seeker has chosen to hide his personal information and contact info. You can contact him using this page: https://www.work.ua/resumes/10712872/

Audit specialist

City of residence:
Sofiivska Borshchahivka
Ready to work:
Kyiv

Contact information

This job seeker has hidden his personal information, but you can send him a message or suggest a job to him if you open his contact info.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

The file contains 2 more pages.

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Битюцька Марина Олександрівна
тел. [open contact info](look above in the "contact info" section)
e-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)
вік: 44 роки (13.10.1979)

Мета пошуку роботи:

Використання та реалізація набутого професійного досвіду. Вдосконалення своїх знань та навичок.

Освіта:

1996 – 2001 – Донецький державний технічний університет, спеціальність «Облік і аудит», кваліфікація «Економіст-бухгалтер»

Навчання:

2022 – теперішній час – Міжнародна Академія Управління персоналом, рівень – бакалавр, спеціальність «Право». Закінчення навчання – червень 2025 року з подальшим навчанням рівень – магістр.

2023 – теперішній час – Національний Університет біоресурсів і природокористування України, Навчально-науковий інститут неперервної освіти і туризму, магістратура, спеціальність «Публічне управління та адміністрування». Закінчення навчання – грудень 2024 року.

Досвід роботи:

25.06.1996 – 29.10.1999 «ВРП в/о «Орджонікідзевугілля», бухгалтер, економіст
Перелік обов’язків:
• керівництво колективом (до 10 осіб) в процесі проведення інвентаризації ТМЦ
• організація процесу проведення інвентаризації ТМЦ
• підготування актів інвентаризації
• ведення бухгалтерського обліку в сфері громадського харчування
• стратегічне планування товарообігу по плановим та фактичним витратам підрозділу

01.11.1999 – 17.09.2001 «Єнакієвська філія ТОВ «Каскад», бухгалтер-касир
Перелік обов’язків:
• організація процесу проведення інвентаризації ТМЦ
• підготування актів інвентаризації
• ведення бухгалтерського обліку в сфері послуг з ремонту автотранспорту, платних послуг при проходженні технічного огляду автотранспорту
• організація роботи з юридичними та фізичними особами при проходженні технічного огляду автотранспорту

18.09.2001 – травень 2004 «Єнакієвський міський центр зайнятості», головний спеціаліст відділу взаємодії з роботодавцями
Перелік обов’язків:
• робота з юридичними та фізичними особами з питань розміщення вакасій
• підбор службовців та працівників для працевлаштування

01.06.2004 – 06.01.2007 «Єнакієвська об’єднана державна податкова інспекція», головний державний ревізор відділу податкової міліції, спеціаліст відділу бухгалтерії
Перелік обов’язків:
• проведення перевірок юридичних осіб з питань дотримання податкового законодавства
• ведення бухгалтерського обліку по інспекції (основні засоби, МШП, підзвіт)

07.01.2007 – грудень 2009 «Кіровська об’єднана державна податкова інспекція», головний бухгалтер (в одній особі)
Перелік обов’язків:
• повне ведення бухгалтерського обліку по інспекції
• організація процесу проведення інвентаризації ТМЦ
• підготування актів інвентаризації
• вимагання від підрозділів, служб та працівників забезпечення неухильного дотримання порядку оформлення та подання до обліку первинних документів
• забезпечення складання на основі даних бухгалтерського обліку фінансової звітності, підписання її та подання в установлені строки користувачам
• забезпечення перерахування податків та зборів, передбачених законодавством, проведення розрахунків з іншими кредиторами відповідно до договірних зобов'язань
• здійснення контролю за веденням касових операцій, раціональним та ефективним використанням матеріальних, трудових та фінансових ресурсів
• організація роботи з підготовки пропозицій для керівника установи щодо:
◦ визначення облікової політики, внесення змін до обраної облікової політики;
◦ розроблення системи і форм внутрішньогосподарського (управлінського) обліку та правил документообігу, додаткової системи рахунків і регістрів аналітичного обліку, звітності і контролю господарських операцій;
◦ забезпечення збереження майна, раціонального та ефективного використання матеріальних та фінансових ресурсів

23.11.2010 – грудень 2014 «Горлівське міське управління ГУМВС України в Донецькій області», головний бухгалтер
Перелік обов’язків:
• керівництво колективом бухгалтерії та розподіл між ними посадових завдань та обов'язків
• повне ведення бухгалтерського обліку по міськуправлінню
• організація процесу проведення інвентаризації ТМЦ
• підготування актів інвентаризації
• робота з органами місцевого самоврядування, казначейською службою, юридичними та фізичними особами
• вимагання від підрозділів, служб та працівників забезпечення неухильного дотримання порядку оформлення та подання до обліку первинних документів
• вживання всіх необхідних заходів для запобігання несанкціонованому та непомітному виправленню записів у первинних документах і регістрах бухгалтерського обліку та збереження оброблених документів, регістрів і звітності протягом встановленого терміну
• забезпечення складання на основі даних бухгалтерського обліку звітності, підписання її та подання в установлені строки
• забезпечення перерахування податків та зборів, передбачених законодавством, проведення розрахунки з іншими кредиторами відповідно до договірних зобов'язань
• здійснення контроль за веденням касових операцій, раціональним та ефективним використанням матеріальних та фінансових ресурсів.
• організація роботи з підготовки пропозицій для керівника установи щодо:
◦ визначення облікової політики, внесення змін до обраної облікової політики;
◦ розроблення системи і форм внутрішньогосподарського (управлінського) обліку та правил документообігу, додаткової системи рахунків і регістрів аналітичного обліку, звітності і контролю господарських операцій;
◦ забезпечення збереження майна, раціонального та ефективного використання матеріальних та фінансових ресурсів
• ознайомлення працівників бухгалтерії із нормативно-методичними документами та інформаційними матеріалами, які стосуються їх діяльності, а також із змінами в чинному законодавстві

03.07.2015 – 28.11.2016 «Державна фінансова інспекція в Донецькій області», головний бухгалтер
Перелік обов’язків:
• керівництво колективом бухгалтерії та розподіл між ними посадових завдань та обов'язків
• повне ведення бухгалтерського обліку по міськуправлінню
• організація процесу проведення інвентаризації ТМЦ
• підготування актів інвентаризації
• робота з органами місцевого самоврядування, казначейською службою, юридичними та фізичними особами
• вимагання від підрозділів, служб та працівників забезпечення неухильного дотримання порядку оформлення та подання до обліку первинних документів
• вживання всіх необхідних заходів для запобігання несанкціонованому та непомітному виправленню записів у первинних документах і регістрах бухгалтерського обліку та збереження оброблених документів, регістрів і звітності протягом встановленого терміну
• забезпечення складання на основі даних бухгалтерського обліку звітності, підписання її та подання в установлені строки
• забезпечення перерахування податків та зборів, передбачених законодавством, проведення розрахунки з іншими кредиторами відповідно до договірних зобов'язань
• здійснення контроль за веденням касових операцій, раціональним та ефективним використанням матеріальних та фінансових ресурсів.
• організація роботи з підготовки пропозицій для керівника установи щодо:
◦ визначення облікової політики, внесення змін до обраної облікової політики;
◦ розроблення системи і форм внутрішньогосподарського (управлінського) обліку та правил документообігу, додаткової системи рахунків і регістрів аналітичного обліку, звітності і контролю господарських операцій;
◦ забезпечення збереження майна, раціонального та ефективного використання матеріальних та фінансових ресурсів
• ознайомлення працівників бухгалтерії із нормативно-методичними документами та інформаційними матеріалами, які стосуються їх діяльності, а також із змінами в чинному законодавстві

29.11.2016 – 25.02.2019 «Головне управління Національної поліції у місті Києві», заступник начальника відділу інформатизації та аналітичного супроводження бюджетного процесу
Перелік обов’язків:
• керівництво колективом відділу
• складання проектів кошторисів
• складання довідок про зміни до кошторису
• робота з органами місцевого самоврядування, казначейською службою, юридичними та фізичними особами в межах компетенції відділу
26.02.2019 – теперішній час «Державна екологічна інспекція Столичного округу», начальник Відділу – головний бухгалтер Відділу бухгалтерського обліку та фінансів
Перелік обов’язків:
• керівництво колективом бухгалтерії та розподіл між ними посадових завдань та обов'язків
• повне ведення бухгалтерського обліку
• організація процесу проведення інвентаризації ТМЦ
• підготування актів інвентаризації
• робота з органами місцевого самоврядування, казначейською службою, юридичними та фізичними особами
• вимагання від підрозділів, служб та працівників забезпечення неухильного дотримання порядку оформлення та подання до обліку первинних документів
• вживання всіх необхідних заходів для запобігання несанкціонованому та непомітному виправленню записів у первинних документах і регістрах бухгалтерського обліку та збереження оброблених документів, регістрів і звітності протягом встановленого терміну
• забезпечення складання на основі даних бухгалтерського обліку звітності, підписання її та подання в установлені строки
• забезпечення перерахування податків та зборів, передбачених законодавством, проведення розрахунки з іншими кредиторами відповідно до договірних зобов'язань
• здійснення контролю за веденням касових операцій, раціональним та ефективним використанням матеріальних та фінансових ресурсів.
• організація роботи з підготовки пропозицій для керівника установи щодо:
◦ визначення облікової політики, внесення змін до обраної облікової політики;
◦ розроблення системи і форм внутрішньогосподарського (управлінського) обліку та правил документообігу, додаткової системи рахунків і регістрів аналітичного обліку, звітності і контролю господарських операцій;
◦ забезпечення збереження майна, раціонального та ефективного використання матеріальних та фінансових ресурсів
• ознайомлення працівників бухгалтерії із нормативно-методичними документами та інформаційними матеріалами, які стосуються їх діяльності, а також із змінами в чинному законодавстві

Знання та навики:

• ПК на рівні досвідченого користувача (Windows, DOS, Microsoft Office, Інтернет та ін.)
• знання нормативних, методичних, та інших керівних матеріалів з організації та ведення бухгалтерського обліку та складання фінансової звітності
• знання облікової політики, порядок реєстрації інформації, правила документообігу та технологія обробки облікової інформації на підприємстві
• українська мова – вільно, французька – зі словником
• водійські права – категорія «В»
• аналітичне, логічне мислення, високий рівень математичних здібностей, уміння концентрувати увагу
• обов'язковість, зосередженість, старанність, наполегливість, посидючість, терпіння, чесність.

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: