Resume from May 27, 2024 File

Олена

Інспектор з військового обліку

Age:
60 years
City of residence:
Irpin
Ready to work:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

The file contains 1 more page.

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.



​ Луц Олена Володимирівна
дата, рік та місце народження 07.02.1964, м. Дніпропетровськ
​ місце проживання: м. Ірпінь Київської області
Контактний телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Email: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Мета: здобуття посади, яка допоможе реалізувати отримані навички та досвід, як фахівця та людини
Загальний стаж – 34 роки (більш 20 років – в юриспруденції).
Шукає роботу на посаду: інспектор з військового обліку, юрист, юрисконсульт, аналітик, посади з організаційними та адміністративними функціями

Державний податковий університет (м. Ірпінь)
з 11.04.2023 по теперішний час

30.12.2022

липень 2022-грудень 2022

січень 2022 – червень 2022

Київське міське відділення Фонду соцзахисту інвалідів
жовтень 2021 по грудень 2021

посада

обов’язки

посада

обов’язки

посада

обов’язки

посада

обов’язки

Провідний фахівець відділу кадрів, відповідальна за ведення військового обліку

Забезпечення персонального військового обліку працюючих призовників, військовозобов’язаних та резервістів, оформлення відповідних документів, здійснення взаємодії с ТЦК та СП, проведення бронювання працівників, здійснення контролю за виконанням вимог діючого законодавства щодо організації та ведення військового обліку, здійснення постійного моніторингу законодавства щодо змін у веденні військового обліку. До грудня 2023 року, крім військового обліку працівників, займалася військовим обліком студентів – здобувачів вищої освіти.
Пройшла курс підвищення кваліфікації за програмою, затвердженою Генштабом України, «Військовий облік на підприємствах, в установах, організаціях, державних органах та органах місцевого самоврядування» (від ТОВ «ГРУПА КОМПАНІЙ «МЕДІАПРО» та ННІ бізнес освіти імені А. Поручника) тривалістю 120 годин (4 кредити ЄКТС), отримала Свідоцтво СС 02070884/1554-24 від 29.01.2024

Звільнена за угодою сторін (п.1.ст.36 КЗпП України)

Провідний юрисконсульт відділу правової роботи

Правове забезпечення роботи відділення

Тимчасово виконуюча обов’язки начальника відділу правової роботи

Організація та проведення правового забезпечення роботи відділення. Крім того подання звітності проведення роботи по антикорупційній діяльності проведення процедур закупівель в системі Prozzoro (пройдено тестування на веб-порталі Уповноваженого органу, отриманий Сертифікат в грудні 2022 року)

Провідний юрисконсульт відділу правової роботи

Правове забезпечення роботи відділення (ведення претензійної роботи складання судових документів позовні заяви апеляційні касаційні скарги супровід виконавчого провадження відповідь на листи запити державних органів підприємств громадян надання юридичних консультацій складання гарантійних листів аналіз та корегування договорів)

посада

Звільнена за угодою сторін (п.1.ст.36 КЗпП України)

Завідувач сектору планово-економічної роботи, моніторингу якості реабілітаційних послуг, забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації

обов’язки
Звільнена за угодою сторін (п.1.ст.36 КЗпП України)
Керівництво роботою сектору, забезпечення виконання загальнодержавних програм соціального захисту осіб з інвалідністю (створення робочих місць, навчання та перекваліфікація осіб з інвалідністю, забезпечення осіб з інвалідністю друкованими виданнями), формування бюджету сектору, планування та аналіз цільового використання коштів, підготовка та надання звітності, консультацій, організація листування, участь у заходах відділення, документальне оформлення процесу забезпечення технічними засобами реабілітації осіб з інвалідністю Київської області (від формування, укладання договорів с підприємствами до оформлення Актів передачі-приймання), робота в Централізованому банку даних з проблем інвалідності (ЦБІ)
Київське обласне відділення Фонду соцзахисту інвалідів
листопад 2020-січень 2021

посада

Провідний фахівець відділу забезпечення зайнятості, соціального захисту осіб з інвалідністю

обов’язки
Проведення аналізу інформації загальної бази підприємств Київської області, внесення коригування в дані бази, приймання та перевірка надання звітності підприємствами Київської області щодо створення робочих місць осіб з інвалідністю, участь у комісіях відділення з різних питань, паралельно була призначена та виконувала обов’язки уповноваженої особи з питань запобігання та виявлення корупції.

Підприємство об’єднання громадян “Перспектива” ВГОАІСУ лютий 2018-жовтень 2021
посада
Директор

обов’язки
Організація та здійснення процесу професійно-технічного навчання осіб з інвалідністю м. Києва, здійснення керівництва колективом підприємства, планування та аналіз діяльності підприємства, ведення методичної роботи, документальне оформлення та ведення навчального процесу (прийом слухачів, організація лекційної та практичної роботи, проведення заліків, екзаменів, організація роботи з ЦБІ, видача документів про освіту), начитка слухачам лекцій з предмету “Основи права”. Організація співробітництва з освітніми, виконавчими, податковими, адміністративними державними органами, КМДА, ведення кадрової роботи. Отримала Свідоцтво про підвищення кваліфікації ДВНЗ “Університет менеджменту освіти”
Всеукраїнська громадська організація
«Асоціація інвалідів-спинальників України» (ВГОАІСУ)
вересень 2015 – лютий 2018

посада
Юрист

обов’язки
вирішення всіх правових питань, пов’язаних з діяльностю Асоціації:
ведення документації, узгодження умов з партнерами, укладання договорів, додаткових угод, актів, цивільно-правових договорів, аналіз виконання, ведення протоколів, складання листів, запитів, надання юридичних консультацій, ведення реєстру договорів
підготовка документів на громадські заходи, організація та участь у заходах, ведення електронної звітності, вирішення кадрових питань, робота з Мінюстом, нотаріатом, податковою службою, Центром адміністративних послуг, проведення аналізу законодавства, приведення документів Асоціації у відповідність з новими нормами законодавства, періодичне оприлюднення інформації на єдиному веб-порталі використання публічних коштів Є-Data, ведення кадрової роботи

вересень 2013 -
вересень 2014

перебування на обліку в державній службі зайнятості
м. Дніпродзержинська Дніпропетровської області.
ПАТ «Євраз-ДМЗ ім. Петровського »
03.12 – 08.13
(1рік 5 місяців)
посада
Начальник бюро планування та аналізу ремонтів

обов’язки
організація роботи з планування, формування та освоєння ремонтного фонду, щодо своєчасного погашення дебіторської та кредиторської заборгованості по послугах сторонніх організацій, нарахування резерву по дебіторської заборгованості, регулярне надання звітності по заборгованості, формуванню перспективний і поточних планів фінансування, щомісячного формування фінансового плану з всім підрозділам КХП, надання звітності відпо2відно до міжнародних стандартів (МСФЗ), підготовці звітності з екологічних об'єктах, здійснення контролю за виконанням договорів.

ВАТ “Дніпрококс”
02.11 - 03.12
(1 рік 1місяць)
посада
Інженер-технолог технічного відділу

обов’язки
розробка та оформленням різних правових та технологічних документів кокосохімічного виробництва (Положення, інструкції, листи, Регламенти, Пласи)

ВАТ “ДМЗ ім.
Петровського”
07.10 – 11.10
(4 місяці)
посада
Начальник юридичного відділу
(за сумісництвом – Начальник відділу корпоративних відносин та власності)

обов’язки

налагодження процесу організації роботи юридичного відділу підприємства, проведення аналізу з правових питань, підготовка та надання юридичних висновків, робота з контролюючими органами, формування бюджету юридичного відділу та розподіл коштів, підготовка звітів по роботі з дебіторською та кредиторською заборгованістю, участь у судах, робота з виконавчою службою.

ВАТ “Дніпрококс” м. Дніпропетровськ
11.07–02.11
(3 роки 3 місяці)
посада
Начальник відділу корпоративних відносин та власності

обов’язки
організація та проведення роботи з акціонерами з питань виконання підприємством планів виробництва та розвитку, оформлення відповідей на письмові запити, безпосереднє спілкування, підготовка чергових та позачергових загальних зборів акціонерів, оформлення результатів зборів, робота з реєстратором, зберігачем, національним депозитарієм України, підготовка квартальних та річних звітів в Дніпропетровське відділення ДКЦПФР та в м. Київ, органи статистики, оформлення договорів купівлі-продажу акцій. Проведення роботи з складання переліку об'єктів нерухомості підприємства, робота з обліку об'єктів нерухомості з бухгалтерією підприємства, участь в інвентаризації основних засобів, робота з ДМБТІ з оформлення прав власності на об'єкти нерухомості підприємства, участь у процесах відчуження об'єктів рухомого і нерухомого майна (непрофільних активів), оформлення документації щодо відчуження.

ВАТ “Дніпрококс” м. Дніпропетровськ
08.01-11.07
(6 років 3 місяці)
посада
Юрисконсульт юридичного відділу

обов’язки
договірна робота: юридична оцінка та аналіз всіх видів договорів, перевірка на відповідність вимогам чинного законодавства внутрішніх документів підприємства, складання протоколів розбіжностей, додаткових угод, супровідних листів, спрямованих на укладення, змінe і розірвання договорів, підготовка юридичних висновків з різноманітних питань виробничої та невиробничої діяльності підприємства; претензійно - позовна робота: робота з дебіторами, кредиторами, підготовка претензій, відповідей на претензії, листів-вимог, аналіз матеріалів для подачі позовних заяв до суду, підготовка позовних заяв, апеляційних та касаційних скарг на рішення судів, розрахунок штрафних санкцій, представлення інтересів підприємства в судах різної юрисдикції; робота з виконавчою службою: подача документів з метою приведення у виконання рішень судів, здійснення контролю виконавчого провадження; робота з кадрами: застосування на практиці трудового права, підготовка наказів, розпоряджень, надання консультацій працівникам підприємства. Паралельно приймала активну участь у роботі заводської профспілки, яка була у складі всеукраїнської профспілки металургів та горняків, очолювала первісну профспілкову організацію заводоуправління.

Освіта:
1995 –2000
Національна юридична академія Украіни ім. Ярослава Мудрого
(м. Харків)
Спеціальність: правознавство
Кваліфікація: юрист

1982 – 1988
Дніпропетровський гірничий інститут ім. Артема
Спеціальність: автоматика та телемеханіка
Кваліфікація: інженер-електрик
Професійні навики:
налагодження процесу організації роботи підпорядкованого підрозділу підприємства з роботи по періодизації підготовки звітності по судовим справам, по роботі з дебіторською та кредиторською заборгованістю, по стадіям підготовки матеріалів до подачі в судові органи, по розподілу бюджетних коштів, по контролю за підписанням, зміною та виконанням усіх договорів підприємства,
підготовка юридичних висновків з правових питань, робота з контролюючими органами, практичне застосування на практиці норм господарчого, адміністративного, трудового, цивільного та сімейного права надання юридичних консультацій керівництву та робітникам підприємства.
Безпосередня участь у судах різної юрисдикції, підготовка матеріалів до подачі позовів, заперечень, скарг, заяв, клопотань, пояснень, робота з виконавчими органами щодо виконання рішень судів.
Організація військового обліку на підприємстві «з нуля», ведення відповідних процесів військового обліку, аналіз змін у законодавстві щодо ведення військового обліку та їх практична реалізація

Додаткові відомості:

Ділові якості: порядність, відповідальність, сумлінність, комунікабельність, цілеспрямованість, старанність, уважність, принциповість, творчий підхід до роботи, постійне ознайомлення та аналіз змін, що відбуваються в сучасній законодавчій базі, наявність почуття гумору, розвинене почуття колективізму, напрямок практичної діяльності на досягнення бажаного результату, відсутність шкідливих звичок, вміння організації та проведення різнопланових святкових заходів, вміння спілкування з метою досягнення порозуміння з колегами різних поколінь та поглядів, постійна реалізація бажання навчатися та піднімати свій кваліфікаційний рівень, здійснення обміну досвідом, захоплення спортом та восточними філософіями, що дозволяє виховувати витримку, моральну стійкість та фізичну витривалість
Знання ПК:
MS Office: Word, Excel, Liga, Prozzoro, Ispro, Askod
Володіння мовами:
Українська, російська – вільно, англійська – базова зі словником
Бажаний рівень
зарплати:
Від 20 000 грн.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city