Resume from June 10, 2024 File

Personal information hidden

This job seeker decided to hide his personal information and contact info, but you can send a message to him or suggest a job to him.

This job seeker has chosen to hide his personal information and contact info. You can contact him using this page: https://www.work.ua/resumes/10719246

Менеджер з продажу

City of residence:
Talne
Ready to work:
Remote

Contact information

This job seeker has hidden his personal information, but you can send him a message or suggest a job to him if you open his contact info.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Косміна Тетяна Вікторівна
(Tetiana V. Kosmina)
Дата народження: 06.05.1983
Місто: Тальне,Черкаська область
Моб. телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)
E-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Освіта:
Закінчила у 2012 році Уманський національний університет садівництва і отримала повну вищу освіту за спеціальністю «Облік і аудит» та здобула кваліфікацію спеціаліста з обліку і аудиту.

Досвід роботи:
Завідувач кадрами та архівними справами
квітень 2002 р. – травень 2005 р. ТОВ «Земельно-кадастрове бюро», м. Тальне.
Реєстратор
серпень 2006 р. – жовтень 2008 р. Тальнівський районний відділ «ДП реєстраційний відділ Держгеокадастру».
Головний спеціаліст-бухгалтер
Жовтень 2015 р. – серпень 2017 р. Відділ у Тальнівському районі Головного управління Держгеокадастру у Черкаській оласті.
Адміністратор відділу ЦНАП
Травень 2019 р.- 2023 р.( реєстрація місця проживання громадян – робота в РТГ ; реєстр «Соціальна програма»; звіти та надання інших послуг).
Професійні навички:
— досвід ведення бухгалтерського та податкового обліку від первинної документації до формування та здачі звітності до контролюючих органів;
— досвід роботи з контролюючими органами та зовнішніми аудиторами;
— досвід проходження перевірок контролюючими органами;
— уміння працювати в системах «Банк-Клієнт», «Інтернет-банк»;
— досвід формування платіжних доручень і вимог;
— уміння працювати в команді;
— навички ведення податкової звітності;
— володію комп’ютером (Знання MS Office, MS Excel, Медок.);
— знання мов: українська — рідна; російська – вільно володію; англійська– середній рівень.
Особисті якості:
Відповідальність, комунікабельність, уважність до деталей, дисциплінованість, психологічна та фізична стійкість.

Додаткова інформація:
Сімейний стан: заміжня.
Діти: так.
Хобі: спорт, книги.

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: