• PRO

Лілія

Менеджер проєктів, помічник керівника

Employment:
Full-time.
Age:
43 years
City:
Poltava

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email and address.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Менеджер проєктів

from 08.2023 to 04.2024 (8 months)
Громадська організація, Полтава (Неприбуткові, благодійні та громадські організації)

Пошук актуальних грантів на відповідних сайтах;
- Збір інформації для підготовки та виконання звітності + на англійській мові з електронними перекладачами( протоколи, тендерна документація, рахунки, видаткові накладні, договори, реєстри учасників, об дзвін учасників, загальні описові звіти, звіти донорам, фінансові звіти;
- Допомога у організаціях заходів та участь в них;

Менеджер (управитель) з адміністративної діяльності

from 08.2021 to 05.2022 (9 months)
ТОВ «СІНВЕСТ ГРУП», Полтава (теплоенергетична інжинірингова компанія)

- Участь у комерційних та державних тендерах:
- підготовка тендерної документації та супутніх документів для участі у тендері;
- загрузка тендерної документації на сайт для участі у тендері;
- робота із електронною площадкою комерційних та державних тендерів Prozorro
для участі у тендері;
- робота із Замовником від початку заключення договору до закриття об'єкта;
- комунікації з представниками авторського та технічного наглядів;
- заповнення актів та журналів для закриття об'єкта;
- робота з порталом Дія для отримання дозволів та прийняття обєкта в експлуатацію;
- робота з первинною бухгалтерською документацією.

Менеджер проєктів, бухгалтер

from 05.2018 to 09.2018 (4 months)
ФОП, Полтава (Послуги для населення та бізнесу)

- ведення документації проєкту;
- комунікація із організаторами та виконавцями проєктів;
- ведення загальної фінансової звітності по проєктам;
- запит на необхідну або додаткову конкурсну документацію (роз'яснення або зміни в конкурсній документації);
- підготовка тендерних пропозицій і документів повного пакета документів;
- розробка, створення, виготовлення презентацій різного рівня та формату;
- організація, контроль та супровід проєкту;
- звітність за проведення програми, проєкту.

Керівник організаційного відділу, відділу фінансів, діловодства та кадрової роботи

from 08.2015 to 12.2020 (5 years 4 months)
Інформаційно - координаційний центр, Полтава (Послуги для населення та бізнесу)

Маю великий досвід роботи, також
- лідерські якості, організаторські та управлінські навички роботи, наполегливість в досягненні поставленої мети; робота на результат;
- самостійність в роботі, оперативність, відповідальність (самостійне прийняття рішень і прояв ініціативи);
- вміння нестандартно мислити і знаходити вихід зі складних ситуацій;
- досвід організації роботи команди (відділу), маю навички постановки завдань і контролю їх виконання;
- розробка і запит інформації, збір і обробка статистичних даних для підготовки звітів;
- організація діловодства, документообігу, інформаційний обмін та архівування справ (розробка різних документів і матеріалів, необхідних для продуктивного здійснення роботи і отримання результату: листи вхідні, вихідні, протоколи, таблиці, графіки, презентації, звітність різного рівня);
- підготовка, друк, зберігання юридичних документів (договорів, запитів, інформаційних листів)

Інспектор з кадрів, відділу кадрового обліку дирекції персоналу

from 07.2015 to 09.2015 (2 months)
ТОВ Нова пошта, Полтава (Транспорт, логістика)

- ведення кадрового обліку підприємства та його підрозділів в програмі 1С8.
- оформлення прийому, звільнення, переводів відповідно до КЗпП України, ознайомлення нових співробітників з необхідними нормативними документами підприємства;
- формування особистих справ і особистих карток, внесення в них змін;
- Заповнення, облік, зберігання та видача трудових книжок, ведення книги обліку трудових книжок;
- підготовка та видача довідок і копій документів про трудову діяльність співробітників підприємства (листки непрацездатності, декретні довідка про доходи)
- штатний розклад;
- облік робочого часу (табелювання);
- пошук і підбір персоналу.
- складання посадових інструкцій. Контроль над дотриманням працівниками правил внутрішнього трудового розпорядку;
- складання наказів з особового складу та з основної діяльності підприємства. Облік наказів;
- архівування документів;
- особиста і телефонна комунікація з співробітниками, клієнтами.

Секретар керівника, кадровик (кадри, HR), координатор транспортного відділу, інспектор з охорони праці

from 12.2011 to 06.2014 (2 years 6 months)
ТОВ ТРК, Полтава (ТV)

1. Секретар Керівника:
- прийом, облік, реєстрація вхідної / вихідної документації, вхідних телефонних дзвінків,
- планування робочого дня керівника,
- організація зустрічей керівника, організація ділових поїздок керівника,
- ведення ділового листування,
- робота з інформаційними ресурсами,
- формування замовлень на необхідне обладнання, матеріали та послуги,
- забезпечення життєдіяльності офісу,
- адміністративна підтримка. - діловодство, первинна бухгалтерія (контракти, заявки, рахунки, накладні)

2. Кадри, HR: ведення кадрового діловодства в повному обсязі (100 чоловік):
- організація роботи співробітників відділів, планування графіка роботи,
- підбір персоналу різних рівнів: співпраця з кадровими агентствами,
центрами зайнятості, взаємодія з навчальними закладами;
- наявність управлінських навичок, знання методів управління і мотивації персоналу, досвід управління колективом;
- уміння переконувати і згладжувати конфліктні ситуації;
- документальне оформлення, облік і ведення особових справ працівників прийоми, переклади, звільнення, графіки відпусток, накази по відпускам, ведення та зберігання трудових книжок;
- ведення та оформлення журналів реєстрації наказів по кадрам, наказів по підприємству;
- формування та ведення штатного, зведеного табеля обліку робочого часу;
- заповнення лікарняних листів, оформлення протоколів комісії із соціального страхування;
- розробка посадових інструкцій, виробничих інструкцій.
- розробка і оформлення договорів про матеріальну відповідальність
- прийом і контроль первинної документації по відповідних ділянках
бухгалтерського обліку;
- ведення архіву первинної документації.

3. Координація, контроль, ведення, пересування транспорту та знімальної групи:
- координація діяльності транспортної служби (планування і своєчасна доставка знімальної групи, координація роботи водіїв);
- складання та оптимізація маршрутів, графіків поїздок;
- формування аналітичних звітів, що характеризують ефективність транспортних витрат;
- формування щомісячних звітів по діяльності транспортної служби (контроль первинної документації, контроль поїздок, облік робочого часу співробітників)

4. Успішний досвід роботи з охорони праці:
- розробка положень, інструкцій та інших нормативних актів з охорони праці
- підготовка наказів з охорони праці
- контроль за своєчасним проведенням навчання інструктажів, атестація
- ведення та оформлення журналів - пожежної безпеки, охорони праці, вступного інструктажу, інструктажу на робочому місці
- проведення вступного інструктажу з охорони праці новим співробітникам
- контроль за станом охорони праці в підрозділах
- організація навчання з питань охорони праці
- участь в роботі постійно діючої комісії з перевірки знань
- участь в атестації робочих місць за умовами праці
- підтримка в актуальному стані документації: розробка нових документів.

Адміністратор та косметолог

from 05.2010 to 12.2011 (1 year 7 months)
Салон краси, Полтава (надання послуг краси населенню)

Адміністратор:
- робота з клієнтами (запис клієнтів на прийом, комунікація по телефону);
- робота з документацією;
- ведення клієнтської бази;
- управління асортиментом і відповідальність за складські запаси;
- приймання замовлень;
- оформлення супутніх документів;
- контроль доставки косметики і аксесуарів.
Косметолог: СПА програми:
- догляд за шкірою обличчя та шиї;
- догляд за тілом - корекція та моделювання фігури, догляд за бюстом;
- комплексний естетичний догляд за руками і ногами.

Секретар, помічник керівника, офіс-менеджер

from 01.2004 to 02.2010 (6 years 1 month)
ТОВ ЛНТ, ТОВ ПБФ, Полтава (Фармація)

Навички та обов'язки:
- прийом дзвінків, особиста і телефонна комунікація з клієнтами та постачальниками,
- дотримання порядку і чистоти в кабінеті директора, прийом гостей,
- допомога директору в організації ділових заходів,
- участь у виставках,
- ведення елементів первинної бухгалтерії, допомога головному бухгалтеру,
- відповідальність за грошові надходження, зведення каси і звіт по руху грошових коштів,управління асортиментом і відповідальність за складські запаси, прийом замовлень, щоденний облік відвантажень, оформлення супутніх документів, контроль відвантаження та доставки,
- ведення клієнтської бази,
- створення презентацій в PowerPoint,
- забезпечення технічного та естетичного стану всього офісу,
- контроль за фінансовими витратами на утримання офісу,
- комунікація з міськими службами з технічного забезпечення офісу

Офіс-менеджер

from 09.2002 to 09.2003 (1 year)
ФОП, Полтава (Фармація)

Продавець продуктових товарів

from 05.2001 to 06.2002 (1 year 1 month)
ФОП, Полтава (продаж продуктових товарів)

робота із касовим апаратом

*

from 01.2000 to now (24 years 11 months)
Особисті навички:, Полтава (*)

Особисті навички:
- з багатим трудовим досвідом роботи, своїм досягненням і особистими якостями вважаю високу самоорганізацію і працездатність, цілеспрямованість, скурпулезность, порядність;
- робота із соціальними мережами (YouTube, Facebook, Facebook Messenger,
Instagram, TikTok, Viber, WhatsApp, Telegram);
- вміння саморозвиватися, бажання і здатність вчитися (прагнення до особистісного зростання);
- робота з великими обсягами інформації (вміння розставляти пріоритети;
- швидко «включатись» та адаптуватися при змінах;
- контроль, моніторинг основних показників роботи мережі, володіти ситуацією на регіонах;
- знаходити швидке вирішення питання в екстрених (форс-мажор) ситуаціях з мінімальними витратами;
- стійка психіка та нерви;
- готовність працювати в режимі багатозадачності;
- акуратність і скрупульозність в роботі з фінансами і документами;
- реально оцінювати ситуацію.

Education

Європейский Університет

Менеджер Зовнішньо Економічної Діяльності, диплом з відзнакою, Київ
Higher, from 2008 to 2014 (5 years 5 months)

Additional education and certificates

Посвідчення водія: категорія В.

2011

Комп'ютерні програми: спеціальність "Оператор ПК, секретар"

2004

Європейський Університет, м Київ: спеціальність "Менеджмент"

2012

Українська медична стоматологічна академія (УМСА): спеціальність «Косметологія»

2010

Навчальна програма: спеціальність «Продавець продовольчих та не продовольчих товарів»

2001

СПТУ № 31: спеціальність «Перукар універсальний (комбінований)»

2000

СПТУ № 21: спеціальність «Кухар - кондитер»

1998

Knowledge and skills

  • MS Excel
  • MS Word
  • Користувач ПК
  • Користувач Internet
  • MS PowerPoint
  • MS Outlook
  • Internet Explorer
  • Робота з оргтехнікою
  • Opera
  • MS Access
  • Outlook Express
  • Робота зі сканером
  • Робота з принтером
  • Організаторські здібності
  • ABBYY FineReader
  • Планування
  • Проведення презентацій
  • Документообіг
  • Зведені таблиці
  • Zoom

Language proficiencies

Ukrainian — fluent

Additional information

Участь у тренінгах та семінарах за 2016 - 2020 роки

1. Міжнародний Республіканський інститут (ІRI):
- передовий досвід демократичного врядування ( для органів місцевого самоврядування)
- створення, організація ОСББ

2. Грант - Проект Німецького Товариства GIZ «Реформа управління на України». Співпраця України з Німецьким товариством:
- місцеві проекти: відбір проектів, направлених на покращення якості послуг, які надаються в адміністративній, житлово-комунальній та сфері громадського транспорту

3. Міжмуніципальне співробітництво. Можливість для успішного розвитку громад в регіоні "Інноваційні інструменти управління територіальною громадою":
- розвиток співробітництва територіальних громад
- залучення коштів донорських організацій для реалізації проектів розвитку
- модерував В’ячеслав Толкованов, доктор права (Франція), доктор наук з державного управління, голова Центру сприяння розвитку співробітництва територіальних громад, український державний та громадський діяч, політик, науковець, доктор з публічного права в Страсбурзькому Університеті імені РобераШумана.

4. Взаємодія представників місцевого самоврядування та ЗМІ:
– модератор Андрій Куликов - журналіст, редактор, радіоведучий, телеведучий, медіа-експерт, медіа-тренер.

5. Проект Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, неурядової організації «Інтерньюс Нетворк»:
- проект спрямований на поліпшення поінформованості мешканців областей про хід децентралізації, декомунізації, антикорупційної та інших реформ, їхній вплив на загальне становище людей, рівень життя, поліпшення соціальних стандартів, якість надання медичних, освітніх, транспортних послуг, подолання негативних стереотипів, сформованих російськими пропагандистськими телеканалами.

6. Проект міжнародної організації «Internews». "Селяни господарювали і господарюватимуть":
- у рамках проекту організовувалися прес-тури до об’єктів, установ, сільських і селищних рад, найбільш успішних підприємств, господарств, де громадська та приватна ініціативи впливають на якість життя людей і громад у цілому

7. На шляху до енергетичної незалежності України м. Харків:
- Субсидії, міфи та реальність. Механізм державної підтримки населення в умовах реформування тарифної сфери:
модератор - Валентина Войтенко – експерт з питань соцзахисту, консультант Світового банку

- Адміністрування процесу надання житлових субсидій – практичний досвід у регіоні
модератор - Яна Кобзар - заступник директора Департаменту праці та соцполітики Харківської міської ради

- Енергоефективність, як інвестиція в добробут українців (ОСББ)
модератор - Тетяна Бойко - координатор житлових програм Громадської мережі «Опора»

- Особливості висвітлення тематики реформування енергетичного сектору у ЗМІ
модератор - Олексій Погорелов, Генеральний Директор Української Асоціації видавців Періодичної преси

8. USAID Україна, ІБСЕД – Інститут бюджету та соціально – економічних досліджень
- ініціатива прозорості видобувних галузей (ІПВГ)
- проблеми місцевих громад пов язані з розвідкою та видобуванням вуглеводнів

9. USAID Україна. Проект, реформи – шлях до успіху: «Регіональний розвиток – інструменти та завдання для політичних партій» за сприянням Українського інституту міжнародної політики за підтримки Міністерства закордонних справ Німеччини через Institut für Auslandsbeziehungen та у співпраці з Міністерством регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства, Комітетом регіонів - проект «Залучення політичних партій до реформи децентралізації».
- розбудова політичної спроможності 5 парламентських партій в плані надання можливості у внутрішньому колі висвітлити для себе питання децентралізації, сформуватися як експерти в даному питанні та випрацювати партійну позицію щодо децентралізації в якості меседжів для потенційних виборців.

10. Національний Демократичний Інститут США (NDI). Діяльність депутата в міжвиборчий період:
- наповнення місцевих бюджетів. Обговорення проекту бюджету з представниками громади
- видобувні галузі, як джерело наповнення бюджету місцевих громад в області
- прийняття бюджетів та Програм соціально економічного розвитку
- контактування з виборцями для збору пропозицій щодо напрямків розвитку громади
- реформа децентралізації, досвід роботи об’єднаних громад

11. Національний Демократичний Інститут США (NDI). Тренінг для бухгалтерів по фінансовій звітності:
- зміни передбачені деталізацією положень законодавства з питань фінансової звітності політичних партій про надходження та використання коштів.

12. Національний Демократичний Інститут США (NDI). Форум для місцевих лідерів.

13.Національний Демократичний Інститут США (NDI). Тренінг «Інформаційні пастки та як їх уникнути»

14. Комунікаційна агенція RAM, м. Київ. Правильні та не правильні меседжі та відео в інтернет просторі та телебаченні, як розрізнити фейки.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: