Resume from April 12, 2023 PRO

Павло

Директор (антикризове управління, стандартизація процесів, франчайзинг)

Employment:
Full-time, part-time.
Age:
42 years
City of residence:
Mukachevo
Ready to work:
Lviv, Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Директор (проектні роботи)

from 01.2018 to 03.2019 (1 year 2 months)
Ресторан «СКОТИНА»; Група ресторанів «Ельгреко», «Франкова кузня»; Ресторан «SINATRA», Львов (Готельно-ресторанний бізнес)

Ресторан «СКОТИНА» - директор.
Операційне управління, антикризове управління, зменшення витрат, зміна меню.

Група ресторанів «Ельгреко» «Франкова кузня» -директор.
Операційне управління, Розробка концепції, впровадження бюджетування, планування, системи стимулювання. Повний ребрединг закладу.

Ресторан «SINATRA» - директор.
Операційне управління, Розробка концепції, прописання та впровадження всіх основних стандартів, навчання персоналу, побудова фінансової моделі, відкриття ресторану.

Директор ресторанної мережі

from 07.2015 to 07.2017 (2 years)
Мережа ресторанів «Crazy Town», Львов (Готельно-ресторанний бізнес)

1.Операційне управління.
2.Впровадження планування продажів та всіх основних показників діяльності.
3.Формування меню.
4.Управління собівартістю страв.
5.Ціноутворення.
6.Впровадження бюджетування, cashflow, прогноз прибутковості.
7.Зміна подачі став, управління асортиментом.
8.Зміна існуючої та впровадження нової системи оплати праці та стимулювання, впровадження КРІ.
9.Впровадження та формування управлінського обліку у ресторанах.
10.Встановлення норм, планування, контроль усіх витрат по всім статтям витрат.
11.Навчання персоналу.
12.Відкриття нового ресторану.
13.Участь в оформленні юридичних і дозвільних документів.
14.Підбір і навчання керівного персоналу мережі.
15.Відкриття нових каналів продажу.
16.Відкриття, управління та виведення на рівень беззбитковості (самоокупності) «заготівельних цехів».
17.Автоматизація та формалізація основних процесів у ресторанах.
18.Збільшення прибутковості підприємства на 63,46%.

Директор

from 02.2014 to 02.2015 (1 year)
Мережа ресторанів "Хінкальня", Львов (Готельно-ресторанний бізнес)

1.Операційне управління базовими ресторанами франчайзингової компанії.
2.Бюджетування.
3.Контроль інвентаризації.
4.Контроль усіх основних фінансових показників.
5.Розробка та впровадження системи стимулювання та оплати праці.
6.Розробка та впровадження усіх основних документів для початку франчайзингу.
7.Підбір та навчання персоналу.
8.Впровадження та розробка основних стандартів компанії.

Директор ресторанної мережі Сelentano

from 01.2013 to 01.2014 (1 year)
FFS, Львов (Готельно-ресторанний бізнес)

6 базових ресторанів. 227 підлеглих.
(мережа ресторанів «Челентано», «Яппі», «Кумпель», ресторанте «Сelentano»)
1.Операційне управління основними ресторанами франчайзингової мережі. (Піца Сelentano).
2. Планування, річне бюджетування та контроль усіх показників діяльності ресторанів.
3.Атестація, підбір керівного складу усіх закладів.
4. Формалізація усіх процесів у ресторані.
5. Удосконалення систем контролю якості сировини та готової продукції.
6. Розробка, зміна систем оплати (мотивації) праці персоналу.
7. Аналіз роботи підлеглих ресторанів.
Досягнення: виведення підлеглих підприємств на планові показники прибутковості.
Повне управління новим форматом ресторану мережі.
Початок впровадження заходів, які у майбутньому вивели новий ресторан на рекордні показники дохідності та прибутковості в Україні у даному сегменті.
Впровадження у підконтрольних ресторанах єдиної системи управління абсолютно всіма процесами.
Повна формалізація усіх процесів на базі програми «крок за кроком».

Співвласник, виконавчий директор

from 12.2008 to 07.2015 (6 years 7 months)
ТзОВ "Фабрика Пончиків", Львів (Харчова промисловість)

Завдання: відкриття та запуск підприємства.
Досягнення:
1.Організація виробництва.
2.Формування виробничого процесу.
3.Формування та розробка асортиментного портфелю.
4.Підготовка нормативно-технічної документації.
5.Управління поставками сировини.
6.Управління виробництвом.
7.Управління логістичними процесами (постачання сировини та збут).
8.Формування відділу збуту.
9.Вихід на планові об'єми реалізації через 2 місяці після запуску виробництва.
10.Управління виробництвом та збутом.
11.Звітність перед державними органами.

Директор управління реалізації (управління відділами збуту, 14 заводів)

from 08.2007 to 12.2008 (1 year 4 months)
ВАТ “Концерн “Хлібпром”, Львов (Харчова промисловість)

ВАТ “Концерн «Хлібпром» (виробництво хлібобулочних виробів, торгівельна мережа (145 власних торгових точок), (14 хлібозаводів), виробництво борошна усіх сортів).
Досягнення:
1.Створення управління.
2.Формування (реструктуризація) відділів збуту.
3.Зміна системи оцінки роботи персоналу.
4.Впровадження (зміна) звітності перед центральним офісом.
5.Зміна принципів роботи відділів збуту.
6.Впровадження напівавтоматичної системи ціноутворення.
7.Впровадження єдиних принципів реалізації (системи знижок, управління дебіторською заборгованістю, повернення) на всіх підприємствах.
8.Впровадження системи лояльності (збільшення клієнтської бази на 11,3%).
9.Впровадження системи по роботі з дебіторською заборгованістю (зменшення на 20,5%).
10.Антикризове управління ВАТ «Калушський хлібозавод» (виведення підприємства на планові показники діяльності).
11.Затвердження бюджетів підпорядкованих підрозділів підприємств (логістичні підрозділи, склади, відділи збуту).
12.Удосконалення системи оплати праці (розробка та впровадження систем мотивації персоналу).
13.Аналіз та управління основними каналами збуту.
14.Ведення переговорів із мережевими клієнтами по Західній, Центральній, Північній Україні.

Перший заступник генерального директора

from 03.2007 to 08.2007 (5 months)
Торгівельна мережа «Будівельні технології ХХІ століття», Львов (роздрібно-гуртова торгівля будівельно-оздоблювальними матеріалами)

Досягнення:
1.Формалізація (формалізація, структурування, оптимізація) усього торгово-технологічного процесу.
2.Впровадження системи стимулювання персоналу.
3.Впровадження системи управління асортиментом та товарними запасами.
4.Впровадження системи моніторингу та ціноутворення.
5.Формування рекламної кампанії.
6.Відкриття напрямку В2В.
7.Впровадження мерчандайзингу у ТТ.
8.Впровадження електронних систем звітності.
9.Збільшення товарообігу на 17%.
10.Збільшення середнього чеку на 10%.
11.Бюджетування (впровадження).

Заступник генерального директора з роздрібної торгівлі та маркетингу, потім директор із маркетингу.

from 11.2004 to 03.2007 (2 years 4 months)
Корпорація «ЕкоЛан», Львов (виробництво хлібобулочних та кондитерських виробів, торгова мережа)

Обов'язки: безпосереднє керівництво мережею із 107 магазинів.

Досягнення:
1. Зміна системи управління роздробом.
2.Впровадження (вдосконалення) системи контролю та звітності.
3.Формування кадрової політики у роздрібній торгівлі.
4.Створення та впровадження стандартів мерчандайзингу, обслуговування у магазинах.
5.Коучинг.
6.Збільшення товарообігу на 25 % (у базових цінах).
7.Збільшення кількості постійних клієнтів на 9.7 %.
8.Збільшення середнього чеку на 15%.
9.Досягнення планового рівня прибутковості.
10.Відкриття нових магазинів, кафе.
11.Розробка та впровадження системи франчайзингу.
12.Відкриття 5-ти магазинів (франчайзинг) за три місяці роботи проекту.
13.Відкриття додаткових джерел прибутку.



09.2004-08.2005 - Корпорація «ЕкоЛан»
Посада – директор з маркетингу.
Досягнення:
Досягнення:
1.Створення відділу маркетингу.
2.Проведення усього комплексу маркетингових досліджень.
3.Створення та управління бюджетом маркетингу і реклами.
4.Проведення повноцінної рекламної кампанії (впізнаваність торгової марки з 45% до 97%).
5.Реєстрація усіх торгових знаків компанії.
6.Створення відділу збуту (В2В) (рибний напрямок).
7.Реструктуризація систем збуту - В2В (хлібний напрямок).
8.Створення тактичного та стратегічного плану розвитку корпорації (хлібний напрямок).
9.Впровадження стратегії лідерства.
10.Відкриття та технічне управління торговими представництвами (хлібний напрямок).
11.Репозиціонування.
12.Оцінка роботи персоналу з відділів збуту.
13.Тестування нових асортиментних продуктів та упаковки.
14.Створення системи виведення нових продуктів на ринок.
15.Досягнення беззбитковості відділу маркетингу.

Маркетинг-директор, заступник директора

from 07.2001 to 08.2004 (3 years 1 month)
ТзОВ «Торгівельна мережа «Десятка»», Львов (гуртово-роздрібна торгівля будівельно-оздоблювальними матеріалами)

Посада – маркетинг-директор, заступник директора (01.02.2003-08.2004)
Посада – керівник відділу маркетингу та реклами (07.2001-02.2003)
Основні завдання: створення відділу маркетингу підприємства; маркетингові дослідження; ціноутворення (проведення повного циклу ціноутворення); внутрішня аналітика; реклама та PR; брендінг; рекламна аналітика; сегментація ринку; стратегічне планування.

Маркетолог

from 11.1999 to 07.2001 (1 year 8 months)
Товариство з обмеженою відповідальністю «Риб», Львов (імпорт, торгівля комплектуючих до автотранспорту)

Основні завдання: організація структури маркетингу на підприємстві; проведення маркетингових досліджень (збір первинної та вторинної інформації); сегментація ринку.

Менеджер

from 05.1999 to 11.1999 (6 months)
ПП «Виробничо-комерційна фірма «Будмаркет»», Львов (гуртово-роздрібна торгівля будівельно-оздоблювальними матеріалами)

Основні завдання: залучення нових клієнтів компанії; створення бази даних клієнтів компанії; робота з первинною товарною документацією.

Education

Львівський інститут менеджменту

LIM BS програма МВА, Львов
Higher, from 2005 to 2007 (1 year 11 months)

Національний університет ім. І. Франка.

Факультет – облік та аудит. Спеціальність – менеджер організації., Львов
Higher, from 1999 to 2003 (3 years 9 months)

Knowledge and skills

Знання офісних програм Антикризове управління Стандартизация процессов

Additional information

Водительское удостоверение- категория «В»

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates