• PRO

Оксана

Бухгалтер

Employment:
Full-time, part-time.
Age:
35 years
City of residence:
Radomyshl
Ready to work:
Kyiv, Radomyshl, Zhytomyr

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Бухгалтер

from 08.2023 to now (1 year 2 months)
ККП ММР "м.Єхаб", Маріуполь (Державні організації)

•Ведення обліку запасів, ОЗ, НМА у 20 центрів по всій Україні.
•Контроль надходження, переміщення між центрами та щомісячне списання ТМЦ згідно звітності центрів, в програмі 1С (BAS CORP).
•Введення в експлуатацію ОЗ та НМА.
•Оформлення та ведення бухгалтерської документації по кожному центру.
•Проведення інвентаризації основних засобів, товарно – матеріальних цінностей, малоцінного інвентарю та ведення обліку по нарахуванню зносу.
•Відображення на рахунках бухгалтерського обліку операцій, пов’язаних з рухом основних засобів та НМА.
•Слідкування за збереженням бухгалтерських документів, оформлення їх належним чином з встановленим порядком для передачі в архів.
•Підготовка даних для складання балансу й оперативно зведених звітів про оборот товарно-матеріальних цінностей та основних засобів.
•Надання методичної допомоги працівникам структурних підрозділів підприємства з питань бухгалтерського обліку, контролю, звітності й економічного аналізу обороту товарно-матеріальних цінностей та основних засобів (в підпорядкуванні 20 матеріально відповідальних осіб).
•Збір та аналіз інформації по потребам кожного центру для закупівлі ТМЦ.
•Формування заявок по потребам центрів для розміщення їх через тендери в Prozorro.

Заступник головного бухгалтера

from 07.2022 to 03.2024 (1 year 8 months)
ТОВ "Радомишльська деревообробна компанія", Радомишль (Будівельна промисловість, деревообробка)

•Ведення первинної бухгалтерії.
•Виписка видаткових накладних, розрахунків.
•Створення нової номенклатури, картки контрагента, договорів в 1С.
•Списання ТМЦ та ПММ.
•Формування і здача Податкової декларації в програмі MEDOC.
•Нарахування заробітної плати (нарахування податків, розрахунок відпусток, лікарняних листів).
•Ведення обліку розрахунків з покупцями, з замовниками та з постачальниками.
•Оформлення документації по експорту продукції для отримання митної декларації.
•Кадрове адміністрування: пошук і підбір персоналу, формування організаційної структури компанії, штатного розпису, складання посадових інструкцій.
•Перехід з програми BAS УТП на BAF ERP, перенесення даних та залишків.

Education

СУЕМ

Документознавство та інформаційна діяльність, Київ
Higher, from 2007 to 2011 (4 years)

Knowledge and skills

  • Ініціативність
  • 1С:Бухгалтерія
  • MS Excel
  • BAS Бухгалтерія
  • M.E.Doc
  • 1С УТП
  • Відповідальність
  • Уважність
  • Працьовитість

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: