Resume from August 6, 2023 PRO

Аліна

Аналітик, фінансовий менеджер, бухгалтер, керівник відділу закупівель, 30 000 UAH

Employment:
Full-time.
Age:
32 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number, email and Instagram.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Аналітик + спеціаліст по ціноутворенню

from 01.2023 to now (1 year 4 months)
BOX-market, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Аналітик

from 04.2021 to 12.2022 (1 year 8 months)
Підприємницька діяльність ФОП, Киев (Транспорт, логістика)

Паралельно зі здійсненням підприєницької діяльності, працювала аналітиком.
Основні обов'язки:
- щотижнева аналітика за підсумками тижня;
- формування звіту по не наданим послугам за тиждень;
- формування аналітики з відгуків/оцінок/коментарів та розсилання клієнтам (по кожному окремому клієнту презентація + спілкування з клієнтами, у разі виникнення додаткових питань);
- план набору кур'єрів;
- розбір та формування фінансової специфічної звітності, щотижнево;
- аналітика клієнтів за запитами;
- звіти по показникам розрізі місяця, року;
- щомісячна звітність (таблиці+презентація);
- дашборд;
- фактичний звіт по замовленнях + дохід;
-.фактичний звіт по замовленнях в розрізі сегментів діяльності;
- правки та створення макросів;
- аналітика та розбір проблемних питань за топовими клієнтами;
- допомога у формуванні файлів для колег;
- інші разові завдання, що виникають у процесі роботи;
- завдання від керівництва.

Бухгалтер, менеджер з продажу, оператор кол-центру

from 07.2020 to 03.2021 (8 months)
ICE-CUBE, Київ (Транспорт, логістика)

Робота без офіційного прцевлаштування згідно КЗпП України за власним бажанням.
Сумісництво посад бухгалтера, оператора кол-центру, менедера по роботі з клієнтами.

Фінансовий менеджер, керівник відділу закупок, спеціаліст відділу закупок

from 06.2018 to 07.2020 (2 years 1 month)
ТОВ "Новий стандарт ділових заходів", Київ (Державні організації)

- обробка та погодження заявок на витрату (розбиття сум, відповідність податків та зборів);
- перенесення оплат та складання гарантійних листів;
- внесення постачальників у 1С та перевірка на відповідність критеріям відбору для компанії;
- укладання договорів із постачальниками (переговори, узгодження вигідних умов співробітництва для обох сторін);
- архівація оригіналів та забезпечення прикріплення скан-копій контрактів, підписаних договорів із постачальниками в 1С;
- акумулювання інформації про умови договорів із постачальниками за ключовими зрізами: умови платежу; умови анулювання/зміни замовлення; ризики, пов'язані з наслідками матеріальних збитків.
- ведення бази постачальників (внесення первинної інформації, як формальної, і додаткової; коригування даних).
- ведення реєстру договорів;
- забезпечення зв'язку з постачальниками з проблемних питань (у тому числі і оплати), а також з питань повернення підписаних договорів;
- розробка пропозицій щодо удосконалення політики закупівель;
- участь у розробці та автоматизації бізнес-процесу «Узгодження договору»
;
- комунікація з постачальниками з метою досягнення найбільш вигідних для компанії умов співробітництва;
- аналіз закупівельної діяльності, надання аналітичних звітів керівнику у межах категорій, структурних підрозділів, товарів.

Бухгалтер

from 12.2015 to 05.2018 (2 years 5 months)
ТОВ "МЕРКУР ХОТЕЛ МЕНЕДЖМЕНТ" (Ресторан "Космополитъ" и Ресторан "Brasserie"), Київ (Ресторанна діяльність, громадське харчування)

- ведення каси (ВКО, ВКО, підзвітні, зняття з реєстрації РРО, продовження касових книг, ліміт каси);
- Ліцензії (реєстрація, продовження, ануляція);
- акти виконаних робіт;
- звіряння з контрагентами;
- ведення роздрібу в 1С (7.7, 8.3 УТП, 1С 8.3 Smart Accounting);
- кадри (особисті справи, накази, трудові);
- Договори на поставку, на проведення заходів;
- кореспонденція (сортування, складання, відправлення);
- виведення меню в D2 та 1С 8.3 УТП, 1С 8.3 Smart Accounting (виведення нових артикулів (специфікацій), страв, п/ф);
- звіряння акцизного податку щомісяця;
- Виставлення рахунків, робота з клієнт-банком, формування платежів, рознесення банківських виписок;
- податкові зобов'язання (формування, звірка та реєстрація податкових та коригувань);

Бухгалтер

from 02.2014 to 10.2015 (1 year 8 months)
ТОВ "Перший Київський молочний завод", Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

- первинна документація;
- каса (всі касові операції);
- банківські рахунки (клієнт-банк);
- складський облік готової продукції (ПН, РН, ПН, ВН) та всіх відповідних сполучних документів та операцій;
- Проведення інвентаризації, пересортів;
- звіряння із заводами;
- ведення та звірка окремих клієнтів;
- формування договорів;
- реєстрація ПН та коригування.

Касир

from 01.2012 to 02.2014 (2 years 1 month)
ТОВ "ЕКО", Київ (Роздрібна торгівля)

- робота з клієнтами (покупцями);
- робота з готівкою;
- введення даних;

Education

Київський національний торговельно-економічний університет

Облік та аудит, Київ
Unfinished higher, from 2011 to 2013 (2 years)

Успішно отримано диплом бакалавра.

Торговельно-економічний коледж Київського національного торговельно-економічного університету ТЕК КНТЕУ

Факультет: Економіки і підприємства, Спеціальність: Бухгалтерський облік, Київ
Specialized secondary, from 2009 to 2011 (2 years)

Середній бал у заліковій книжці 4.7 із 5.
Входила до числа 40% найкращих студентів.

Additional information

- фінансовий облік, ведення первинної документації;
- Впевнений користувач ПК (Пакет MS Office), 1С 7.7, 1С 8.3 УТП, 1С 8.3 Smart Accounting, поштових програм, D2, Інтернету, Medoc;

Особисті якості:
- здатність швидко навчатися;
- стресостійкість;
- вміння працювати в колективі;
- цілеспрямованість;
- комунікабельність;
- відповідальність;
- посидючість;
- бажання вдосконалюватись у професійній сфері;
- висока працездатність;
- доброзичливість;
- працьовитість.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: