• PRO

Сергiй

Chief Business Development Officer (з розвитку бізнесу та продажів), 130 000 UAH

Employment type:
part-time
Age:
50 years
City of residence:
Odesa
Ready to work:
Odesa, Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Експерт з розвитку бізнесу та продажів (розвиваю малий та середній бізнес)

from 06.2016 to now (9 years 2 months)
Низка компаний (12), spg, fmcg, b2b, b2c, Украина (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)

НАПРЯМИ РОБОТИ:
Збільшення існуючого рівня доходу та прибутку:
•Впровадження інструментів підвищення конверсії, середнього чека та кількості сплат за період з поточними клієнтами
•Проведення ринкових досліджень з наступною побудовою плану залучення нових споживачів (B2B та B2C)
•Створення та реалізація ефективної стратегії клієнтського сервісу, що призведе до збільшення LTV
•Впровадження та управління воронкою продаж компанії
Побудова маркетингової стратегії компанії:
•Маркетинговий аналіз (ситуація на ринку, 6С, SWOT)
•Визначення маркетингових цілей та впровадження стратегії розвитку (визначення цільових сегментів, позиціювання та робота з конкурентною середою)
•Бюджетування та реалізація комплексу маркетингу (цінова політика, просування, брендінг)
Стратегічне планування:
• Розробка та впровадження довгострокової стратегії розвитку компанії
• Моніторинг та контроль виконання стратегічних планів та завдань
• Адаптація проекту у ситуації невизначеності та управління змінами...
ДОСЯГНЕННЯ:
•18 реалізованих проектів з 12 компаніями малого та середнього бізнесу, кейси надаю та коментую

Директор зі стратегічного розвитку та просування (RND&NPD)

from 04.2008 to now (17 years 4 months)
Лидер рынка, Группа компаний "Верес", Киев (Сельское хозяйство, агробизнес)

НАПРЯМИ РОБОТИ
• визначав загальну концепцію розвитку бізнесу та продажів
• забезпечував розробку стратегії розвитку компанії з фокусом збільшення прибутку
• займався побудовою ефективної системи продажу та дистрибуції бренду як з використанням поточної клієнтської бази, так і шляхом залучення нових клієнтів
• проводив аналіз, узгодження та розширення асортиментної матриці
• визначав цільові категорії товарів для розширення асортименту
• проводить аналіз продажів з подальшою ініціацією та контролем за реалізацією рекламних та промо активностей
• взаємодіяв із стратегічними замовниками
• займався підготовкою комерційних та тендерних пропозицій
• брав участь у розробці маркетингових та трейд маркетингових акцій для збільшення продажів
• складав прогноз продажів у довгостроковій перспективі
• виконував пошук нових для компанії потреб замовників з метою створення та виведення на ринок нових продуктів та рішень

ДОСЯГНЕННЯ:
•Розробив практично всі (6) стратегії та політики Групи компаній, починаючи зі стратегії бізнесу у складних умовах
•Захистив проект із виробництва напівфабрикатів та продуктів швидкого приготування (2 нові товарні групи)
•Сформував систему управління стратегічним та операційним маркетингом та налагодив планування, взаємодію, контроль між структурами маркетингової служби та відділами продажів.
•Розробив механізм контролю та оптимізації роботи каналів збуту
•Забезпечив обсяг імпорту сировини та готових продуктів (10% в оптових цінах від обороту в Україні)
•Розробив 6 омніканальних рекламних компаній на основі розробленої комунікаційної стратегії
•Розробив план РК на 5-річчя та розробив бюджет під РК у межах 30 млн доларів
•Підготував 2 рекламні ролики
•Організував департамент для управління угіддями Групи компаній
•Об'єднав 40.000 га у 5 господарствах з бюджетом Євро 15.000.000Добився заняття до 40% часток ринку України в категоріях продуктів соусів, консервації та бакалії
•Вивів на ринок 5 нових брендів (зайнявши в середньому 10-15% ринку у відповідних цінових та нішевих сегментах)
•Досяг заняття частки 15% свіжих грибів у продуктових РС України
•Розробив 7 бізнес-процесів та КПР до них для служби операційного та стратегічного маркетингу

Заступник Генерального директора з маркетингу та розвитку Холдингу

from 12.2006 to 04.2008 (1 year 4 months)
Корпорація «Укрінтерпродукт», за участю компанії Lauffer NV (виробництво fmcg food, retail,HoReCa, дистрибуція b2b), Донецьк (Харчова промисловість)

ЗНАЧНІ ДОСЯГНЕННЯ:
•Організував та впровадив основні бізнес-процеси у структурах продажу, маркетингу та стратегічного розвитку
•Зайняв 37% в сегменті хлібобулочних виробів на ринку Східної України
•Вивїв на ринок преміальну ТМ «Лучіано» і зайняв 22% у сегменті, відкрив 3 бутики - кафе шоколадно-кондитерських виробів
•Забезпечив зростання продажів у 4 бізнесах +14% до плану. ТМ «Славолія» в Донецькій та Луганській областях і досяг впізнаваності бренду 95/100%
•Зайняв 26% ринку в низькоціновому сегменті соусів та майонезів у Східній Україні та +3% по всій Україні
•Реорганізував департамент маркетингу та створив відділ PR
•Розробив з системою стратегічного та операційного маркетингового планування в Корпорації
•Утвердився на ринку, посівши 25% у сегменті продуктів швидкого приготування (перших та других страв)
•Вивів на ринок 2 нові категорії ПБП та суббренд «Мівіна Домашня», зайняв 41% ринку
•Завоював 14% в українському субсегменті ринку соєвих соусів (ТМ «Наварро»)
•Забезпечив маркетинговими діями +38% продажів до експорту продуктів швидкого приготування (перших та других страв) та снеків (ТМ «Bim Bim»)
•Організував національну РК з бюджетом в $Y млн

Директор департаменту маркетингу та розвитку Управляючого Центру компанії

from 12.2004 to 12.2006 (2 years)
Торгова група (ТОВ "МедТерм", ТОВ "МІРС") + роздрібна торгівля, Одеса (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

ЗНАЧНІ ДОСЯГНЕННЯ:
•Забезпечив маркетинговими діями + продаж 11% до плану по Україні концерну «Arcelic AS» (Туреччина) – ТМ «Beko» та «Blomberg»
•Брав діяльну участь та керував проектом M&A ТОВ «МедТерм» та мережі супермаркетів «Техноком» з маркетингових та стратегічних питань
•Забезпечив своїм керівництвом у front office збільшення продажів ТМ ROSENTHAL, WEDGWOOD, HAVILAND, WMF, WUSTHOF, SCHOTT, ZWIESEL 18 , ROBBE & BERKING + 19% до плану
•Досяг за рахунок особистих зусиль на переговорах та розробкою оригінальних POSM ТМ класу «преміум»: ROSENTHAL , BODUM, ROBBE & BERKING + 28% до сукупних бізнес-планів ($1,8.000.000.000 періоду)
•Оптимизував рекламний бюджет (-34%)
•Забезпечив приріст продажів у 70% товарних категорій +14% у роздрібній мережі (раніше склад. -16%)Добився уніфікації роздрібної мережі «Серверо» в одному форматі
•Достиг за рахунок особистих зусиль на переговорах + 27% продажів за рахунок нових каналів збуту
•Впровадив крос-продажі з винними бутіками. Досяг за рахунок розширених продажів +16% до сукупних планів продажів напрямів
•Скоротив витрати на 23% по просуванню нових ТГ асортиментної матриці

Education

Британський відкритий університет (OU)

Бізнес Школа, маркетинг та менеджмент, Лондон
Higher, from 2001 to 2004 (3 years)

Програма Школи Бізнесу (OUBS – АМВА, EQUIS, AACSB) складалася з 8 модулів.
Спеціалізація:ТОП - та криза-менеджмент; ефективне керівництво та просування продукції В2В/В2С; управління - дистрибуція, продажі, маркетинг, розвиток, логістика, організаційна структура, бізнес-процеси, бюджетування, фінансові потоки; виведення компаній, напрямів, торгових марок у лідери ринку.
Інші напрями:Результативність у продажах, системний підхід в управлінні продажами, технології просування, основні завдання менеджменту для керівників, криза-менеджмент у комплексі методів управління ризиками, формація лідера у бізнесі.

Additional education and certificates

більше 30 навчальних програм та курсів/Західна Європа

с 1996 по 2021 маркетинг, стратегічний та операційний менеджмент, управління проектами, інше, Європа

Knowledge and skills

  • Управління командою
  • Управління проектами
  • Брендінг
  • Фінансова грамотність
  • Управління проєктами
  • Стратегічний розвиток
  • Розробка стратегій та бізнес-планування
  • Управління товарними та марочними портфелями
  • Виведення нових продуктів
  • Управління комплексом маркетингу
  • Антикризисное управление
  • Активний продаж
  • Комунікабельність
  • Прямий продаж
  • FMCG-продаж
  • Продаж B2B

Language proficiencies

English — above average

Disability

2nd degree.
Iнвалід війни. Маю можливість вільного пересування Україною та поїздок у відрядження за кордон. Без обмежень у роботі!

Additional information

У мене 22+-річний підтверджений стаж роботи на різних управлінських посадах із керівництвом департаментами, відділами, відкриття нових напрямків бізнесу, формування портфелів компаній, управління повним комплексом оперативного та стратегічного маркетингу. Маю великий досвід успішного керівництва бізнес-проектами та формування проектних команд (понад 30 запущених проектів)
Мої вміння:
•вміння визначати чіткі цілі
•вміння визначати необхідні ресурси для їх досягнення
•швидкість мислення разом з блискавичною реакцією на загрози
•здатність працювати під великим тиском і в стресовій ситуації
•навички керувати настроями підлеглих
•здатності раціонально використовувати мінімальні ресурси можливостей
•методологічна та адміністративна підтримка функцій Департаменту розвитку
•розробка та реалізація планів, спрямованих на розвиток компанії
•оперативне управління діяльністю підприємства, контроль роботи підприємства
•організація та запуск нових проектів
•ведення переговорів з державними структурами, фінансовими організаціями та ін.
•розробка та контроль виконання оперативних планів виробництва відповідно до прийнятої стратегії
•оптимізація та контроль бізнес процесів у керуючій компанії та структурних одиницях з метою підвищення ефективності їх роботи
•діагностика всіх виробничих та комерційних процесів
•планування та забезпечення стратегічного розвитку компанії
•захист прав та інтересів підприємства, представницькі функції
•оцінка бізнес-процесів та розробка заходів з оптимізації
•контроль бюджетного процесу

ВАЖЛИВІ НАВИКИ
•Створення стратегії RND&NPD
•Формування та наповнення інноваційної труби на 5 років (категорії, продукти, процеси, технічні, технологічні, інноваційні рішення)
•Управління процесом збору та аналізу нових та інноваційних рішень щодо бізнесів Групи Компаній та інших галузей
•Управління процесами RND&NPD по Групі Компаній
•Формалізація процесів RND&NPD
•Формування щорічних календарних планів програм та проектів RND & NPD, забезпечення їх виконання та аналіз результатів
•Формування, впровадження та забезпечення форм та форматів роботи за напрямом
•Формування та управління цільовими показниками напряму
•Управління звітністю за напрямом, аналіз та розробка пропозицій на основі звітності
•Планування та організація роботи відділу, організація ефективної крос-функціональної взаємодії для реалізації RND&NPD процесів
•Впровадження культури RND&NPD, здійснення управлінням та розвитком персоналу за процесами RND&NPD
•Управління бюджетом напряму
•Координація робіт із підрядниками у напрямкуонтроль бюджетного процесу

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: