- File
Тетяна
Адміністративний менеджер
Contact information
The job seeker has entered a phone number and email.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/11063381/
Uploaded file
This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.
21/11/1988
Луцьк
Tel: [
E-mail: [
ЦІЛЬ КАР’ЄРИ: розширювати свій кругозір і розвивати кар’єру у престижній компанії, де я можу використати свою освіту у міжнародній торгівлі
ПРОФЕСІЙНИЙ ДОСВІД
Менеджер
із адміністративно-господарської діяльності Вересень 2018— Січень 2024
ГК «Континіум» (“WOG”, м. Луцьк)
Основні обов’язки:
-- облік товарів
-- внесення в базу даних 1С УПП первинних бухгалтерських документів
-- підготовка заявок на оплату закупівлі товарно-матеріальних цінностей
-- проведення актів по переміщенню та списанню товарно-матеріальних цінностей та наданих послуг
-- контроль за дотриманням порядку оформлення та подання до обліку первинних документів.
-- організація замовлення необхідних товарів та послуг, в яких є потреба в господарській діяльності
-- розробка довідкових матеріалів та інших документів, що стосуються господарської та адміністративної діяльності
-- участь у забезпеченні діяльності підприємства внутрішнім адміністративним та господарським координуванням
Спеціаліст із методів розширення ринків збуту Липень 2015—вересень 2016
(відділ обладнання із нержавіючої сталі)
СП ТОВ «Модерн-Експо», м. Луцьк
Основні обов’язки:
-- підготовка комерційних пропозицій
-- підтримка довготривалого співробітництва з клієнтами, командою продажу та постачальниками
-- планування та організація активностей з продажу
-- аналіз ринку з метою визначити нові бізнес-можливості
-- оцінка попиту ринку, щоб задовольнити потреби та очікування споживачів
-- забезпечення послуг після продажу товарів
-- участь в міжнародних конференціях та виставках
Координатор відділу продажу Квітень 2013 –Червень 2014
ТОВ з ІІ «Кімберлі-Кларк Україна», м. Київ
Основні обов’язки:
-- підтримка керівника відділу продажів: порядок денний, відрядження та управління витратами;
-- співпраця з маркетинговими агентствами;
-- загальне адміністрування: підготовка презентацій, консолідація звітів та різних запитів
-- створення нових постачальників у системі SAP;
-- контроль та розвиток процесу обліку POSM;
-- визначення потреб клієнтів;
-- управління зовнішнім документообігом;
-- організація і прийняття участі в тренінгах та семінарах
Асистент відділу продажу Вересень 2010-Квітень 2013
ТОВ з ІІ «Кімберлі-Кларк Україна», м. Київ
Основні обов’язки:
-- підготовка звітів для виконавчого директора;
-- співпраця зі школами англійської мови у всіх регіонах України;
-- підготовка різноманітних угод;
-- контроль над процесом оплати;
-- координування документообігу у відділі продажу та маркетингу;
-- управління процесом організації зустрічей з іноземними партнерами;
-- член культурного комітету
Інтерн Січень-Червень 2010
Волинська обласна державна адміністрація (відділ міжнародного співробітництва та європейської інтеграції)
Основні обов’язки: переклад офіційних документів та листів; приймала участь в організації зустрічей по співробітництву «Україна-Польща», підготовка матеріалів з питань «Європейський Союз та Україна. Співробітництво в сфері освіти»
ОСВІТА
Магістр – Міжнародна торгівля 2009-2010
Київський національний економічний університет ім. Вадима Гетьмана
Луцький навчально-виховний комплекс «ЗОШ №26-ліцей» 1995-2005
Закінчила з відзнакою
КОМП’ЮТЕРНІ НАВИКИ:
MS Office Suite, SAP, M.E.Doc, 1С, Adobe Indesign
ЗНАННЯ МОВ:
Українська мова
Англійська мова (B2-C1)
Німецька мова (A2)
ОСОБИСТІ ЯКОСТІ:
Комунікабельна, креативна, цілеспрямована, стресостійка
Similar candidates
-
Адміністратор
30000 UAH, Kyiv -
Адміністратор
Kyiv -
Адміністратор
Lutsk -
Адміністратор
Kyiv -
Адміністратор салону краси
Kyiv -
Content manager, івент-менеджер
Kyiv, Remote