Ukraine's #1 job site
- File
Personal information hidden
This job seeker has chosen to hide his personal information and contact info. You can contact him using this page: https://www.work.ua/resumes/11103699/
Проджект-менеджер
- Considering positions:
- Проджект-менеджер, Помічник керівника, Менеджер проєктів, Операційний менеджер
- City:
- Odesa
Contact information
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
Uploaded file
Quick view
version
This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.
Анастасія Унгурян
[open contact info ](look above in the "contact info" section) [open contact info ](look above in the "contact info" section)
Навички
Hard skills
Вільне володіння українською та англійською мовами
Робота з Microsoft Office, Figma та CRM системами
Координація командної роботи
Організація робочого процесу
Базовий фінансовий облік
Аналітика та обробка даних
Розуміння життєвого циклу розробки ПЗ (SDLC)
Знання принципів Agile, Scrum, Kanban
Soft skills
Комунікабельність
Організованість і уважність до деталей
Аналітичне мислення
Стресостійкість і адаптивність
Вміння швидко навчатися
Освіта
Диплом бакалавра, Одеса, Україна 2016р. - 2020р.
Одеський Національний Економічний Університет
"Управління персоналом та економіка праці"
Диплом магістра з відзнакою, Одеса, Україна 2020р. - 2021р.
Одеський Національний Економічний Університет
"Управління персоналом сучасної організації"
Досвід роботи
Спеціаліст з підтримки клієнтів Приватна компанія (B2C сектор) 06/2021р. - 02/2022р.
Вчасна та точна відповідь на запити клієнтів по телефону, електронною поштою
чи в чаті
Визначення потреб клієнтів і допомога клієнтам у використанні певних функцій
додатку
Оновлення внутрішніх баз даних
Допомога в навчанні молодших представників служби підтримки клієнтів
Операційний менеджер Приватна компанія (B2C сектор) 08/2021р. - 02/2022р.
Організація та координація роботи кол-центру з командою до 30 осіб
(менеджери з продажу, підтримка)
Аналіз щоденних звітів і оптимізація внутрішніх процесів для підвищення
ефективності роботи відділу
Навчання нових співробітників, адаптація та проведення внутрішніх тренінгів
Робота з CRM-системами, щоденне ведення операційної аналітики
Забезпечення стабільної роботи офісу та вирішення адміністративних питань
Аккаунт менеджер Приватна компанія (B2B сектор) 08/2023р. - 12/2023р.
Пошук нових партнерів для співробітництва
Підтримка довгострокових відносин з існуючими клієнтами
Проведення та участь у брифінгах щодо якості виконання роботи
Аналіз конкурентів та пошук нових напрямків розвитку
Управляюча філіалом клінінгової компанії ТОВ “Uberem” 05/2024р. - 07/2024р.
Проведення співбесід, онбординг та адаптація персоналу
Організація роботи філіалу
Комунікація з іншими філіалами для забезпечення ефективної роботи
Вирішення конфліктних ситуацій з клієнтами та всередині компанії
Контроль за дотриманням порядку на складі та наявності необхідного інвентарю
Операційний менеджер ФОП “Буков П. М” 10/2024р. - 04/2025р.
Координація роботи між дизайнерами, виробничим відділом і менеджерами з
продажу
Розподіл завдань між виробничими працівниками, дизайнерами та менеджерами
з продажу
Вирішення внутрішніх організаційних питань
Розрахунок необхідної кількості матеріалів з урахуванням виробничих планів та
тривалості доставки
Виявлення можливостей оптимізації витрат у виробничих процесах
Аналіз продуктивності працівників для підвищення ефективності роботи
Оптимізація внутрішніх робочих процесів для підвищення продуктивності
Використання CRM для відстеження замовлень та забезпечення злагодженої
роботи команди
[
Навички
Hard skills
Вільне володіння українською та англійською мовами
Робота з Microsoft Office, Figma та CRM системами
Координація командної роботи
Організація робочого процесу
Базовий фінансовий облік
Аналітика та обробка даних
Розуміння життєвого циклу розробки ПЗ (SDLC)
Знання принципів Agile, Scrum, Kanban
Soft skills
Комунікабельність
Організованість і уважність до деталей
Аналітичне мислення
Стресостійкість і адаптивність
Вміння швидко навчатися
Освіта
Диплом бакалавра, Одеса, Україна 2016р. - 2020р.
Одеський Національний Економічний Університет
"Управління персоналом та економіка праці"
Диплом магістра з відзнакою, Одеса, Україна 2020р. - 2021р.
Одеський Національний Економічний Університет
"Управління персоналом сучасної організації"
Досвід роботи
Спеціаліст з підтримки клієнтів Приватна компанія (B2C сектор) 06/2021р. - 02/2022р.
Вчасна та точна відповідь на запити клієнтів по телефону, електронною поштою
чи в чаті
Визначення потреб клієнтів і допомога клієнтам у використанні певних функцій
додатку
Оновлення внутрішніх баз даних
Допомога в навчанні молодших представників служби підтримки клієнтів
Операційний менеджер Приватна компанія (B2C сектор) 08/2021р. - 02/2022р.
Організація та координація роботи кол-центру з командою до 30 осіб
(менеджери з продажу, підтримка)
Аналіз щоденних звітів і оптимізація внутрішніх процесів для підвищення
ефективності роботи відділу
Навчання нових співробітників, адаптація та проведення внутрішніх тренінгів
Робота з CRM-системами, щоденне ведення операційної аналітики
Забезпечення стабільної роботи офісу та вирішення адміністративних питань
Аккаунт менеджер Приватна компанія (B2B сектор) 08/2023р. - 12/2023р.
Пошук нових партнерів для співробітництва
Підтримка довгострокових відносин з існуючими клієнтами
Проведення та участь у брифінгах щодо якості виконання роботи
Аналіз конкурентів та пошук нових напрямків розвитку
Управляюча філіалом клінінгової компанії ТОВ “Uberem” 05/2024р. - 07/2024р.
Проведення співбесід, онбординг та адаптація персоналу
Організація роботи філіалу
Комунікація з іншими філіалами для забезпечення ефективної роботи
Вирішення конфліктних ситуацій з клієнтами та всередині компанії
Контроль за дотриманням порядку на складі та наявності необхідного інвентарю
Операційний менеджер ФОП “Буков П. М” 10/2024р. - 04/2025р.
Координація роботи між дизайнерами, виробничим відділом і менеджерами з
продажу
Розподіл завдань між виробничими працівниками, дизайнерами та менеджерами
з продажу
Вирішення внутрішніх організаційних питань
Розрахунок необхідної кількості матеріалів з урахуванням виробничих планів та
тривалості доставки
Виявлення можливостей оптимізації витрат у виробничих процесах
Аналіз продуктивності працівників для підвищення ефективності роботи
Оптимізація внутрішніх робочих процесів для підвищення продуктивності
Використання CRM для відстеження замовлень та забезпечення злагодженої
роботи команди
Similar candidates
-
Project manager
Odesa -
Координатор, керівник проєктів, адміністратор
Odesa -
Project manager, бізнес-аналітик, керуючий, адміністратор, директор виробництва
120000 UAH, Odesa -
Project manager
Odesa -
Менеджер проєктів
Odesa