Resume from October 1, 2023 PRO

Олексій

Комерційний директор, керівник управління, підрозділу, відділу, 30 000 UAH

Employment:
Full-time, part-time.
Age:
47 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email and address.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Комерційний директор

from 02.2008 to 12.2021 (13 years 10 months)
ООО "Фонд Подол-Инвест", Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

• Організація роботи та життєдіяльності підприємства;
• Керівництво та контроль адміністративно-господарської діяльністю підприємства;
• Керівництво колективом підприємства, делегування та розподл/перерозподіл повноважень працівників підприємства;
• ведення переговорів з іноземними постачальниками/партнерами, налагодження контактів, збільшення ліміту товару для ввезення на територію України;
• Планування замовлень та обсягів продажу;
• Робота з державними установами та організаціями;
• Робота з тендерами;
• Пошук та організація нових проектів;
• Укладання договорів;
• Керування продажами;
• Робота з VIP клієнтами;
• Навчання та розвиток персоналу;
• Забезпеченя комерційних показників;
• Забезпечення правового захисту прав на об'єкти інтелектуальної власності підприємства;
• Розробка СОПів, посадових інструкцій та іншої необхідної документації для життєдіяльності підприємства;
• З метою створення рекомендацій для засновників компанії щодо узгодження бізнес діяльності з вимогами законодавства та подальшого розвитку підприємства, вивчаю та аналізую законодавчі та підзаконні акти, що регламентують сферу діяльності компанії.

Комерційний директор

from 06.2007 to 02.2008 (8 months)
ТОВ "Фотіна", Київ (ексклюзивний представник в Україні професійної італійської косметики для волосся)

• Організація роботи підприємства з нуля;
• Керівництво та контроль адміністративно-господарської діяльністю підприємства;
• Моніторинг ринку професійної косметики для волосся, визначення сегмента;
• Моніторинг ринку нерухомості та пошук об'єктів нерухомості для оренди офісу, салону-краси;
• Розробка структури підприємства. Підбір персоналу;
• Навчання співробітників компанії;
• Планування замовлень;
• Управління продажами;
• Ведення переговорів та ділового листування з іноземними виробниками та представниками;
• Планування та моніторинг плану продажу груп товарів, лімітів та наданих знижок;
• Здійснення моніторингу цін, причин їх коливань та бізнес активності конкурентів;
• Організація дилерської мережі.

Головний мернеджер відділу продаж (комерційний директор)

from 07.2001 to 06.2007 (5 years 11 months)
ДП «Будсервіс-1», Київ (оптова реалізація товарів медичного призначення)

• Планування замовлень та обсягів продажу;
• Ведення щоденного обліку руху товарів;
• Узагальнення результатів інвентаризації товарів, показників реалізації продукції та підготовка аналітичних звітів для керівництва;
• Робота з митницею, митне очищення вантажів;
• Дослідження та аналіз обсягів продажів, нових сегментів ринку та діяльності конкурентів з метою підготовки рекомендацій для керівництва підприємства спрямованих на збільшення обсягів продажів, покращення культури роботи з клієнтами та «захоплення» нових ринків збуту товарів;

Головний спеціаліст Управління авторських та суміжних прав

from 01.2001 to 08.2001 (7 months)
Державний департамент інтелектуальної власності Міністерства освіти і науки України, Київ (Державні організації)

• Розробка законодавчої бази у сфері інтелектуальної власності;
• Активна участь у програмах щодо консультацій та роз'яснення законодавства у сфері інтелектуальної власності;
• Адміністрація та моніторинг регіональних програм, спрямованих на покращення фінансово-економічних умов та подолання соціальних проблем, що утримують розвиток захисту прав на об'єкти інтелектуальної власності;
• Аналіз законодавчих та інших нормативних актів, що регулюють діяльність сфери;
• Надання рекомендацій щодо покращення нормативних документів Адміністрації Президента України; Кабінету Міністрів України, Міністерству освіти і науки України, МВС та іншим органам виконавчої влади.
• Участь у семінарах та конференціях, консультування проектів.

Education

Українська Академія державного управління при Президентові України

Магістр державного управління. Диплом з відзнакою., Київ
Higher, from 1999 to 2001 (1 year 5 months)

Київський державний торговельно-економічний університет. Вища освіта за спеціальністю „Маркетинг” та здобув кваліфікацію економіста з маркетингу.

„Маркетинг” кваліфікація: економіст з маркетингу., Київ
Higher, from 1994 to 1999 (4 years 9 months)

Київський геологорозвідувальний технікум

Спеціальне відділення перепідготовки кадрів, спеціальність „Бухгалтерський облік і діловодство”, кваліфікація бухгалтер-референт., Київ
Specialized secondary, from 1993 to 1994 (9 months)

Київський індустріальний технікум

Спеціальність „Експлуатація та ремонт обладнання підприємств будівельних матеріалів”, кваліфікація технік-механік., Київ
Specialized secondary, from 1992 to 1996 (3 years 9 months)

Additional education and certificates

SABIT (Спеціальна Американська Програма Ділових Стажувань). Тема стажування «ПРАВА НА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНУ ВЛАСНІСТЬ ДЛЯ ЄВРАЗІЇ»

1 місяць

Knowledge and skills

MS Office Користувач ПК Користувач Internet Windows Email Поштовий клієнт

Language proficiencies

  • Russian — fluent
  • Ukrainian — fluent
  • English — beginner

Additional information

•Вміння керувати колективом;
•Проведення переговорів на різних рівнях, зокрема, з керівництвом великих комерційних та державних підприємств;
•Знання законодавства у галузі малого та середнього бізнесу;
•Розробка внутрішніх документів компанії: посадові інструкції, правила роботи з клієнтами, трудові та колективні договори тощо;
•Робота з державними установами та організаціями (листування, отримання ліцензій та дозволів, участь у тендерах, реєстрація ТМ, проходження перевірок тощо);
•Планування замовлень та обсягів продажу;
•Ціноутворення;
•Володіння комп'ютером на рівні кваліфікованого користувача (MS Windows, MS Office, Internet, 1С, поштові програми, інше)
•Відповідальний, організований, ініціативний та дисциплінований;
•Вміння працювати як у команді, так і самостійно;
•Навички управління ресурсами (матеріальними, фінансовими, людськими, часом);
•орієнтація на максимальне задоволення потреб керівництва, працівників, клієнтів;
•• Посвідчення водія (категорія В, С) – стаж 25 років (маю власний автомобіль).

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: