Resume from November 18, 2016

Наталія

Менеджер з постачання (ЗЕД), міжнародних проектів, 16 000 UAH

Employment:
Full-time.
Age:
38 years
City:
Lviv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Менеджер міжнародних проектів

from 02.2014 to now (10 years 4 months)
Meest Group (група "Росан") (Транспорт, логістика)

-координація і ведення ключових проектів (ведення протоколів, контроль за їх виконанням на усіх рівнях);
-робота з інформаційними ресурсами;
-участь в переговорах з закордонними партнерами;
-організація зустрічей, нарад, переговорів, ділових поїздок та інших заходів;
-ведення електронної кореспонденції;
-переклад документів, інструкцій (англійська, польська мови);
-переклад листування з іноземними партнерами;
-взаємодія з партнерами компанії (в т.ч. іноземними);
-здійснення необхідної інформаційно-пошукоковї роботи
-проектний менеджмент, координація проектів, подання концепцій нових проектів, співпраця з зовнішніми клієнтами, впровадження проектів відповідно до річного плану, здійснення поточного моніторингу виконання проектів, узгодження планів реалізації проектів, відповідальність за вчасну підготовку звітів, керівництво роботою місцевих координаторів проектів, безпосередня участь у тестуванні нових проектів, відповідальність за процес моніторингу та оцінки проектів, налагодження та підтримка партнерських стосунків.
-робота з CRM-системою

Менеджер з постачання, аналітик

from 08.2012 to 12.2013 (1 year 4 months)
ТзОВ "ТД "Галпап плюс" (моторні мастила) (Торгівля/Дистрибуція)

-Забезпечення безперебійної роботи компанії в напрямку дотримання оптимального запасу та асортименту на складах
-Формування замовлень (понад 10 напрямків)
-Закупка та супроводження доставки товару (понад 1000 найменувань по кожному напрямку)
-Ведення супровідної документації (рахунки, накладні, акти, митні документи, ТТН)
-Планування поставок на наступні переіоди (до 1 року)
-Звітність перед постачальниками про виконання планів закупок
-Глибокий аналіз продажів, тенденцій, закупівель, аналіз ринку
-Робота з ціноутворенням
-Прогнозування закупівель на наступні періоди
-Розробка акцій по визначеному сегменту товару
-Співпраця з вітчизняними та зарубіжними партнерами
-Пошук нових зарубіжних постачальників
-Робота з рекламаціями
-Співпраця з відділом маркетингу (підготовка квартальних звітів по виконанню плану ТОP SKU)
-Порівняльні аналізи на вимогу керівництва
-Звірка товару на складах, складська логістика, щомісячний переоблік товару
-Робота з транспортними, експедиційними та кур”єрськими службами
-Знайома з роботою митного брокера/декларанта.
Досягнення: Приведення складських запасів до оптимального рівня, забезпечення постійної наявності асортименту та безперебійної роботи компанії.

Провідний фахівець

from 02.2008 to 08.2012 (4 years 6 months)
ПАТ "Банк Кредит Дніпро" (Фінанси, банки, страхування)

-Обслуговування поточних клієнтів,
-Залучення фізичних та юридичних осіб, комерційних та бюджетних організацій на всі -види банківських послуг,
-Ведення переговорів,
-Підписання договорів з новими клієнтами,
-Підготовка та розробка письмових пропозицій щодо банківських послуг,
-Аналіз ринку аналогічних послуг,
-Порівняння послуг та якості обслуговування банків-конкурентів,
-Детальне вивчення потреб клієнта,
-Створення та просування нових банківських продуктів,
-Ведення звітності по показниках за період,
-Відповідальність за їх виконання,
-Стажування працівників,
-Організація та координація роботи відділу.

Провідний фахівець

from 09.2005 to 02.2008 (2 years 5 months)
ПАТ "Приват Банк" (Фінанси, банки, страхування)

Секретар заступника директора (2005-2006). Діловодство.
Провідний фахівець відділу обслуговування корпоративних клієнтів (2006-2008)
-Обслуговування поточних клієнтів,
-Залучення юридичних осіб, комерційних та бюджентних організацій,
-Ведення переговорів,
-Підписання договорів з новими клієнтами,
-Підготовка та розробка письмових пропозицій щодо банківських послуг,
-Аналіз ринку аналогічних послуг,
-Ведення звітності по показниках за період,
-Відповідальність за їх виконання,
-Стажування працівників,
-Організація та координація роботи відділу.

Education

ЛНУ ім. Івана Франка

Міжнародних відносин, міжнародні економічні відносини, Львів
Higher, from 2002 to 2007 (4 years 9 months)

Знання 5 іноземних мов: англійська, іспанська, польська, болгарська, російська.

Additional education and certificates

Міжнародні навчальні практики

2003 (1 міс.), 2004 (1 міс.), 2005 (1 міс.)

Knowledge and skills

MS Office Користувач Internet 1С:Бухгалтерія QD Professional Бухгалтерський облік Продаж Логістика Банківські програми Управлінські навики

Language proficiencies

  • English — average
  • Spanish — average
  • Polish — advanced
  • Bulgarian — average
  • Russian — fluent

Additional information

Комунікабельна, наполеглива, дипломатична, вимоглива до себе та інших, виконавча та обовязкова, відповідальна, компромісна, неконфліктна, прискіплива та уважна до деталей, вмію та люблю вчитися новому, гарно планую та організовую свій час, швидко приймаю рішення, легко знаходжу спільну мову з людьми, дружелюбна, оптиміст, позитивно налаштована до людей, креативна, ініціативна, вмію працювати в команді, люблю викладатись на всі 100, володію управлінськими навичками, стресостійка.
Одружена, донька 4 роки.
Наявність посвідчення водія категорії В.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: