Resume from April 25, 2024 PRO

Тетяна

Account manager, 35 000 UAH

Employment:
Full-time.
Age:
37 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Спеціаліст відділу закупок

from 07.2021 to 11.2021 (4 months)
Айстор, Киев (Роздрібна торгівля)

Робота з програмою HansaWorld.
Організація ефективної взаємодії між відділом продажів, відділом закупівель та постачальником.
Оформлення документації (надходження/акт, переміщення товару між складами під час моменту продажу)
Контроль складського асортименту.
Складання замовлень відділом продажу та відстеження їх виконання.
Контроль руху та термінів відвантаження товару між магазинами.
Організація роботи кур'єрів.
Контроль відправок замовлень товарів Новою Поштою.

Фрiлансер

from 03.2019 to 05.2021 (2 years 2 months)
Сфера фрілансу, Киев (IT)

Проведення перемовин з потенційними клієнтами
Підготовка пропозиції розробки сайту, просування соц.мереж.
Підготовка завдання та контроль виконання проекту.
Фіксування та звітність виконаних робіт розробниками.
Контроль оплати проведених робіт.

Фінансовий координатор проектів (аутсорсинг персоналу)

from 07.2018 to 02.2019 (7 months)
ТОВ "Fillin", Київ (Пошук персоналу, HR)

Проведення звірки та виставлення рахунків за виконання робіт замовникам.
Дотримання заздалегідь затвердженого бюджету, контроль виникнення переліміту за видатками, ініціація необхідних погоджень для оперативного прийняття рішень.
Отримання табеля робочого часу від замовника безпосередньо з використанням 1С(8.0).
Взаємодія з замовником з приводу фінансових питань, забезпечення документообігу відповідно до внутрішньокорпоратвних правил і процедур (акти/рахунки).
Розрахунок заробітної плати за допомогою 1С: крос-звірка табеля, виплата ЗП персоналу, який задіяний на проектах, вирішення проблемних питань, що виникають в процесі зарахувань.
Робота з дебіторською заборгованістю і контроль погашення, комунікація з замовником для своєчасного виконання зобов'язань.
Ведення фінансового календаря по замовникам з відстрочкою платежів, чіткий контроль погашення.
Моніторинг рентабельності проектів в розрізі Замовників, зіставлення витрат по проектам, ведення аналітичних таблиць в динаміці протягом року.

Керівник event-відділу

from 11.2014 to 06.2018 (3 years 7 months)
«Рекламного агентства EPIGRAPH», Киев (Готельно-ресторанний бізнес)

Робота з базою клієнтів;
Планування маркетингового бюджету, контроль за виконанням, оптимізація;
Запуск і ведення проектів;
Організація і проведення рекламних компаній клієнтів;
Розподіл зон відповідальності між працівниками.
Створення та ведення інформаційної бази;
Організація участі у тематичних заходах;
Інформаційна підтримка клієнта;
Проведення ділових зустрічей та переговорів;
Контроль виконання поставлених завдань відділу, досягнення закріплених показників, ведення звітності, презентації;
Підготовка щомісячних розгорнутих звітів для клієнтів;
Моніторинг мережі і преси;
Організація та проведення тематичних заходів;
Контроль виконання проектів під ключ;
Розгорнута звітність перед керівництвом.

Account manager

from 04.2007 to 09.2014 (7 years 5 months)
ТОВ"Декосан", Киев (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Особові обов'язки:
Робота з дилерською мережею клієнтів компанії
Робота з бухгалтерською програмою 1С;
Оформлення бухгалтерської документації (рахунки-фактури, накладні, які необхідні для відвантаження товару, договори);
Організація та контроль роботи з фірмами-партнерами ТОВ "Декосан";
Підготовка та здача щомісячних звітів керівництву;
Контроль дебіторської заборгованості фірм-партнерів ТОВ "Декосан";
Аналітика фінансових звітів;
Проведення ділових семінарів;
Організація персоналу на виробництві;
Планування власного робочого часу;
Формування процесу роботи відділу продажу готових виробів;
Проведення контролю якості товару під час його виробництва;
Проведення ділових переговорів, індивідуальний підхід роботи для кожного з партнерів (клієнтів);

Менеджер з продажу

from 05.2006 to 04.2007 (11 months)
ТОВ «Затишна оселя», Киев (Роздрібна торгівля)

Особові обов'язки:
Робота з бухгалтерською програмою 1С;
Оформлення документації купівлі/продажу;
Організація та контроль взаєморозрахунків з клієнтами;
Ведення ділових переговорів з фірмами-партнерами;
Підготовка та здача щомісячних звітів керівництву;
Аналітика маркетингового ринку;
Планування щомісячних замовлень товару, для постачальників;
Формування дилерської системи;
Ведення контролю, щодо замовлень товару в будівельні гіпермаркети (мережі «Епіцентр» і «Нова лінія»).

Education

Університет економіки та права «КРОК», м. Київ, Україна. (Київ)

Менеджмент. Менеджер зовнішньоекономічної діяльності., м. Київ
Higher, from 2001 to 2006 (5 years)

Закiнчила магicтратуру. Отримала червоний диплом бакалавра та магicтра.

Knowledge and skills

MS Word Користувач Internet MS Office Користувач ПК MS Outlook WordPress Joomla!

Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • Russian — fluent
  • English — beginner

Additional information

Експерт з великим практичним досвідом успішних взаємовідносин з клієнтами та партнерами.
Відмінні комунікативні навички.
Наявність управлінських навичок, що підтверджено успішним розвитком кар'єри Account manager.
Успішний досвід ведення зустрічей, ділових переговорів та івентів.
Великий та успішний досвід роботи в режимі мультизадачності.
Вміння дотримуватись дедлайнів.


Особисті якості
Комунікативність;
Організаційні здібності;
Націленість в роботі на результат;
Обов'язковість;
Організованість;
Працьовитість;
Пунктуальність;
Порядність;
Відповідальність;
Здібності до керівничих посад.
Наполегливість;
Здібності до швидкого навчання;
Присутня зацікавленість до пізнання нового та удосконалення своїх професійних якостей;
Без шкідливих звичок.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: