• File

Маргарита

Психолог, коуч, провідник

Age:
32 years
City of residence:
Kyiv
Ready to work:
Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

The file contains 2 more pages.

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

РЕЗЮМЕ

Мельник Маргарита Андріївна

Телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section) (telegram, viber, what’s app)
e-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Д.н. 22.09.1992р.
Освіта: - з 2009 по 2014р. навчалась в Національному авіаційному
університеті. Отримала повну вищу освіту за спеціальністю
«Психологія» та здобула кваліфікацію наукового співробітника
(психологія), психолога.

Додаткове навчання:
Центр психологічної допомоги CONFIDENCE від unisef
Тіло.Стабілізація.Ресурс
Підтримка людей які пережили травмівні події
Навчальні програми Тати Феодоріді (психолог, психотерапевт)
Кохає не кохає ( вихід з трикутника Карпмана)
Блаженство ( звільнення від сорому)
Космічні тіла (робота з тілом та психосоматика)
Велика сила (робота з внітрішньою дитиною та здорове виховання дітей)
Щорічні терапевтичні програми, та супер візії
Міжнародна школа психології WOMEN’S COMPASS SCHOOL
Інструменти психолога
Метафорично асоціативні карти
Український психологічний центр PSYCHOLOGY CENTER
Символдрама

Психологічні тренінги по направденню психотерапетничного та
трансактного аналізу, розбір Его станів, вихід з трикутника Карпмана.(32
практичних години)
Практичний марафон «Я вільний» - робота з моделями поведінки
Співзалежністю та Контрзалежністю та пропрацювання емоцій (Гнів,
Тривога, Сором, Відчуття провини). (28 практичних годин)
Підвищення кваліфікації в «Київському політехнічному інституті
ім.І.Сікорського» за програмою Управління Маркетингом. Серія ПК
номер 02070921/004309-18
Zoom зустрічі та розбори з підприємецею року серед 70 країн, головою у
журі Оскар за бізнес #StevieAward, Forbes 30/30, ТОП10 жінок IT у світі,
Олею Осокіною.
Після її навчань:
• Створюю екосистеми
• Розкриваю потенціал, через біологічний та емоційний інтелект , показую
рівень багатовалентного мислення.
• Будую стратегії досягнення вашої точки Б, виходячи з ваших
можливостей і інтересів.
(Внутрішні тренінги фітнес центру «5 елемент»):
1. Стандарти і робота фітнес - клубу .
2. Типологія клієнтів і їх потреби . Навички спілкування з різними типами
людей .
3. Конфліктні ситуації . Правильне реагування та вирішення на запит
клієнта (по типології клієнтів ) .
4. Етикет ділової телефонної розмови . Навички ведення переговорів в
телефонному режимі .

Досвід роботи:
З 2016 – зараз основний вид діяльності – психологічне консультування:
Основні запити, з якими я працюю:
- Побудова відносин та вибудовування контакту;
- робота з дитячо-батьківськими травмами
сценарії, установки, переконання, неефективні стратегії;
- Самоцінність, любов до себе, турбота про себе;
- почуття провини, страху, гніву, роздратування, образи, сорому, синдром
самозванця;
- Напрацювання ресурсного стану.
05.2020 – 06.2022 – Операційний закупник ЦО Нестле Україна Процес
роботи включає:

• Робота з первинною документацією (перевірка, підписання, контроль за
створенням GR в системі SAP, передача готового пакету документів в
бухгалтерію)
• Комунікація з постачальниками-партнерами.
• Створення інструкцій та скриптів для покращення робочого процесу, та
для кращого розуміння процесів роботи ОЗ іншими відділами.
• Ведення та контроль KPI показників по GR no IR та PO before&after
invoice.
• Навчання стажерів на позиції ОЗ.
• Вирішення проблемних моментів з проведенням документів на оплату.
03.2018 – 01.01.2021 – Ambassador програмних свічок Magic Candle.
08.2017-02.2018 – офіс-менеджер в холдингу ENSO.

Функціонал:

-Зустріч гостей та працівників компанії;

-Виконання розпоряджень керівництва;
Забезпечення життєдіяльності офісу (підготовка переговорних приміщень,
контроль роботи клінінгової служби, закупка канц.товарів, та смаколиків
необхідних колегам під час coffee-break);

-Розробка та ведення бюджету необхідного для безперебійної роботи офісу;

-Написання інструкцій по навчанню та контролю роботи підлеглого персоналу.

-Вирішення форс-мажорних ситуацій, а також допомога при організації
корпоративних заходів.

01.2017-07.2017– методист-маркетолог в дитячому IT клубі
«ІНФОРМАТІКУМ».

Мої робочі моменти:

- Робота з базою даних;
- Прийом/розподіл дзвінків та кореспонденції;

- Ведення бухгалтерії (прийом оплат);

- Моніторинг ринку та основних конкурентів;

- Ведення соц. мереж компанії та реклама послуг компанії в інтернеті;
- пошук і залучення нових/альтернативних каналів комунікації;

- контроль роботи підрядчиків;

- контроль роботи промоутерів, та т.і.

02.2016-01.2017 – спортивний клуб “ENERGYM” , старший адміністратор
центральної рецепції. Підбір, навчання, координування та контроль за
роботою персоналу, стежила за дотриманням стандартів спілкування та надання
послуг, слідкувала за недопущенням конфліктних ситуацій. Складала графік
роботи та контролювала його дотримання. Розробляла скриптиінструкції для
навчання підлеглого персоналу. Також виконувала обов’язки сервіс-менеджера
за його відсутності.

05. 2015 – 02.2016р. – фітнес центр «5 елемент», адміністратор центральної
рецепції:
- зустріч і супровід клієнтів;
- оперативне управління потоками клієнтів;
- спілкування (особисте, телефонне) та оформлення гостьових візитів; -
оперативне реагування на побажання, прохання, зауваження клієнтів,
систематичний збір і передача інформації керівництву, іншим підрозділам
клубу;
- продаж абонементів в тренажерний зал, басейн, на групові та бойові
програми, оплата замовлень;
- оперативне позитивне вирішення конфліктних ситуацій;
- забезпечення захисту конфіденційної інформації;
- безпосередня участь в підготовці і проведенні заходів клубу.

09. 2014 – 08.2015 – Приватний дитячий навчальний заклад №30 «Матусина
школа», вихователь-методист:
- створення навчального плану;
- підготовка методичного матеріалу для навчання дітей різних вікових груп;
- проведення занять з урахуванням диференційованого підходу; - консультація
батьків з питань розвитку та навчання дітей;
- забезпечення безпеки дітей.

01.2014 –09.2014р. - Центр інтелектуального та творчого розвитку особистості
«Райдуга», адміністратор, менеджер з підбору персоналу:
- Розробка та координація процесу розповсюдження рекламних матеріалів
(розклейки, флаєри, візитки);
- Зустріч гостей;
- Прийом/розподіл дзвінків та кореспонденції;
- Забезпечення життєдіяльності центру (замовлення продуктів харчування, води,
канцелярії);
- Підбір та адаптація нових співробітників;

11.2011 – 01.2013 «OS Direct» (консалтингова фірма), особистий помічник
менеджера:
- виконання розпоряджень і наказів керівника;
-організація та допомога в проведенні різних заходів;
- оформлення платіжних доручень;
- робота з клієнтською базою («холодні дзвінки») та документацією.
Професійні навички та знання:
- досвідчений користувач: Аскод, SAP, MS Office (Word, Exсel, Power Point,
Teams), навички роботи з Internet (MS Explorer, Mozilla Firefox, Opera, Google
Chrome) і E-mail (Outlook Express, Офіс 365, Gmail);
- володіння оргтехнікою: (факс, модем, сканер, копіювальне обладнання).
Особисті якості та компетенції:
Спокійна, весела, емпатична, організована, системна, вмію аналізувати та
логічно мислити, працювала в режимах багатозадачності, вмію викладати та
дохідливо пояснювати, знаходити підхід до різних людей. Гарно мотивую
команду та правильно даю ТЗ. Шкідливих звичок не маю. Маю багато цікавих
проектів, та йду до їх реалізації.
Додаткові відомості:
Сімейне положення: одружена
Група інвалідності: 3тя робоча.
Мови: вільно володію українською та російською мовами, англійська -
середній рівень.
29.07.2024 р.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: