Resume from March 28, 2017

Оксана

Офіс-адміністратор, інспектор з кадрів, менеджер по підбору персоналу

Employment:
Full-time.
Age:
34 years
City of residence:
Lutsk
Ready to work:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Провідний фахівець з питань зайнятості

from 07.2013 to now (10 years 10 months)
Луцький міський центр зайнятості, Луцк (Соціальна)

Менеджер з постачання

from 03.2013 to 07.2013 (4 months)
ПП "Пелікан", Луцк (торгівля)

Вибудовування відносин з постачальниками, при цьому здійснювала аналіз їх можливості щодо своєчасної доставки якісної продукції, а також визначала, чи укладала довгострокові торгові відносини.
Підготовка та коригування документації для постачання товарів. Організація та здійснення важливих переговорів з постачальниками для оприлюднення замовлення, узгодження строків та особливостей поставок.Вивчення пропозицій дрібнооптових покупців, особливості ринку, оптових ярмарків, а також висувала ідеї з придбання витратних матеріалів за оптимальними цінами.Контроль процесу доставки придбаних товарів від постачальників або окремих продавців.

Секретар

from 10.2012 to 04.2013 (6 months)
ПП "Пелікан", Луцк (торгівля)

- здійснення роботи з документами, що надходять на ім’я керівника та виходять за його підписом;
- підготовка разом із керівниками підрозділів проекти поточних та перспективних планів роботи;
- підготовка інформаційних матеріалів;
- контроль за ходом виконання документів, розпоряджень, доручень керівника;
- контроль за своєчасним розглядом пропозицій, заяв та скарг, що надійшли на ім’я керівника, а також виконання його вказівок;
- робота із оргтехнікою;
- прийом та розподіл телефонних дзвінків;
- робота із вхідною та вихідною документацією;
- підготовка засідань та нарад;
- організація прийому відвідувачів;
-виконання доручень керівника;
- ведення табеля використання робочого часу;
- замовлення авіа- та ж.д квитків, бронювання номерів у готелі;
- замовлення канцелярії;
- забезпечення офісу господарськими товарами;
- контроль за дотриманням працівниками офісу встановлених стандартів одягу й офісного зовнішнього вигляду.

Education

Інститут підготовки кадрів Державної служби зайнятості

Менеджмент організацій і адміністрування, Киев
Higher, from 2014 to 2016 (1 year 9 months)

Волинський національний університет ім. Лесі Українки

Історичний факультет, спец. Документознавство та інформаційна діяльність, Луцьк
Higher, from 2006 to 2011 (4 years 9 months)

Knowledge and skills

MS Excel MS Office Користувач Internet Бухгалтерський облік

Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • Russian — fluent
  • Polish — beginner
  • English — average

Additional information

Особисті якості: вмію працювати в команді, швидко адаптуюсь до специфіки роботи, трудолюбива, відповідальна, пунктуальна, комунікабельна, здатна до швидкого навчання та засвоєння інформації, прагну до самореалізації та кар’єрного росту.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: