Resume from March 19, 2024

Тетяна

Фахівець з кадрового адміністрування, інспектор з кадрової роботи, менеджер з персоналу

Employment:
Full-time, part-time.
Age:
41 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Knowledge and skills

Уважність Толерантність Комунікабельність

Language proficiencies

English — average

Additional information

РЕЗЮМЕ
Шевченка Тетяна Сергіївна

Українa, м. Київ, метро Осокорки
[open contact info](look above in the "contact info" section)
Дата народження: 05.10.1982 р.
Сім. становище: одружена

Розглядаю різні варіанти зайнятості, гібридний графік або віддаленя робота

ОСВІТА:
09.2003 – 06.2004 Диплом спеціаліста – економіст, інститут муніципального менеджменту та бізнесу, спеціальність «Економіка підприємства»
09.1999 - 07.2003 Диплом бакалавра – фінанси, інститут муніципального менеджменту та бізнесу, спеціальність «Економіка та підприємництво»
09.1994 – 06.1999 Технічний ліцей, м.Київ

ДОСВІД РОБОТИ:

2016 р. - 2022 р. - ТОВ "Сьогодні Мультимедіа" ведення кадрового діловодства в повному обсязі (штат 120 осіб) робота в 1С-ЗУП, Excel. Здійснення прийому, переведення і звільнення працівників. Формування та ведення особових справ та П-2, внесення змін, пов’язаних з трудовою діяльністю працівників. Формування наказів з особового складу, табеля обліку робочого часу. Складання графіків відпусток . Складання штатного розпису. Ведення обліку документації щодо відсутності працівників (відпустки, листи непрацездатності, довідки та ін.). Забезпечення працівників довідками з місця роботи та характеристиками за вимогою. Контроль дотримання квоти на працевлаштування співробітників з інвалідністю.
Досвід відділеної роботи.

12.10.2009 р. – по 2016 р. будівельна компанія, робота зі штатом 900 осіб. Ведення кадрового діловодства повному обсязі. Використання карток П-2. Зміна та затвердження нових бланків-заяв (а саме прийом, звільнення, переклад, відпустка). Удосконалення програми 1:С. Подання звітів до ЦЗ, до статистики (1-ПВ, 6-ПВ). Врахування інвалідів підприємства. Перевірка особових справ (як працюючих і звільнених), наказів, наявність трудових книжок. Впровадження правил внутрішнього трудового розпорядку. Ведення журналів обліку трудових книжок, вхідної та вихідної кореспонденції, журнал обліку наказів. Оформлення лікарняних листів. Досвід проходження перевірок. Формування та облік табелів робочого часу. Складання наказів (відпустка, прийом, переведення, звільнення). Оформлення відряджень. Організація первинних та повторних медичних оглядів (робота з медсанчастиною, а саме організація та контроль проходження медичного огляду). Оформлення довідок з місця роботи про справжню та попередню діяльність.
Підготовка документів для оформлення пенсії працівників підприємства. Внутрішня аналітична інформація про кадрові рухи компанії.
З грудня 2012 року – голова первинної профспілкової організації. Робота із фондом соціального страхування (звіти, оформлення путівок, новорічні подарунки для дітей, проходження перевірок). Робота із філіями підприємства.
З березня 2015 року – робота за сумісництвом начальник ВК ТОВ "Аеровент". Ведення кадрового діловодства у повному обсязі (штат 90 осіб).
Досвід відділеної роботи.

15.09.2008р.-15.04.2009р. ТОВ «Єврофасад» (оптовий продаж металопластикових конструкцій) – спеціаліст з обліку кадрів, штат 450 осіб.
Ведення кадрового діловодства у повному обсязі. Оформлення листків непрацездатності (складання протоколів засідання комісії із соц.страхування). Складання графіка відпусток. Складання звітів та здавання до ЦЗ та органів статики.

26.12.2006р.- 13.09.2008р. .ТОВ «Еко» (мережа супермаркетів) – інспектор відділу кадрів, чисельність підприємства 5500 осіб.
Робота зі штатом 550 осіб (також робота з регіонами).
Робота 1:С Зарплата та кадри
Ведення кадрового діловодства у повному обсязі.

19.10.2005 р. - 25.10.2006 р. ВАТ "Квазар" (виробництво та продаж сонячних батарей) - інспектор відділу кадрів, чисельність підприємства 1500 осіб.
Ведення кадрового діловодства, формування та ведення особових справ, прийом, звільнення, переклад, відпустка, ведення лікарняних листів, заповнення трудових книжок, складання кадрової звітності, робота з центрами зайнятості (звіт про наявність вакансій (форма 3-ПН), звіт про прийнятих працівників (форма 5-ПН), оформлення іноземців, підбір персоналу

СПЕЦІАЛЬНІ НАВИКИ:

1:С Зарплата та кадри, 1:С ЗУП

Мови: Українська, російська, англійська (середній рівень)

ПРОФЕСІЙНІ ЯКОСТІ:
Знання кадрового діловодства, відповідальність, оперативність, здатність аналітично та логічно мислити, швидко навчатися та сприймати нове, самостійність у прийнятті рішень.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: