Resume from December 21, 2013

Віра

Адміністратор, помічник директора, менеджера, менеджер, 2 000 UAH

Employment:
Full-time.
Age:
40 years
City of residence:
Zhovkva
Ready to work:
Lviv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Additional information

Р Е З Ю М Е

Старко Віра (Вероніка) Миронівна.
Мета написання резюме: працювати для розвитку компанії, а не лише задля заробляння грошей.

Тел.моб.: [open contact info](look above in the "contact info" section)).
E-Mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Бажана професія: адміністратор, помічник директора, менеджера; менеджер
(можлива співпраця з автомобільною компанією.)
.

Дата і місце народження: 09.06.1984, м.Жовква.
Освіта: повна вища(НУ «Львівська політехніка»: інститут комп’ютерних наук та інформаційних ,2001-2006) магістр __________
Спеціальність: прикладна лінгвістика(перекладач, впевнений користувач ПК).

Досвід роботи:
2010-2011 – відділ освіти.
Посада: секретар, оператор комп’ютерного відділу.
Зміст роботи: технічні функції щодо забезпечення і обслуговування роботи директора школи та його заступника, ведення діловодства, робота з Інтернетом, переклад.

2008-2010 - приватні переклади, співпраця з підприємцями приватний репетитор.

2008 – ЗАТ УСК «Княжа», ЗАТ СК «Провідна».
Посада: представник компаній, страховий агент.
Зміст роботи: страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів, страхування життя, співпраця з ВДАІ при ГУМВСУ у Львівській області.

2007-2008 –– П/п «Ліс-сервіс».
Посада:офіс-менеджер,позаштатний перекладач (англійська, польська, російська, українська).
Зміст роботи: допомога бухгалтеру(авансова звітність, накладні, витратні матеріали, витрати палива), допомога менеджеру, офісний документообіг, переклад.

2007 – ТзОВ «Галфрост»(Ltd. “Galfrost”).
Посада:перекладач (англійська - українська ).
Зміст роботи: допомога в проведенні ділових переговорів з гостями компанії; письмовий та усний(послідовний та синхронний) переклад текстів технічного та художнього характеру та ділової кореспонденції(сертифікати, інвойси, накладні).

Додаткова інформація:
Мови: англійська, польська, російська, німецька,українська.
Знання в галузях: діловодство, технічний, художній переклад, інформатика(в т.ч. створення презентацій.)
Знання “Microsoft Word”, “Excel”, «1C. Бухгалтерія», «Клієнт-Банк », Internet, E-mail, “Power Point”; знання оргтехніки: факс, ксерокс, сканер, міні-АТС.

Особисті якості: енергійність, мобільність, динамізм, комунікабельність, креативність, добра організація праці, самостійність і сумлінність у реалізації поставлених завдань, здатність мислити аналітично, швидко навчатись і правильно приймати необхідні рішення.

Захоплення: подорожі, благодійна діяльність, створення презентацій, класична, поп- і рок-музика, переклади кінофільмів та мультфільмів, співпраця з дітьми.

Дякую за увагу та Ваш час.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: