Зоя
Керівник відділу продажу, 20 000 UAH
- Employment:
- Full-time.
- Age:
- 37 years
- City of residence:
- Kremenchuk
- Ready to work:
- Kremenchuk, Remote
Contact information
The job seeker has entered a phone number and email.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/1209220
Work experience
Керівник комерційної служби
from 02.2019 to 09.2021
(2 years 7 months)
Датагруп, Кременчуг (Телекомунікації, зв'язок)
- управління відділом продажів регіональної дирекції: організація роботи, координація, контроль виконання плану продажів, складання звітності.
- дистанційний контроль віддалених працівників;
- оцінка ефективності роботи кожного менеджера та відділу в цілому;
- стратегічне планування та розвиток продажів у регіонах, захист бізнес-кейсів з розширення мережі;
- участь у формуванні команди, проведення співбесід з кандидатами, адаптація та навчання співробітників, мотивація співробітників;
- ведення переговорів лише на рівні перших осіб із великими організаціями;
- ведення переговорів та комунікація з місцевою владою;
- ведення існуючої бази клієнтів, супровід нових клієнтів, утримання;
- самостійний активний пошук та залучення клієнтів, проведення зустрічей, виконання особистих планів продажу;
- контроль заборгованності клієнтів;
- підготовка та оформлення документації (комерційна пропозиція, презентація, технічна документація, тендерна документація, договір);
- робота зі скаргами клієнтів та вирішення конфліктних ситуацій;
- пошук приміщень, ведення переговорів з орендодавцями, погодження умов угод;
- організація участі підприємства на виставках, презентаціях, у фестивалях;
- розробка з відділом маркетингу заходів щодо збільшення обсягів продажу;
- планування та бюджетування продажів, контроль виконання бюджетів продажу;
- проведення аналізу конкурентного оточення;
- робота з рекламодавцями, ОСББ, забудовниками;
- участь у тендерних процедурах.
Менеджер з продажу телекоммунікаціонних послуг
from 11.2016 to 11.2018
(2 years)
GigaTrans, Київ (Телекомунікації, зв'язок)
- пошук та залучення нових корпоративних клієнтів;
- ведення існуючої клієнтської бази;
- ведення переговорів з клієнтами (телефонна розмова, листування, особиста зустріч);
- прийом та оброблення запитів клієнтів;
- підготовка та оформлення документації (комерційна пропозиція, презентація, технічна документація, тендерна документація, договір);
- виявлення потреб клієнта (в тому числі прихованих) та погодження умов співпраці;
- підготовка щомісячного плану продажу, звітів по зверненням та роботі з клієнтами, звітів по особистим фінансовим показникам;
- контроль взаєморозрахунків;
- консультування по продукції/послугам компанії
- участь в виставках/презентаціях/тренінгах по продукції компанії;
- участь в тендерах;
- післяпроектне ведення клієнта, додаткові продажі;
- участь у комплексних проектах групи компаній GigaGroup - GigaTrans (телеком-оператор), GigaCenter (комерційний Дата Центр) та GigaCloud (послуги Хмарного оператора);
- розвиток та підтримка довгострокових взаємин з транспортними партнерами.
Менедже по роботі з ключовими клієнтами
from 02.2016 to 11.2016
(9 months)
ТОВ "Ай Пі Медіа Груп", Київ (Постачальник ТВ послуг)
- Активний пошук нових клієнтів та робота з існуючими.
- Проведення зустрічей та переговорів, презентація послуг, здійснення продажів.
- Розвиток та підтримка довгострокових взаємин з партнерами/клієнтами.
- Участь у виставках, конференціях та інших заходах.
Менедже по работі з ключовими клієнтами, E-Commerce
from 07.2014 to 02.2016
(1 year 7 months)
ТОВ «Платежі Онлайн», Київ (Роздрібна торгівля)
- пошук та залучення нових клієнтів - учасників ринку Е-commerce;
- аналіз та виявлення потреб клієнта;
- підготовка комерційних пропозицій, презентацій, обґрунтування вигод та переваг сервісу для потенційного клієнта;
- проведення переговорів, зустрічей;
- укладання та супровід договорів;
- виконання встановлених планових показників;
- ведення клієнтської бази;
- представлення організації на виставках, конференціях та інших демонстраційних заходах.
Фінансовий фахівець
from 09.2012 to 02.2014
(1 year 5 months)
ТОВ "Діван. ТВ", Київ (Телекомунікації, зв'язок)
- щоденне проведення банківських виписок у 1С;
- інтеграція платежів з 1С до СРМ;
- виявлення помилок у CRM Terrasoft;
- робота з платіжними системами: 1) відстеження платежів платіжними системами; 2) Проведення в 1С та СРМ;
- звіряння актів виконаних послуг з платіжних систем;
- супровід договорів зі страхування;
- облік усіх вхідних/вихідних договорів;
- вхідна/вихідна документація;
- звірка з контрагентами: дебіторська/кредиторська заборгованість, акти закриття, звіти для менеджерів із платежів, обдзвон клієнтів, звірка за документами;
- здійснення платежів (клієнт-банк ПриватБанк, Ощадбанк Росії, УкрІнбанк);
- експорт банківських виписок до 1 С:8.2.
Керівник групи забезпечення продажів в Київському регіоні
from 04.2011 to 11.2011
(7 months)
ПАТ "Альфа - Банк", Київ (Фінанси, банки, страхування)
• Управління персоналом та забезпечення якісного виконання ним посадових обов'язків.
• Підвищення рівня знань та вмінь персоналу.
• Виконання планових показників на довіреній території.
• Збільшення обсягів продажу споживчих та грошових кредитів Банку.
• Контроль та покращення якості роботи агентів на місцях.
• Забезпечення безперебійної роботи торгових точок на довіреній території.
• Здійснення взаємодій з представником торгових організацій, де розташовані довірені торгові точки .
• Забезпечення своєчасного та якісного обслуговування Клієнтів з послуг споживчого кредитування Банку.
Менеджер по работі з клієнтами
from 12.2009 to 01.2011
(1 year 1 month)
Компанія «Воля-Кабель", Київ (Телекомунікації, зв'язок)
- консультація діючих та потенційних абонентів компанії;
- залучення нових абонентів;
- продаж послуг кабельного телебачення та доступу до мережі Інтернет;
- надання інформації щодо чинних акцій, тарифних планів;
- робота на утримання абонентів;
- робота з принтером, сканером, ксероксом;
- підготовка документів;
- здійснення прийому обладнання, що здається абонентами;
- перевірка та налаштування обладнання за зверненнями абонентів, проведення заміни неробочого обладнання при гарантійному обслуговуванні або тимчасовому використанні обладнання (оренди);
- виконання всіх видів сервісного обслуговування абонентів
Фахівець з кредитування
from 08.2007 to 12.2007
(4 months)
ТОВ "Банк Русскій Стандарт", Кременчук (Фінанси, банки, страхування)
- надання клієнтам, фізичним особам, інформації по всьому комплексу роздрібних продуктів та послуг, що здійснюються Банком;
- активні продажі кредитних продуктів Банку;
- оформлення заявок на отримання кредиту;
- підписання документів із клієнтами;
- забезпечення високої якості обслуговування клієнтів;
- залучення нових клієнтів;
- внутрішня звітність;
- робота в торговому залі та на робочому місці;
- моніторинг діяльності конкурентів на території магазину-партнера;
- своєчасне формування та подання звітності в установленому порядку;
- забезпечення повсякденного супроводу співпраці з партнерами;
- взаємодія з операційними співробітниками торгової точки.
Education
Кременчуцький державний політехнічний університет ім. М.Остроградського
Економічний, "Облік та аудит", Кременчук
Higher, from 2004 to 2009 (5 years)
Knowledge and skills
Language proficiencies
English — beginner
Additional information
Особисті якості:
- стресостійкість;
- клієнтоорієнтоорієнтовність;
- комунікабельність;
- стремління до самореалізації та успіху;
- оптимізм;
- цілеспрямованість та орієнтованість на результат;
- високий рівень відповідальністі;
- організаторські здібності.
Готова до переїзду в інше місто з забезпеченням житла від роботодавця
Similar candidates
Директор, керівник відділу продажів, Head of Sales
Remote, Other countries
Директор, заступник директора, керівник відділу продажів (закупівель, логістики)
35000 UAH, Remote, Ivano-Frankivsk
Керівник відділу продажу, директор з продажів, business development manager
Remote
Коммерческий директор, руководитель отдела продаж, директор филиала
55000 UAH, Remote, Dnipro
Руководитель отдела продаж, директор по продажам
100000 UAH, Remote
Руководитель отдела продаж, коммерческий директор, head manager
45000 UAH, Remote