Resume from February 14, 2024 PRO

Владислав

Регіональний директор, керуючий філією, 30 000 UAH

Employment:
Full-time.
Age:
52 years
City:
Ternopil

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Директор філії

from 09.2020 to 06.2022 (1 year 9 months)
Wabex, Тернопіль (Роздрібна торгівля)

Керівник торгового відділу

from 07.2017 to 08.2020 (3 years 1 month)
ТОВ "Стен", Тернопіль (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Завідуючий секції "Електрообладнання"

from 03.2016 to 10.2016 (7 months)
ТзОВ "Епіцентр-К", Тернопіль (Роздрібна торгівля)

Регіональний директор, Директор магазину м. Тернопіль

from 08.2015 to 03.2016 (7 months)
ТзОВ ТВК "Львівхолод" (мережа "Рукавичка"), Львів (Роздрібна торгівля)

- забезпечення роботи торгових точок, відповідно до стандартів компанії;
- досягнення показників ефективності роботи торгових точок;
- організація і контроль збереження товару;
- управління персоналом: планування, підбір, навчання, мотивація, контроль роботи;
- контроль фінансових показників магазинів;
- участь у проведенні інвентаризацій;
- взаємодія з контролюючими органами.

Керуючий магазином в м. Кривий Ріг, Заступник керуючого

from 04.2013 to 08.2015 (2 years 4 months)
ТОВ "АТБ-Маркет", Дніпропетровськ (Роздрібна торгівля)

Формування ефективної команди (підбір, адаптація, навчання, координація і контроль роботи персоналу);
Забезпечення максимальної привабливості магазину для покупців відповідно до корпоративних стандартів Компанії;
Контроль і забезпечення збереження ТМЦ;
Замовлення товару та контроль постачання продукції.

Директор

from 03.2012 to 11.2012 (8 months)
ООО «Сіннер» (Магазин «Драйв-Спорт»), Кривий Ріг (Роздрібна торгівля)

Організація роботи працівників магазину (графіки роботи, розповсюдження обов'язків);
Встановлення інструкцій та замовлень підлеглим та моніторинг їх правильного та своєчасного виконання;
Контроль над своєчасним та правильним компонуванням товарів на вікні магазину;
Контроль над своєчасним та повним замовленням товарів;
Проводити та контролювати заплановані та позапланові запаси магазину;
Моніторинг професійних навичок працівників магазину, організація тренінгів для збільшення професора. придатність консультантів з продажу. Проведення тренінгів з технологій продажу;
Робота з владою та іншими організаціями міста, щоб забезпечити безперебійну роботу в магазині. Пошук підрядників, завершення ділових договорів;
Планування та аналітична робота: стратегічне планування продажів; Аналіз продажів; Аналіз та впровадження методів зменшення постійних та змінних витрат магазину для підвищення прибутковості.

Начальник Сектору непродовольчих товарів

from 09.2009 to 07.2010 (10 months)
ООО «Ашан Україна Гіпермаркет», Кривий Ріг (Роздрібна торгівля)

Виконання проблеми торгівлі, встановленої директором гіпермаркету після вступу на посаду, а також у майбутньому в спосіб та протягом періодів, прийнятих у компанії.
Забезпечення наявності 100% асортименту товарів у своєму секторі відповідно до принципів, прийнятих у гіпермаркеті, контролю над повним та своєчасним поповненням товарів на торговому поверсі. Допомога керівникам напрямків у розвитку структури асортименту товарів.
Моніторинг дотримання ціноутворення Компанії, а також конкурентоспроможність сегментів.
Відповідність основним принципам сектору (асортимент, ціни, плани акцій, наповнення полиць, чистота)
Моніторинг дотримання рекламних та сезонних акцій.
Забезпечення дотримання комерційного плану сегментів, встановлених за рік.
Здійснення контролю, своєчасність виявлення перебоїв у поповненні сектору товарами та вживання відповідних заходів щодо безперебійного поповнення товарами.
Впровадження контролю над дотриманням правил встановлення цінових мітків на рівні 100%.
Встановлення інструкцій та замовлень працівникам підлеглого сектору та моніторингу їх правильного та своєчасного виконання.
Організація роботи працівників свого сектору (графіки роботи, розподіл обов'язків).
Відповідність цілям зменшити неслухняні втрати та написати -офти.
Проведення та моніторинг запланованих та позапланових запасів сегментів сектору.
Забезпечення виконання завдань для чистих маржів від продажів.
Ефективне використання сектору персоналу.
Впровадження щоденного планування торгівлі та маржі для продажів.
Постійний моніторинг командного згуртування - особистий приклад роботи (підвищення рівня обслуговування клієнтів).

Директор Роздрібної мережі

from 01.2004 to 09.2008 (4 years 8 months)
ООО «МКС», Кривий Ріг (Роздрібна торгівля)

Досягнення: відкриття "з нуля" п’ять торгових точок, включаючи Два "супермаркети електроніки".
Співробітники підпорядкування: 90 людей
Обов'язки:
Організація ефективних продажів та координації роботи відділень компанії в Кривому Розі;
Загальне управління відділеннями компанії в місті та персоналу;
Розробка роздрібної мережі компанії, відкриття нових торгових одиниць;
організація, впровадження та контроль над роботою Центру обслуговування компанії в місті;
Пряма участь у замовленні в магазини мережі товарів зі складу компанії;
контроль за оборотом товарів;
участь у прямих продажах обладнання, що продається в мережі магазинів;
пряма участь у наборі персоналу в мережевих магазинах;
особисте спілкування з "проблематичними" покупцями;
делегування прав та обов'язків підлеглим для підвищення ефективності роботи філії;
Постійний контроль професійних навичок працівників комерційного персоналу, організації тренувань та семінарів для збільшення проф. придатності продавців-консультантів магазинів; Організація атестацій працівників ком. персоналу мережі;
Розробка та впровадження заходів для мотивації працівників роздрібної мережі міста;
Координація роботи міської роздрібної мережі з іншими відділами компанії (відділи: фінансовий, реклама, маркетинг, бухгалтерський облік тощо);
робота з владою та іншими організаціями міста, щоб забезпечити безперебійну роботу магазинів роздрібної торгівлі;
Планування та аналітична робота: стратегічне планування продажів; Аналіз продажів; Аналіз інформації про позиціонування конкурентів на ринку; розробка та впровадження методів та форм роботи роздрібної мережі компанії для покращення продажів (реклама, маркетинг, логістика, мерчандайзинг); Аналіз та впровадження методів зменшення постійних та змінних витрат філіалів роздрібної мережі для підвищення їх прибутковості.

Education

Харківський Авіаційний Інститут

СУЛА, Харків
Higher, from 1989 to 1995 (6 years)

Knowledge and skills

MS Office Користувач Internet Водійські права кат. B FMCG-продаж MS Excel Користувач 1С

Language proficiencies

English — beginner

Additional information

Особисті якості: вміння працювати в команді і з командою, лідерство, вміння самостійно приймати рішення, висока відповідальність, самоорганізованість і старанність, цілеспрямованість, комунікабельність, висока здатність до навчання, прагнення до розвитку, креативність, стресостійкість.
Хобі: книги, музика.
Керую легковим автомобілем. Стаж водіння: з 2008 року.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: