• File

Ольга

Бізнес-асистент

Age:
36 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Гнатовська Ольга Олександрівна

Особиста інформація:
26.01.1989 р.
Україна, Київ
[open contact info](look above in the "contact info" section)
[open contact info](look above in the "contact info" section)

Освіта:
2006 – 2011р. Київська національна академія внутрішніх справ, спеціальність - правознавство. Диплом бакалавра.
Особисті якості:
Комунікабельність, врівноваженість, тактовність.
Швидко навчаюсь, відповідальна, пунктуальна, стресостійка.
Прагнення отримати нові знання / навички.

Додаткова інформація:
• ПК - досвідчений користувач Microsoft Office (Word, Excel, Power Point). Знайома з роботою офісної техніки (принтер, сканер, ксерокс, факс).
• Додаткові програми (B2, Siebel, Lotus Notes 1С).
• Знання мов: українська -вільно, російська – вільно, англійська – А2(Pre-Intermediate).

Квітень 2022– Грудень 2023 - Персональний помічник (бізнес)
• Багатозадачна робота 24/7;
• Організація діловодства;
• Ознайомлення та передача документів на підпис керівнику.
• Збір інформації за запитом керівника;
• Візова підтримка;
• Взаємодія з різними бізнес-структурами;
• Збір документів / реєстрація в інших країнах громадянства
• Виконання особистих доручень;
• Бронювання готелів / придбання квитків, подорожі / головні поїздки;
• Адміністративне забезпечення діловодства;
• Встановлення та підтримання режиму дня;
• Розподіл вхідних дзвінків;
• Організація внутрішніх / зовнішніх зустрічей, конференц-зв'язку;
• Делегування контролю та своєчасне виконання розпоряджень керівника;

Травень 2016 –Березень 2022- ТОВ "Сіті Соул" Персональний помічник керівника/спеціаліст з підготовки тендерної документації
• Ведення ділового листування з контрагентами та співробітниками;
• Забезпечення своєчасного виконання доручень керівника;
• Оплата рахунків, здійснення міжбанківських валютних операцій;
• Моніторинг та вибір тендеру на торгових майданчиках:
SmartTender, Prozorro та інші;
• Підготовка необхідної документації для участі у тендерах;
• Участь у проведенні тендерних процедур та переговорах із замовниками;
• Організація логістичної діяльності підприємства по Україні та міжнародні перевезення.
• Прорахунок тендеру та аналіз участі в ньому;

2013- 2016р. -Спеціаліст з ОКР ПАТ «Альфа-Банк», Старший Спеціаліст з ОКР ПАТ « Альфа-Банк»
•Виконання поточних операцій з обслуговування клієнтів;
•Здійснення повного спектру касових операцій (зняття коштів, поповнення рахунків, іноді платежі, погашення кредиту)
•Підписання договорів про відкриття рахунків
•Виконання поточних операцій з обслуговування клієнтів
•Відкриття/закриття операційного дня

2012-2013р.- Адміністратор офісу ПАТ «Альфа –Банк»
•Обслуговування та консультація клієнтів;
•Продаж банківських продуктів та послуг;
•Забезпечення життєдіяльності відділення банку

2010 – 2012р.- Помічник адвоката Войтенко К.В.
• аналіз та підготовка внутрішніх нормативних актів, договорів;
• ведення реєстрів правових документів;
• аналіз судових справ, підготовка документів для судових процесів, представництво інтересів компанії в судах;
• рішення організаційно-технічних питань життєдіяльності офісу;

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: