Юлія
Викладач, репетитор англійської, китайської та німецької мов
- Employment:
- Full-time.
- Age:
- 32 years
- City of residence:
- Kyiv
- Ready to work:
- Kyiv, Other countries, Remote
Contact information
The job seeker has entered a phone number and email.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/1215637/
Work experience
Викладач англійської мови
from 09.2017 to 09.2019
(2 years)
Університет Сучжоу, Китай, місто Сучжоу (біля Шанх) (Освіта, наука)
- Викладання письмової, усної англійської мови для студентів від 3х до 50ти років (при тому університеті є мовні курси також для малих дітей, де я працювала у 90% свого часу з діточками);
- Огранізація мовних та розважальних заходів для батьків та дітей;
- Виховування гуманності у дітей;
- Підготовка студентів до екзаменів (17-50 років);
- Підготовка плану уроків та контенту.
Викладач англійської мови
from 09.2016 to 12.2018
(2 years 3 months)
Середня школа Піндзян (державна), Сучжоу, Китай (Освіта, наука)
- навчання підлітків англійської мови;
- організація заходів;
- планування уроку;
- перевірка домашніх завдань та прийом екзаменів
P.S. я мала там 16 класів, у кожному класі було 45-50 учнів, вік яких 12-15 років)
Викладач англійської мови
from 05.2015 to 07.2017
(2 years 2 months)
Montessori kindergarten, Китай (Освіта, наука)
- Підготовка плану та контенту учбової програми для дітей 2-7 років;
- Підготовка звітності щодо зробленої роботи;
- Проведення заходів для батьків і дітей;
- Викладання англійської мови;
- Прийняття участі у батьківських зборах та виховування гуманності у дітей
Асистент генерального директора з частковими повноваженнями виконавчого директора
from 06.2012 to 05.2015
(2 years 11 months)
ТОВ "Аквамаркет-Сервіс", Київ (продаж бутильваної води, аксесуарів для води та додаткових товарів)
- виконання приватних доручень керівника;
- організація корпоративних заходів;
- робота с міжнародними постачаннями;
- контроль документації (довіренности, контракти, установчі документи тощо);
- організация робочого розпорядку керівника;
- організація зустрічей керівника;
- робота з отриманням віз у різних консульських службах (збір та подання документів);
- контроль роботи сотрудників адміністративного відділу;
- підготовка документів для укладяння контрактів та отримання сертифікатів якості води, паспортів тощо;
- переклад документації з англійської на російську та з російської на англійську (для керівника);
- робота зі службами доставки;
- ведення каси та самостійний розподіл фінансів;
- інкасація складских приміщень та об'єктів;
- розрахунок та видача зарплатні співробітникам компанії (більше ніж 500 людей);
- розрахунок та нарахування пені за порушення дісципліни або за запізнення;
- перевірка касових документів складських приміщень щодо відповідності з програмою 1С;
- робота з програмою 1С;
- контроль готівки/продажу товарів з офісу;
- контроль повернень грошей через нову пошту;
- організація хімчистки;
- замовлення нової юніформи для співробітників та утвердження іі макетів (водіїв, промоутерів тощо);
- створення доган лодок порушення трудової дісциплини;
- співбесіда з майбутніми співробітниками до адміністративного відділу (разом зHR-департаментом);
- отримання, розподіл та відправка кореспонденції;
- бронювання готелів, з/в та авіа квитків;
- розподіл вхідних дзвінків;
Персональна секретарка керіавника
from 12.2011 to 08.2012
(8 months)
"Судово-юридична газета", Київ (ЗМИ, юрид. послуги)
- отримання, розподіл та відправка корреспонденції;
- бронювання готелів, з/д та авіа квитків;
- розподіл вхідних дзвінків;
- організація семінара сумісно з GIZ (http://www.giz.de) "Розвиток туристичного кемпінгу" ;
- робота з судами України;
- контроль документації (довіренності, реєстрація листів, актів про виконану роботу, актів приймання-передачі, податкові, контракти тощо);
- організація робочого розпорядку керівника;
- робота з візами;
- організація повноцінної роботи офісу (замовлення води, канцелярських товарів, посуду, хім.товарів для прибирання тощо);
- підготовка документів щодо вступу до Громадської Ради (Міністерство охорони здоров'я/Мін.економіки, Мін.сільгоспу), до Держ. комітету з питань регуляторної політики та підприємництва, а також робота з ними;
- переклад юридичноі документації з англійского на рос./українську (для керівника);
- робота зі службами доставки.
Секретар
from 08.2010 to 12.2011
(1 year 4 months)
страхова агенцїя "Арт Гарант", Київ (Фінанси, банки, страхування)
• ведення документації (комерційні пропозиції, звіти, заповненнч договорів страхування)
• ведення переговорів
- отримання, расподіл та відправка кореспонденції;
- бронювання готелів, з/д та авіа квитків;
- расподіл вхідних дзвінків;
• виконання офісної роботи, передача інформації)
- контроль документації;
- організація робочого дня керівника;
- робота з кур'єрськими службами;
- організація роботи офіса (замовлення води, канцелярських товарів, посуду, хім.продуктів для прибирання тощо)
Офіс-менеджер
from 09.2009 to 08.2010
(11 months)
ФОП «Бессарабов», Київ (робота з документами,перекладами,посольствами,судами,овірами и т.і.)
•введення документації (комерційні пропозиції, звіти, ведення переписки з замовниками)
• обслуговування клієнтів
• введення замовлень, комунікація з перекладачами та іноземцями
• виконання офісної роботи (відповіді на дзвінки, передача інформації)
• здійснення продажу (послуг)
• юридичні консультацїї (все, що пов'язано з документами для подачі до посольства або консульства)
Education
Університет міста Сучжоу (Suzhou University)
Китайська мова та культура, Сучжоу, Китай
Higher, from 2017 to 2019 (1 year 9 months)
Вивчання письмової та усної китайської мови та культури.
Маю hsk 4 та hsk 5 в моїй скринці "здобутки освіти":)
Київський Славістичний Університет
Міжнародні відносини, політолог-міжнародник, перекладач, Київ
Higher, from 2009 to 2014 (4 years 7 months)
Additional education and certificates
Курси англійскої мови
2006-2008
Курси німецької мови (Швейцарія)
2018-2019
Курси німецької мови "Берлін", місто Київ
2019-2020
Knowledge and skills
- MS Word
- MS Excel
- MS PowerPoint
- Windows
- Користування офісної техніки
Language proficiencies
- English — advanced
- Russian — fluent
- Ukrainian — fluent
- German — advanced
- Chinese — advanced
References
-
Критська Марія
Керівник HR-департаменту, ТОВ Аквамаркет-Сервіс"
Contact details are hidden -
Dr. Heng
Головний професор департаменту англійської мови інститута іноземних мов при Університеті Сучжоу, Університет Сучжоу
Contact details are hidden
Additional information
2) Маю рекомендаційні листи щодо моєї роботи викладачем для дітей. Якщо буде цікаво почитати, прошу, дайте знати, я Вам негайно відправлю на пошту.
Бажаю гарного та веселого дня всим тим, хто читає моє резюме:)
1)До ТОВ "Аквамаркет-Сервсс прийшла працювати секретаркою. Незабаром отримала підвищення за відданість та відповідальність перед компанією. Нова посада - асистент генерального директора, далі - плюс часткові обов'язки виконавчого директора.
Готова до відряджень, незаміжня, дітей немає.
Люблю читати книжки, проводити часу на сввжому повітрі, їздити на велосипеді, подорожувати, вивчати іноземні мови.
Комунікабельна, пунктуальна, відповідальна, люблю працювати на зріст компанії, де працюю, та розвивати себе; швидко приймаю рішення, маю добру самоорганізацвю, швидко вчусь, а також намагаюся виконувати завдання якісно та своєчасно.
Similar candidates
-
Преподаватель, репетитор, учитель немецкого языка по скайпу
Kyiv, Remote -
Викладач та вчитель англійської мови, репетитор, перекладач
20000 UAH, Kyiv, Kramatorsk , more 2 cities -
Викладач, вчитель, репетитор з української та англійської мови
15000 UAH, Rivne, Remote -
Вчитель української, англійської мови, репетитор, тьютор, копірайтер, редактор
20000 UAH, Kyiv -
Викладач, тьютор, перекладач (англійська та німецька мови)
30000 UAH, Remote -
Вихователь, вчитель англійської мови, викладач на курсах (дошкільна освіта)
Kyiv