Resume from May 10, 2024 PRO

Наталия

Керівник відділу закупівель, 55 000 UAH

Employment:
Full-time, part-time.
Age:
39 years
City of residence:
Irpin
Ready to work:
Irpin, Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Керівник загальнобудівельного напрямку

from 10.2021 to 11.2022 (1 year 1 month)
БудГенСервіс, Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

•Взаємодії з внутрішніми замовниками з питань закупівельного процесу та термінів виконання робіт;
•Аналіз ринку та пошук постачальників та підрядних організаці;
•Проведення логістичних прорахунків та контроль за поставками;
•Проведення тендерів;
•Проведення переговорів;
•Укладання договорів;
•Планування постачання, поставка матеріалів;
•Контроль цінової політики за категоріями закупілі;
•Контроль за дотриманням договорних домовленностей;
•Контроль поставок, відповідно до рядків зазначених у договорах;
•Робота з первинною бухгалтерією.

Заступник керівника відділу закупівель

from 01.2019 to 10.2021 (2 years 9 months)
Dоmira Group, Ірпінь (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

•Взаємодії з внутрішніми замовниками з питань закупівельного процесу;
•Аналіз ринку постачальників та підрядників;
•Проведення тендерів;
•Проведення переговорів;
•Укладання договорів;
•Планування постачання, поставка матеріалів;
•Контроль цінової політики за категоріями закупілі;
•Контроль за дотриманням договорних домовленностей;
•Контроль поставок, відповідно до рядків зазначених у договорах;
•Забезпечення ефективного використання бюджету проекту, внесення рекомендацій щодо оптимізації, у разі необхідності;
•Робота з первинною бухгалтерією, ведення звітності (річна , місячна, тижнева).

Керівник відділу постачання

from 11.2017 to now (6 years 6 months)
ТОВ "Енергосервіснс компанія "Адамсон", Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

- Організація роботи підрозділу, взаємодії з усіма структурними підрозділами Компанії;
-Моніторинг ринкової ситуації, аналіз конкурентів;
-Пошук альтернативних постачальників будівельних матеріалів;
-Відвідування спеціалізованих виставок;
-Проведення тендерів на закупівлі;
-Проведення переговорів з постачальниками обговорення комерційних умов роботи, узгодження технічних параметрів продукції і т.д.;
-Контроль взаєморозрахунків і документообігу з постачальниками та укладання договорів;
-Робота в 1С 8:3 ( взаєморозрахунки з контрагентами)
-Робота з оригіналами документів по дебіторській заборгованності.

Фахівець з постачання департаменту ресурсного забезпечення та контролю

from 06.2016 to 09.2017 (1 year 3 months)
ТОВ "Royal House", Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

-Моніторинг цін і пошук матеріалу згідно заявок відділів;
-Перевірка оплати рахунків і з'ясування термінів поставок;
-Складання договорів з підрядними організация і постачальниками матеріалів;
-Перевірка актів виконаних робіт підрядними організаціями;
-Контроль за виконанням умов оплати і графіком виконання робіт;
-Робота в корпоративній системі управлінського обліку ERP; 1С;
-Внесення заявок на готівковий і без готівковий розрахунок в систему управлінського обліку ERP; 1С;
-Контроль за веденням експертиз і випробуванням матеріалів;
-Робота з оригіналами документів по дебіторській заборгованності, передача їх до бухгалтерії, формування доручень.

Менеджер по подажам

from 10.2012 to now (11 years 7 months)
СП ТОВ Мікропибор, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

• Здійснення активних продаж по телефону(холодні дзвінки),
• Технічна консультація клієнта стосовно товару,
• Виконання особистих показників,
• Проведення щоденних та щомісячних звітів,
• Робота на касі,1С7;1С 8,8,
• Націленність на результат.

Зам. директора магазину

from 08.2010 to 02.2012 (1 year 6 months)
ТОВ Карварі, Київ (Торгівля роздрібна Retail (взуття та аксессуари))

• Пошук та підбір персоналу,
• Навчання для персонала (семінари,тренінги,курси),
• робота в 1С 7, 1С 8.8,
• Заказ товара,
• Складання звітів та гафіків,
• Контроль за виконанням поставлених завдань,(ТО, посадових інструкцій, техніки безпеки),
• Поведення інвентаізації тованих залишків,
• Співпраця з контолюючими оганами .

Education

Державний Торгово-Комерційний технікум

«Бухгалтерський облік и аудит», Чернівці
Specialized secondary, from 2000 to 2002 (1 year 9 months)

Денна фома навчання

Additional education and certificates

Дизайн-студія (дизайнер-перукар)

2002р.1.5року.

Knowledge and skills

MS Office Користувач ПК Умение организовать работу и обучение персонала (семинары, трени

Language proficiencies

English — beginner

References

Ковик Лариса

Ковик Лариса

Директор, ООО "Карвари"

Contact details are hidden

Additional information

Досвід роботи
2002 – 2005. Весільний салон, м. Чернівці.Помічник керівниа, реалізація весільних суконь та аксесуарів.
2005 – 2010. Магазин «Геліос», м. Чернівці, реалізація посуду та сувенірів («Вальтерглаз», «Богема», «Петергоф», «Бергоф», «чехія», «Вінер», «Бернер»)


Персональні якості
•Відповідальна, комунікабельна, цілеспрямована, працелюбна.
•Без шкідливих звичок.
•Вміння спілкуватися з VIP персонами


Мови
•Російська - рідна
•Українська - рідна
•Англійська – навчальний перід

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: