Resume from April 22, 2024 PRO

Тетяна

Юрист, юрисконсульт, 20 754 UAH

Employment:
Full-time, part-time.
Age:
50 years
City:
Lutsk

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Юрист

from 05.2023 to 01.2024 (8 months)
співпраця на договірних умовах (строковий ЦПД), Рівне (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Правове забезпечення господарської діяльності групи компаній:
-ведення договірної роботи, підготовка проектів та сприяння в укладенні договорів (купівля-продаж, поставки, оренди, суборенди, про надання послуг/виконання робіт (генпідряд, субпідряд), цивільно-правових угод);
- погодження проєктно-кошторисної документації з замовниками та проєктними організаціями, у тому числі клопотання та сприяння щодо внесення змін до них;
-ведення ділового листування,
-підготовка протоколів, рішень, наказів, довіреностей;
-підготовка установчих документів та внесення змін до них;
-взаємодія з державними органами у сфері будівництва та контролюючими органами;
-пошук та аналіз закупівель, підготовка пакету документів для участі в публічних закупівлях;
- написання претензій, вимог та скарг

Головний фахівець

from 04.2021 to 05.2022 (1 year 1 month)
ДУ "Держгідрографії", Київ (Державні організації)

Планування проведення процедур закупівель (спрощених закупівель).
Участь у плануванні видатків та визначенні потреб в закупівлі товарів, робіт та послуг.
Надання запитів до службових осіб і підрозділів замовника щодо інформації та документів, які необхідні для виконання завдань, пов'язаних з організацією та проведенням процедур закупівель (спрощених закупівель).
Розробка та узгодження проєктів договорів, технічних вимог, специфікацій з метою забезпечення їх відповідності умовам процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Надання роз'яснень та консультацій структурним підрозділам замовника з питань, що належать до компетенції уповноваженої особи.
Внесення пропозицій щодо організації закупівельної діяльності.
Здійснення контролю про проведення закупівель філіями установи, консультування фахівців філій.
Підготовка відповідей на запити державних органів, органів управління та органів виконавчої влади.
Ведення статистики та надання звітності, що стосуються публічних закупівель, укладених договорів та контроль за їх виконанням.

Керівник юридичної служби

from 09.2019 to 04.2021 (1 year 7 months)
ТОВ "ЕФ ЕР ТІ-ГРУП" (будівельна компанія, група компаній), Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Повний юридичний супровід та забезпечення ефективності роботи господарської діяльності товариств та ФОП.
Ведення ділового листування, у тому числі, але не виключно: надання відповідей, обгрунтувань на запити державних органів; написання вимог, претензій, скарг, у тому числі, але не виключно, заперечень та оскарження дій на запити контролючих органів у сфері податкового законодавства України.
Підготовка, юридичний аналіз та супровід договорів:
-будівельний підряд,
-субпідрядні роботи,
-оренда (приміщень, техніки, механізмів),
-надання послуг,
-купівлі-продажу, поставки товарів,
-поставки,
-цесії,
-цивільно-правового характеру,
-позички і т.і. (додаткових угод; протоколів розбіжностей; актів виконаних робіт/наданих послуг, специфікацій).
Складання та погодження протоколів ЗЗУ, розпорядчих документів (наказів ОЗ, НМА, МНМА, кадрових та з основної діяльності), довіреностей (доручень).
Підготовка судових позовів, процесуальних документів щодо оскаржень дій чи бездіяльності органів державної влади, оспорювання інших порушень суб'єктами господарювання та супровід справ в період оскарження.
Розробка положень, стандартів, правил, інструкцій, посадових інструкцій, документації, що регламентує кадрове діловодство, іншої внутрішньої документації.
Розробка статутних документів та внесення змін до них
Реєстрація внесення змін до установчих документів, видів діяльності згідно КВЕД, дозвільних та ліцензійних документів.
Аналіз тендерноі документації та підготовка тендерних пропозицій для участі у сфері державних, публічних та комерційних закупівель. Написання вимог, запитань та скарг до процедур закупівель. Супровід договорів про закупівлю до повного їх виконання. Крім того, підготовка ТД та кваліфікаційних вимог до неї.
Супровід кадрової роботи, військового обліку, звітності щодо військовозобов’язаних працівників та про наявність та технічний стан транспортних засобів і техніки.
Представництво в межах компетенції в держаних органах, органах виконавчої влади, підприємствах, установах, організаціях що стосується діяльності товариства.
Забезпечення відповідності застосування чинного законодавства України в діяльності суб’єктів господарювання.
Надання юридичної допомоги та консультацій працівникам товариства.

Юрисконсульт, керівник

from 01.2018 to 09.2018 (8 months)
Товариство з обмеженою відповідальністю, Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Обов’язки:
-ведення ділової переписки Товариства;
-підготовка антикорупційної програми, роз’яснення та консультування працівників;
-підготовка та аналіз господарських договорів;
-розробка проектів договорів, додаткових угод; протоколів розбіжностей; актів виконаних робіт/наданих послуг;
-співпраця з контрагентами, погодження умов договорів;
-моніторинг та аналіз державних, публічних та комерційних закупівель;
-аналіз тендерної документації Замовника;
-підготовка тендерних пропозицій для участі у закупівлях (публічних та комерційних);
-розробка проектів та підготовка тендерної документації як замовника відповідно до вимог законодавства у сфері публічних закупівель;
-написання скарг та вимог щодо порушень Замовником вимог законодавства у сфері публічних закупівель;
-оскарження рішень ДФС України щодо блокування податкових накладних
-консультування працівників щодо вимог чинного законодавства.

Юрисконсульт

from 01.2015 to 12.2017 (2 years 11 months)
Державне підприємство "Національний культурно-мистецький та музейний комплекс "Мистецький арсенал", Київ (Шоу-бізнес, мистецтво, культура)

Правове забезпечення діяльності підприємства:
-ведення договірної роботи, підготовка проектів договорів;
-підготовка договорів купівлі-продажу, поставки, оренди, про надання послуг/виконання робіт, цивільно-правових угод;
-ведення ділового листування,
-ведення претензійно-позовної роботи,
-отримання дозвільної документації,
-взаємодія з контролюючими органами,
-проведення закупівель (тендер), складання тендерної документацій на закупівлю товарів, робіт та послуг,
-складання специфікацій, розрахунки.

Юрисконсульт, заступник директора з юридичних питань

from 11.2010 to 01.2015 (4 years 2 months)
ТОВ "ЄВРО-РЕКОНСТРУКЦІЯ", Київ (Послуги для населення та бізнесу)

-юридична підтримка діяльності товариства;
-ведення ділового листування;
-підготовка претензій, складання та подання позовних заяв та скарг;
-отримання дозвільної документації,
-взаємодія з контролюючими органами;
-підготовка та аналіз господарських договорів;
-розробка проектів договорів, додаткових угод; протоколів розбіжностей; актів виконаних робіт/наданих послуг, договорів оренди нежитлових приміщень.
-правове забезпечення діяльності товариства,
-юридичне консультування працівників;
-розробка проектів договорів, додаткових угод; протоколів розбіжностей; актів виконаних робіт/наданих послуг;
-представництво інтересів в судових інстанціях, органах виконавчої служби та інших державних органах;
-розробка цільових схем для максимального зменшення дебіторської заборгованості, організація та контроль за виконанням заходів зі зменшення дебіторської заборгованості споживачів (контроль виконання мирових угод, графіків реструктуризації заборгованості тощо);
-знання у сфері купівлі та продажу кредитних портфелів (факторинг).

Начальник відділу франчайзингу та регіональних представництв, головний адміністратор.

from 07.2007 to 06.2009 (1 year 11 months)
Україно-Німецьке підприємство «Декра-Експерт» (автоекспертиза, експертна оцінка нерухомості)

Прийняття рішень про проведення оглядів транспортних засобів, координування дій між підрозділами всередині компанії, адміністрування прикладного ПО в частині електронного документообігу і розмежування прав доступу. Моніторинг роботи віддалених філіалів і оперативне прийняття рішень щодо врегулювання виниклих питань.
Досягнення: В результаті моєї професійної діяльності були стабілізовані чіткі процедури і правила взаємовідносин між компанією та безпосередньо замовником. Також врегульована загальна адміністративна підтримка працівників регіональних відділень. За час роботи в компанії мною проведено навчання по роботі з Інтернет-платформою працівників новоутворених представництв в регіонах та Республіки Молдова (близько 20 чоловік).

Education

Міжгалузева академія управління (Київський Міжгалузевий інститут управління)

Правознавство, юрист (спеціаліст), Київ
Higher, from 2005 to 2006 (1 year)

Університет новітніх технологій (Київський інститут менеджменту та інформаціійних технологій при Національному авіаційному університеті)

Юридичний, бакалавр права, Київ
Higher, from 2000 to 2005 (5 years)

Knowledge and skills

MS Excel MS Word Користувач Internet MS Outlook Internet Explorer ЛІГА:ЗАКОН Outlook Express Комунікабельність Prozorro Пунктуальність BAS Express Охайність Привітність Відвертість, бажання працювати та вдосконалюватися.

Language proficiencies

  • English — beginner
  • Ukrainian — fluent

Additional information

Досвід роботи в юриспруденції (різні сфери) господарське, цивільне, фінансове, кримінальне, адміністративне, трудове та податкове законодавство - 14 років

Досвід роботи у сфері публічних закупівель (конкурсних торгів) як зі сторони учасника та зі сторони замовника - 12 років

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: