Роман
Администратор, 7 000 UAH
- Employment:
- Full-time, part-time.
- Age:
- 37 years
- City of residence:
- Bohuslav
- Ready to work:
- Kyiv, Remote
Contact information
The job seeker has entered a phone number and email.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/1300746
Work experience
Заместитель управляющего
from 04.2013 to 05.2015
(2 years 1 month)
ТОВ "Фора", Богуслав (Роздрібна торгівля)
•Організація і контроль основних технологічних процесів магазина (кадрове забезпечення, ротація, викладка товарів в ТЗ, дотримання термінів реалізації продукції);
•Забезпечення збільшення товарооборота та виконання плану продаж магазина;
•Організація, навчання та оцінка роботи співробітників торгового зала;
•Аналіз виконання планів продаж на протязі дня;
•Забезпечення високого рівня обслуговування відвідувачів.
•Володіння ПК (Word, Excel, Інтернет та інше)
•На роботі відповідав за замовлення товарів.
•Оприбуткування товарів, управління персоналом.
•Вирішування конфліктних ситуацій.
•Складання звіту за зміну.
•Ведення відповідних журналів.
•Інструктажі.
•Ведення книги КОРО.
•Контроль касової дисципліни.
Additional information
БІЛАН
РОМАН
ВАЛЕРІЙОВИЧ
ЦІЛЬ:
•Шукаю роботу на керівних посадах.
ЗАГАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ ПРО СЕБЕ:
•1986 р. н.
•Проживаю за адресою: 09700, м. Богуслав, Київська обл., вул. Комсомольська 9/3.
тел.: [
ОСВІТА:
•Борзнянський державний технікум.
•Харківська державна зооветеринарна академія.
Спеціаліст.
Кваліфікація: технолог м'ясо-молочної переробки.
ТРУДОВА ДІЯЛЬНІСТЬ:
••З 2015-2016р. – Оператор пульту керування «Арт Секьюриті Груп» м. Київ
•З 2013 - 2015р. –Заступник керуючого ТОВ «Фора»
•З 2010 - 2013р. – начальник зміни на АЗС.СП ТОВ «КЕРШЕР»(ТНК) м. Київ
•З 2009 р. по 2010 р. – охоронник в Богуславському відділенні Ощадного банку № 2873.
Готовий приступити до роботи !
ДОДАТКОВІ ТРУДОВІ НАВИКИ:
•Організація і контроль основних технологічних процесів магазина (кадрове забезпечення, ротація, викладка товарів в ТЗ, дотримання термінів реалізації продукції);
•Забезпечення збільшення товарооборота та виконання плану продаж магазина;
•Організація, навчання та оцінка роботи співробітників торгового зала;
•Аналіз виконання планів продаж на протязі дня;
•Забезпечення високого рівня обслуговування відвідувачів.
•Володіння ПК (Word, Excel, Інтернет та інше)
•На роботі відповідав за замовлення товарів.
•Оприбуткування товарів, управління персоналом.
•Вирішування конфліктних ситуацій.
•Складання звіту за зміну.
•Ведення відповідних журналів.
•Інструктажі.
•Ведення книги КОРО.
•Контроль касової дисципліни.
ДОДАТКОВА ІНФОРМАЦІЯ:
•Своїми основними якостями вважаю ініціативність, комунікабельність і цілеспрямованість.
•Гарантую зберігати корпоративні таємниці.
•Маю закордонний паспорт.
•Займаюся спортом (футбол).
•В Житті дуже позитивна людина)))
More resumes of this candidate
Similar candidates
Администратор-охранник
14000 UAH, Kyiv
Администратор
21000 UAH, Kyiv
Адміністратор
Kyiv
Администратор
21000 UAH, Kyiv
Водитель кат. В, администратор, менеджер, диспетчер, оператор контакт-центра
15000 UAH, Kyiv, Remote